Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

ברגע שהוציאו את המטען המקורי אני לא סומך על החנות, הקופסא פתוחה ויש סיכוי לא קטן שמדובר במכשיר משומש. והיו דברים מעולם.

 

אם רוצים לקנות ביבוא מקביל עדיף יבוא עצמאי מאתר אמין, כמו החנות של שיומי בעליאקספרס או גירבסט.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אין טעם להזמין מחול, מכשיר 64GB מגירבסט \ עלי עולה 50 שקלים פחות מהארץ. וכאן יש אפשרות לתשלומים ואיזשהו סוג של אחריות מינימלית כי בכל זאת יש חוקים במדינה.

(בהנחה שלא ייתפס במכס ואז תצטרך לשלם מע"מ, ואז המכשיר יעלה יותר מיבואן מקביל)

בשתי החנויות של עלי וגירבסט, דרך אגב, מופיעה הזהרה שייתכן שתקבל מטען OEM ולא יהיה רשום עליו שיומי.

 

כל הקטע הזה של "אריזה פתוחה" נועד להפחיד את ההדיוטים, מכשירים לניילון אריזות בוואקום זה לא בדיוק מוצר בפיקוח פדרלי, כל אחד יכול לקנות. ותאמין שלמחסנאים של גירבסט יש כמה כאלה.

לצורך העניין אתם באמת חושבים שהאריזות של היבואן הרשמי (של כל מותג, לא דווקא שיומי) מגיעות עם כל הניירת בעברית מהמפעל? (רמז: הן לא)

 

בקיצר אין שום בעיה בקניה של מכשיר מייבוא מקביל. גם עם אריזה פתוחה.

כל המלחמה הפסיכולוגית הזאת נועדה להעביר אנשים למכשיר ביבוא רשמי ב40% יותר (וכמובן למכור כמה שיותר אביזרים) כי על המקביל אין שום רווח, אפילו הפסד, זה רק נועד למשוך את הלקוחות לחנות כי אז יותר קל לעבוד עליהם בעיניים.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

לרוב החנויות ב700-800 אין בכלל את המכשיר וזה סתם פתיון כדי להציע לך שנתיים אחריות+מטען מקורי+שקר כלשהוא ב1000.

משכנתא זה קל

פורסם
לרוב החנויות ב700-800 אין בכלל את המכשיר וזה סתם פתיון כדי להציע לך שנתיים אחריות+מטען מקורי+שקר כלשהוא ב1000.

אכן, bait&switch מאוד מאוד נפוץ גם כאן.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)

חושב להזמין מסין, 155$ לגירסת 32GB בשחור, זהב ב145$, גירסת EU. רק ההתלבטות היחידיה שלי עם להמשיך עם 5.5 כי זה מחיל ליהיות לא נוח, חושב לחזור ל5 אינץ.

באמת שאין מלאי של דגם בשחור, מה שיש זה 900 שקל לגירסת 32 ביבוא מקביל, סתם יקר מידי.

אגב, מה לגבי P9 ב999?

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

נורא רציתי לאהוב את ה-A1 ולרכוש לעצמי אחד, כמחליף לנקסוס 5X. אבל כשהתעמקתי במפרטים שלו מעט יותר, הבנתי שמדובר במכשיר ענק, ללא NFC ועם מצלמה בינונית במקרה הטוב.

יש למישהו המלצה למכשיר אחר עם אנדרואיד נקי, בגודל סביר ועם מצלמה טובה?

 

לפי מה שאני ראיתי הנוקיה 8 שירוקו עונה על הדרישות בצורה טובה, אבל היבוא שלו מתעקב ולהזמין מחו"ל יוצא לא משתלם.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

פורסם

נוקיה מכשירים יקרים. הבן שלי רצה נוקיה, בסוף רכש A1.

 

העניין הוא שהמצלמה לא חשובה לו. יש לו MFT שמשמשת אותו למה שמעבר לסלפי בפאב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
חושב להזמין מסין, 155$ לגירסת 32GB בשחור, זהב ב145$, גירסת EU.

