Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[מגאן-II]החלפת שמן גיר


efi_shams
שימו לב! השרשור הזה בן 7304 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בד"כ כשמחליפים נוזל גיר, מחליפים רק חלק מהכמות.

 

אם רוצים להחליף את כל נוזל הגיר יש דרך לשאוב החוצה את הנזול הנותר עם משאבה מיוחדת.

 

ומה עם שאר הליכלוך שנשאר בפנים?

לא עדיף לפרק את הקרטר של הגיר להוציא את כל השמן לנקות את הליכלוך לשים אטם חדש

למלא שמן ולסגור את הטיפול?, גם ככה אפשר לבדוק את מצב הגיר.

 

בד"כ כשמחליפים מורידים את כל המכסה של הקרטר ומחלפים את נוזל הגיר ואת הפילטר לא פותחים את הגיר בכלל, ולכן רק כ20%-50% מהנוזל מולפים במקרה הזה.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי אתה מחפש צרות ,והגיר הוא המקום הטוב ביותר למצוא אותן.

 

הגיר עובד ,הייצרן אינו ממליץ ,ולך אין נסיון בתחום ,כל הסיבות מצביעות על לוותר על הרעיון.

מצטרף לדעה ואני גם חושב שבמקרה של נזק אתה תגרום לעצמך איבוד אחריות (בהנחה שעדיין יש אחריות) כאשר רנו יראו שמישהו התעסק עם האוטו ובשום מוסך מורשה לא נפתח כרטיס עבודה להחלפת שמן גיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכל המודאגים משאריות השמן שנשארות בגיר לאחר ריקון, קיים מכשור אשר מבצע סרקולציה ומרענן את כל הנוזל בת"ה.

מכשור זה נדיר ביותר וניתן לספור על אצבעות יד אחת(אולי אני מגזים :wink: ) את המקומות בהם ניתן למצוא זאת.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכל המודאגים משאריות השמן שנשארות בגיר לאחר ריקון, קיים מכשור אשר מבצע סרקולציה ומרענן את כל הנוזל בת"ה.

מכשור זה נדיר ביותר וניתן לספור על אצבעות יד אחת(אולי אני מגזים :wink: ) את המקומות בהם ניתן למצוא זאת.

 

עמית

 

אז יש סיבה לזה שהם מודאגים..

אגב, האם המגנט אינו נמצא על הפקק ריקון או מסביבו ע"מ שכל הלכלוך המגנטי ייצא בקלות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בת"ה ידנית רוב השמן יוצא החוצה מבורג הריקון, ואין שום אפשרות וצורך לבצע סירקולציה או שטיפה.

 

בת"ה ידניות, שאין המלצה מיצרן הרכב להחליף שמן, השמן גיר הוא לרוב סינטטי מלא, ובעל עמידות ואורך חיים גבוה ביותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7304 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...