Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה חברים

 

והאחריות... נו אתה בטח יודע מה האחריות באמת שווה.

שנה של כלום או שנתיים של כלום.. אין הבדל גדול :lol:

 

אני בגלל המטען הייתי קונה מקורי.

בusb type c יותר חשוב שיהיה מטען איכותי מטעמי בטיחות.

יש לי כמה מטענים וכבלים איכותיים של TYPE-C בגלל המכשיר הננוכחי (N5X) אז זה לא בעיה.

נראה לי הזוי לשלם עוד מעל 200 שקלםים על מטען..

המטען המקורי הכי יקר של סמסונג, בחנות הרשמית שלהם, לא עולה כל כך הרבה כסף

 

 

לא הייתי מוסיף קרוב ל 40 אחוז בשביל מטען מקורי. מיותר. כבל תקני ומטען רגיל וטוב כמו שסביר שיש חמש לכל אחד בבית ואין בעיה.

שים לב, המסך של המכשיר שביר יחסית, והמכשיר מחליק. שים כיסוי בהקדם.

 

זה מה שחשבתי.. תודה!

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

ב KSP יש ב 890 ש"ח את ה 64GB עם אחריות שנתיים של יבואן מקביל (מובייל).

 

יש עדכונים ב FOTA ממש כל חודש ומתקנים המון באגים (אפשר לומר שהעידכון האחרון שהיה ממש אתמול [נקרא עדכן אפריל 1] היה מאוד משמעותי - כך לפי דיווחים).

כבר דברים על באגים:

 

ברמת התוכנה:

הדבר היחידי ששמתי לב אליו הוא שבמעבר תכוף בין מקומות עם 0 קליטה למקומות עם קליטה, לעיתים רחוקות מאוד - מחוון ה DATA נשאר על X והמכשיר (למרות חיבור תקין לחלוטין של הקו עצמו) לא מחובר ל DATA (אין זרימת מידע לוואטסאפ וכד'). בלחיצה על ה DATA בתפריט (לכיבוי ואז הפעלה) הכל מסתדר.

יש לקחת את העניין בערבון מוגבל כי יכול להיות שמדובר בבעיה אצל ספק הסלולר. למיטב ידיעתי העדכון האחרון אמור לפתור את הבעיה הזו ולכן בשבוע הבא אני אבדוק את הנושא לעומק.

 

ברמת החומרה:

הדבר היחידי ששמתי לב: הלוח המודפס של כפתור ההפעלה עלול להיות בעייתי בחלק מדגמי ה 5X\A1. יש דיווחים על זה גם בעולם.

 

לא מדובר במשהו מסובך, יקר או בעייתי לתיקון - אבל אם כבר קנית A1 תבדוק שבלחיצה על כפתור הכיבוי המסך כבה - וזהו. זה לא משהו שאפשר לבדוק אותו פעם אחת וזהו, אלא במעקב של כמה ימים כי לא תמיד התופעה קיימת. לא ברור אם מדובר ב"באג" תוכנתי, אבל למיטב ידיעתי זה יותר חומרה מאשר תוכנה.

 

ברירת המחדל של היצרן זה שבהקשה פעמיים על לחצן הכיבוי המצלמה נדלקת, לכן - אם היא נדלקת לפעמים סימן שהכפתור לא טוב.

למי שיש 2 ידיים ימניות יכול ב 2$ לקנות את החלק (כולל משלוח) ולהחליף. לחילופין המכשיר באחריות ואתה יכול למסור לתיקון.

עבור חלק מהמשתמשים שלא מכבים את הטלפון עם הכפתור בצד - הם לא ירגישו מאומה.

 

בסך הכל הכללי - יופי של מכשיר, קנינו אתמול אחד נוסף לקרוב משפחה בהמלצתי.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

תודה על הסקירה איציק

 

ברמת המכשיר, כל A1 יקבל עדכוני FOTA, הם מגיעים ישירות מגוגל, מאחר ומדובר על מכשיר AndroidOne, אין פה את המשחק הזה של אזורים ושפות כמו אצל סמסונג\LG.

