Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

עדכנתי ממש עכשיו, לא נראה שההפצה הפסיקה, לא נמחקו SMSים.

 

so far so good.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
עדכנתי ממש עכשיו, לא נראה שההפצה הפסיקה, לא נמחקו SMSים.

 

so far so good.

 

בדקתי ב- Mi A1 של בת זוגי אתמול בערב, העדכון לא הופיע. אולי תיקנו?

פורסם

הטלפון שלי (galaxy s4) גוסס כבר כמה שנים אך מסרב למות, חושב לקנות מכשיר חדש לפני שאתקע בלי טלפון לגמרי.

מה המכשיר הכי מומלץ כיום למשתמש שצריך רק מיילים,וואטספ, קצת נטפליקס ומצלמה טובה?

חשבתי על mi 6 אך אני רואה כל יום אנשים שרוכשים מגוון דגמים אחרים של שיואמי.

לא אכפת לי לרכוש הארץ או להזמין מחו"ל.

התקציב המקסימלי הוא 1500 שקל (שזה המחיר של mi 6).

 

תודה מראש.

 

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם (נערך)

היא מספיקה כי אני מסתפק בה, אם היתה מצלמה טובה יותר הייתי משתמש יותר.

החסרון בנוט 5 שהמצלמה פושרת.

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי dany

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם
הטלפון שלי (galaxy s4) גוסס כבר כמה שנים אך מסרב למות, חושב לקנות מכשיר חדש לפני שאתקע בלי טלפון לגמרי.

מה המכשיר הכי מומלץ כיום למשתמש שצריך רק מיילים,וואטספ, קצת נטפליקס ומצלמה טובה?

חשבתי על mi 6 אך אני רואה כל יום אנשים שרוכשים מגוון דגמים אחרים של שיואמי.

לא אכפת לי לרכוש הארץ או להזמין מחו"ל.

התקציב המקסימלי הוא 1500 שקל (שזה המחיר של mi 6).

 

תודה מראש.

 

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Xiaomi Mi MIX 6.4 inch Edgeless Display 4GB RAM 128GB ROM Snapdragon 821 Quad Core 4G

במבצע עכשיו בבנגוד.

מסך 6.4, גודל טוב לנטפליקס

מעבד סנפדרגון 821

128 GB

מצלמה טובה.

 

שואמי בדיוק מוציאים דגמים חדשים, יצאו כבר עם סינית, עדיין לא בנלאומי.

או שתחכה קצת או שתקנה דגם קודם במבצע

אייל

פורסם
היא מספיקה כי אני מסתפק בה, אם היתה מצלמה טובה יותר הייתי משתמש יותר.

החסרון בנוט 5 שהמצלמה פושרת.

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

 

אז לפי מה שהבנתי אתה מעוניין במצלמה הכי טובה ביחס למחיר?

פורסם

מה עם הXIAOMI A2? יש תאריך הכרזה?

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

לא מעוניין במכשיר שיכנס לי בלחץ לכיס, מסך 5.3,5.4 מספק לחלוטין.

אשמח למכשיר שיתן תמורה טובה ביותר לכסף בכמה שיותר פרמטרים.

 

קראתי חוות דעת על s8 שרובם ממליצות לרכוש s7 שעליו יש המון המלצות "תמורה טובה ביותר לכסף" אך אני מבין שהוא כנראה כבר מיושן ויש כיום בשוק מכשירים באותו מחיר עם ביצועים טובים יותר.

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

היי ה-oneplus one שלי מתחיל להראות סימני גסיסה אחרי 3 שנים. קודם היה לי נקסוס 4 גם כמה שנים מעולות. מחפש טלפון בסגנון - עם מע' הפעלה כמה שיותר נקיה, אפשרות קלה ל-root וביצועים נקיים ומהירים.



אשמח להמלצות!

העדפות: מצלמה טובה, איכות בניה מעולה ועמידות (מינימום פלסטיק זול), סוללה סבירה+, עד 5 וחצי אינצ'

אני לא בטוח לגבי תקציב (אזור 1500 זה ריאלי?) או לגבי קניה בארץ\בחו"ל. יש חיה כזו? תודה חברים!

Mazda 2 2013

פורסם

איכות בנייה ואמידות עם אנדרואיד נקי- בדוק את מכשירי הנוקיה, במיוחד 7+.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

זה ממש מוזר, לא מבין אפילו למה אין ייבוא מקביל כמו גומובייל וכו', אחרי הכל קל יותר לשווק את המכשיר כי מגיעה עם אנדרואיד נקי ולא כל הבלאגן עם מכשירים סיניים בלי גוגל וכו'.

 

עריכה: עכשיו ראיתי שיש כבר עמודי מוצר בעברית באתר נוקיה, אז כניראה ההשקה בפתח.

https://www.nokia.com/he_il/phones/nokia-7-plus

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

לא בדקתי לאחרונה, אבל לפני מספר חודשים בני היה על סף רכישת נוקיה 6 בבסט מובייל. בסופו של דבר בחר בשיומי A1 בזכות VFM עדיף - הנוקיה יקרים יחסית לתמורה, ונושא המצלמה לא מעניין אותו, הוא מצלם ב-MFT.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...