Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

כן הדגמים הישנים לא שווים שיש את A1, רק הדגמים החדשים 6.1/פלוס7 וכו'.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

הנקודה שלי היתה שהמכשיר נמכר בארץ. אבל, כאמור, אני לא מעודכן לגבי הדגמים החדשים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
זה ממש מוזר, לא מבין אפילו למה אין ייבוא מקביל כמו גומובייל וכו', אחרי הכל קל יותר לשווק את המכשיר כי מגיעה עם אנדרואיד נקי ולא כל הבלאגן עם מכשירים סיניים בלי גוגל וכו'.

 

עריכה: עכשיו ראיתי שיש כבר עמודי מוצר בעברית באתר נוקיה, אז כניראה ההשקה בפתח.

https://www.nokia.com/he_il/phones/nokia-7-plus

 

יורוקום נקנו לא מזמן ביחד עם הזיכיון ליבוא מכשירי נוקיה, החברה בתהליך ארגון מחדש, אני מניח שנראה את הנוקיות החדשים בארץ ברגע שהחברה תופעל במתכונת החדשה. ה 7 פלוס מכשיר די מגניב, אפשר להשיג בחו"ל ב 330 דולר, שווה.

 

in on another note (פאן עינטנדד), אחרי משחק עם כל מיני מכשירים סוף סוף שדרגתי את הנוט 3 העתיק שלי, עברתי לנוט 8 לא מזמן. פשוט חוויה. 2 התלונות היחידות הן המיקום המוזר של חיישן טביעת האצבע (פחות מציק) והעובדה שגב המכשיר כ"כ חלק שהוא כמעט מחייב סקין או קייס עם גריפ נורמלי.

מה שכן, שפו ענק על המצלמה הכפולה- במקום כל מיני גימיקים שצצים בשוק כמו עדשה בשחור לבן (למה?), עדשה עם אורך מוקד שונה שנותן זום אמיתי זה הדבר הכי פונקציונלי שקיים בערך. לטיול הבא כנראה שלא אצטרך להיסחב עם המצלמה כבר.

פורסם

מחפש טלפון לאדם מבוגר (בן 70+) לצרכים בסיסיים מאוד - שיחות, ווטסאפ, וייז. חשוב מאוד שהטלפון יהיה עמיד ככל הניתן (לנפילות, מכות וכו׳) ושהשימוש בו יהיה פשוט וחף ומתקלות (אולי אנדרואיד נקי?).

 

קראתי 10-20 עמודים אחורה וה-A1 נשמע לי מתאים מרוב הבחינות - חוץ מעניין העמידות. האם הבנתי נכון? אם כן, אשמח להמלצות אחרות.

פורסם

החיסרון של שיאומי שהם לא אמידים למים, מעבר לזה איכות הבניה טובה ובטריה מצויינת, אני הייתי קונה את נוט 5 פרו, עולה אותו דבר, אבל עם מצלמה עדיפה ויותר מודרני, דווקא עם הממשק של miui יהיה לו יותר קל,כל התכונות כבר מותקנות ועובדות, באנדרואיד נקי, צריך להתקין תוכנת חיצוניות כמו מקליט שיחות וכו.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם

עמידות למים לא קריטית, יותר חשובה עמידות לנפילות וכו׳. הבנתי שהמסך של ה-A1 לא מאוד עמיד למכות, האם אני טועה?

 

לגבי הממשק, כאמור השימוש בטלפון טריוויאלי לגמרי וממש יתמצה בווטסאפ + ווייז (וטלפון). הרבה יותר חשוב לי שהוא ירוץ חלק וללא תקלות, ומהניסיון שלי זה אומר שעדיף אנדרואיד נקי על פני אי-אלו ממשקים - האם אני טועה?

 

בכל מקרה, תודה על ההמלצה - אני אבדוק את הנוט 5 פרו.

פורסם

קונים מגינים יש סיליקון שקוף, ואם חוששים מנפילות רבות אפשר לקנות מגן משולב סיליקון ABS שייראה יותר מגושם.

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

אצלי בבית 4 מכשירי שיומי, כולל שני Mi4c בני 2.5 שנים, אחד רדמי נוט 4X בן למעלה משנה ואחד A1 בן קצת פחות משנה - כולם מראים עמידות מצויינת עם מגיני סיליקון בשקל (אחד ה-Mi4c לא לובש דבר) ומגיני מסך מזכוכית.

 

מבחינת ממשק - כאשר התוודעתי לראשונה ל-MIUI הוא היה בגרסה 6 (או 7) שלא היתה בשלה, הבעיה העיקרית היתה התאמת ההרשאות כדי שהואטסאפ יפעk ברציפות. כיום, בגרסה 9, המערכת בשלה ופועלת היטב Out of the box. העניין האו שהסינים אוהבים מערכת הפעלה "דמויית אייפון" וצריך להתרגל לזה, לי זה היה עניין קצר מאד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

רכשתי אתמול שיומי נוט 5 ב-995 שקל מ-KSP עם אחריות לשנתיים ממובייל ישראל.

ביחס לגלקסי S4 אני מרגיש כעת שיא הטכנולוגיה.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

×
×
  • תוכן חדש...