 

לגבי המחיר של KSP - אמנם יש שם מטען מקורי ואחריות של שנתיים, אך זה עדיין יבואן מקביל (לא שזה חשוב)

ב950שח אפשר לקנות יבואן רשמי (הייטקזון) עם מגן סיליקון וזכוכית "במתנה".

מה שעושה את המכשיר המקביל ב899 לא הכי אטרקטיבי..

 

אם כבר מקביל אז לקנות ב700, נראה לי

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

גם אצלי תקלה עם כפתור ההפעלה. לא ידעתי שזו תקלה נפוצה. ועכשיו ששברתי את הזכוכית הקדמית כנראה אי אפשר לתקן באחריות.

 

מזהיר שוב. הזהירו גם אותי, לא התייחסתי יותר מדי. אולי צירוף מקרים של מזל רע, אבל הזכוכית הקדמית נסדקה מנפילה קלה יחסית. המכשיר חלקלק בלי מגן, שימו מגן.

פורסם (נערך)

אם אצל היבואן הרשמי אתה מקבל גם מגן מסך ונרתיק\פנדר העסקה כבר פחות יקרה, כיון ששני הפריטים האלה יעלו לך בארץ סביב 100-150 ש"ח, וההפרש בין היבוא הרשמי למקביל מצטמצם ל-100 ש"ח.

 

לגבי מטענים - יצרתי לי בבית מאגר של מטעני QC2 ו-QC3 של Aukey ו-Tronsmart וכבלי micro USB ו-type C שקניתי מעלי ו-GB* ומשרתים את כל המכשירים הניידים, כולל מחשב ה-transformer book שמשמש אותי בנסיעות לחו"ל.

 

* GB זה GearBest וגם GeekBuying. לא זוכר מה קניתי איפה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
גם אצלי תקלה עם כפתור ההפעלה. לא ידעתי שזו תקלה נפוצה. ועכשיו ששברתי את הזכוכית הקדמית כנראה אי אפשר לתקן באחריות.

 

מזהיר שוב. הזהירו גם אותי, לא התייחסתי יותר מדי. אולי צירוף מקרים של מזל רע, אבל הזכוכית הקדמית נסדקה מנפילה קלה יחסית. המכשיר חלקלק בלי מגן, שימו מגן.

 

זכוכיות קדמיות בעידן של היום מאוד דקות ונשברות מהר. לא ויתרת על קייס איכותי וקניתי במעמד המכשיר (מיקוח עיקש הוריד את המחיר למגן זכוכית + קייס איכותי מ-כמעט 200 ש"ח ל 110 ש"ח לשניהם. לנהל משא ומתן).

 

את העניין עם הלחצן הפעלה אתה יכול לפתור בקלות לבד (2$ כולל משלוח מכל חנות איביי או אליאקספרס. יש לכל דגמי שיאומי).

כל מה שאתה צריך זה כלי עבודה של אייפון (מברג טורקס פיצפון + כלי פלסטיק שבאים בכל ערכה להחלפת מסך שקונים באיביי ודומיו) - לפרק את 2 הברגים למטה ולאט ולאט לחלץ את המסגרת (עם הכלי פלסטי שנראה כמו מפרט של גיטרה).

 

חלק אפשר להזמין כאן:

https://www.aliexpress.com/item/For-Xiaomi-Mi-3-4-4C-4S-4i-5-Note-2-For-Redmi-3-Pro-4/32821130286.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.bINMJ4

 

סירטון הדרכה:

תריץ ישירות לדקה 1:00

 

בהצלחה

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

החלפתי את השפה של שיאומי רדמי נוט 4X לאנגלית. נוסף לי חלון במסך הבית לקיצורים שונים, והטלפון עובד נהדר.

אני לא יודע אם זה בזכות כל תיקוני הבאגים בעדכון האחרון, אבל ביומיים האחרונים המכשיר עובד נהדר.