 

אם אתה משתמש כבד (או סתם מעל הממוצע,שרוקד על פייסוש\YT\וואצאפ\מיילים וגם קצת מוזיקה)

 

אל תקנה שום דבר 32,רק 64 ומעלה (אפשר גם 128 אם התקציב מאפשר)

 

אני תקוע עם SGS6 עם 32 שכבר מלא,וגם לאשתי היתה אותה בעיה (אייפון עם 16גיגה..)

 

בסוף קניתי לה אייפון עם 128,ואני משער שאקנה לי גם בעתיד ב"ה מכשיר עם 64 לפחות

 

היום 32 זה ממש קצת,ומתמלא ממש מהר (זה עוד לפני השדרוג מערכת,עדכונים כל יום לכל אפליקציה,ומה לא..)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם (נערך)

צודק בעניין הזה, פשוט במיקרה שלי בקושי יש שימוש אז זה יספיק, אבל הייתי שמח למכשיר איכותי עם אנדרואיד נקי בגודל 5", חבל שאין A1 מיני .

למשלמכשירים בגודל של S8 במחירים של A1 עם מסך 1080P+, חבל ש5.5 הפך למינימום.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

גודל מסך זה שטויות,מתרגלים לזה ממש ממש מהר.

 

אם תקנה מכשיר בכמה מאות שקלים כמו שציינת - יאללה נו,32גיגה מספיק (למרות שחולק עליך,וגם בשימוש הכי מינימלי,לאורך זמן זה פשוט מתמלא בקצב מטורף)

אבל אם תעבור את האלפייה - חראם אחרי שנה או יותר להתחיל לקצץ,או לחפש מכשיר אחר..(אם תמכור כיד 2 זה עוד מרכך את המכה..)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

התרגלתי כבר, היה לי גםם 6.5, וגם 5.5 שיש לי כעת עם 64GB, זה הLETV X800 , אחלה חומרה עם 2K מיצב אופטי והכל אבל לא סומך בגרוש על המערכת לכן רוצה אנדרואיד רישמי ונקי ולכן משדרג.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
נורא רציתי לאהוב את ה-A1 ולרכוש לעצמי אחד, כמחליף לנקסוס 5X. אבל כשהתעמקתי במפרטים שלו מעט יותר, הבנתי שמדובר במכשיר ענק, ללא NFC ועם מצלמה בינונית במקרה הטוב.

יש למישהו המלצה למכשיר אחר עם אנדרואיד נקי, בגודל סביר ועם מצלמה טובה?

 

לפי מה שאני ראיתי הנוקיה 8 שירוקו עונה על הדרישות בצורה טובה, אבל היבוא שלו מתעקב ולהזמין מחו"ל יוצא לא משתלם.

 

היחיד שאני רואה שעונה על זה, זה הגוגל פיקסל הראשון. אפשר לקנות אותו ב-330 דולר מאמזון חדש. הבעיה שאין משלוח לארץ :/

פורסם
צודק בעניין הזה, פשוט במיקרה שלי בקושי יש שימוש אז זה יספיק, אבל הייתי שמח למכשיר איכותי עם אנדרואיד נקי בגודל 5", חבל שאין A1 מיני .

למשלמכשירים בגודל של S8 במחירים של A1 עם מסך 1080P+, חבל ש5.5 הפך למינימום.

 

בתור מישהו שגם אוהב מכשירים קטנים יחסית, אני יכול להמליץ לך בלב כמעט שלם על מכשיר כמו הוואןפלוס 5T. השוליים הדקים בתחתית המכשיר והעיצוב הצר והמעוגל, הופכים אותו להרבה יותר נוח ביד מכול מכשיר 5.5 אינץ בצורה ישנה כמו המי A1 למשל. מנסיון.

פורסם
היחיד שאני רואה שעונה על זה, זה הגוגל פיקסל הראשון. אפשר לקנות אותו ב-330 דולר מאמזון חדש. הבעיה שאין משלוח לארץ :/
הוא לא באמת כזה שדרוג מהנקסוס שלי, והיחס מסך לגוף שלו פשוט עלוב (גם של הפיקסל הנוכחי).

אני מוכן לשלם על מכשיר כמו הנוקיה גם 2000 שקלים, אני מעדיף לקנות מכשיר שישמש אותי לפחות שנתיים.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

×
×
  • תוכן חדש...