מצטער שלא עשיתי את זה עוד קודם.

פורסם (נערך)

מהו אותו "חלון לקיצורים שונים"?

אני משתמש ב-note 4X, קיבצתי חלק מהאפליקציות לקבוצות (בנק, אפליקציות מקצועיות, חיוגים מקוצרים למשפחה) על ידי גרירתן זו מעל זו. אבל אותי תוכל ללמד אותי טריק חדש.

ד"א אצלי בבית כולם משתמשים בממשקים באנגלית, חוץ מאשתי שמתעקשת על העברית (גם בטלפון וגם במחשב שלה). מוציא את כל השאר מדעתם כאשר נזקקים למכשירים אלה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

איני מכיר את הדגם - הוא חדש - אבל לפחות מבחינת המפרט הוא נראה כנותן תמורה מצויינת למחיר. לי יש שיומי עם אותו מעבד (625) ופחות זכרון (3/32) ובינתיים אני מרוצה ממנו מאד. שים לב שמדובר במסך גדול ("6) - השאלה היא האם הוא נוח לך. כמוכן איני יודע מה בהירות ואיכות המסך, וכדגם חדש לא ידוע אם יש לו מחלות ילדות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני חושב שזו עסקה די משתלמת למכשיר ביניים:

1. גם מסך גדול עם שולים קצרים, כך שלא תרגיש שיש לך מסך גדול.

2. Snapdragon 625 שקיים במספר מכשירים שונים של שיאומי, לכן כמות הבאגים למכשיר חדש הוא מזערי.

יש לי שיאומי רדמי נוט 4X (הדור הקודם), ואני מאוד מרוצה. הוא נותן תמורה טובה לדברים שאני צריך: סריקות דרך הטלפון, שימוש בדפדפן, ווסטאפ, פייסבוק, ועוד מספר אפליקציות שונות.

פורסם (נערך)

שווה לשלם 839שח ולקבל סגור או שב719 שח פתוח עם מטען לא מקורי ושנה אחריות

http://www.eline.co.il/items/1723796-%D7%94%D7%A6%D7%A2%D7%94-%D7%9E%D7%99%D7%95%D7%97%D7%93%D7%AA-%D7%98%D7%9C%D7%A4%D7%95%D7%9F-%D7%A1%D7%9C%D7%95%D7%9C%D7%A8%D7%99-Xiaomi-Redmi-5-Plus-64GB

 

http://www.eline.co.il/items/1659137-%D7%98%D7%9C%D7%A4%D7%95%D7%9F-%D7%A1%D7%9C%D7%95%D7%9C%D7%A8%D7%99-Xiaomi-Redmi-5-Plus-64GB

 

 

בדגם היקר רשום עברית מובנת, עדכוני OTA, גרסה תוכנה Global Stable מקורית

מה זה אומר?

עריכה אחרונה על ידי לירוי1
פורסם

אישית לא הייתי נוגע בקופסא פתוחה. לך תדע מה עבר על המכשיר מעבר להוצאת המטען. ומטען איכותי ילה לפחות 20 דולר, כך שההפרש כמט נסגר.

כיון שמכשיר ביבוא רשמי עם שתי שנות אחריות עולה 900 ש"ח קרוב לודאי שהייתי בוחר באפשרות זו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מצטרף לשואלים, רוצה להחליף לאמא את המכשיר.

אמא מבוגרת מאוד ולכן עדיף מכשיר פשוט ככל הניתן. מה חשוב?

1. זיכרון גדול, כדי שתוכל לשמור הרבה תמונות וסרטונים של הנכדים

2. עוצמת קול, צלצול ודיבור

3. מערכת הפעלה יציבה ו"ערומה" ככל האפשר, כלומר כמה שפחות אפליקציות שבאות בילד אין

 

מעוניין להשקיע עד 800 ש"ח.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

×
×
  • תוכן חדש...