Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5377 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבחור שאל על T1R ו S.DRIVE או יותר טובים הומלצו לו טובים יותר,

אני לא רואה סיבה למה לא לקנות צמיג ספורטיבי!!

MICHELIN PILOT EXALTO PE2 הוא צמיג מצוין שמתאים ליום יום וגם לנהיגה ספורטיבית צמיג שקט ביותר.

אז עד שהבחור לא יתן תקציב אין טעם לוויכוחים מיותרים...ואם T1R הוא צמיג "ספורטיבי" אז מצבנו גרוע ביותר.

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

פורסם

אין תקציב, אני לא חוסך על צמיגים, מוכן להשקיע גם 700 ו800 לצמיג אבל טוענים כאן שזה בזבוז אז למה?

בסכומים כאלו אני באמת מעדיף שחיקה מינימלית, ועכשיו שקראתי הבנתי שצמיגים ספורטיביים נשחקים יותר מהר.

 

פורסם

לפי התיאורים של סגנון הנהיגה שלך וסוג הרכב אני חושב שכל צמיג מחברה מוכרת יספק את הסחורה.

אין צורך לזרוק 700 ש"ח על צמיג במידה שלך (נשמע לי המון כסף).

צמיג כמו YOKOHAMA C DRIVE או TOYO PROXES 4 יעשו את העבודה נפלא ויעלו 300 וקצת לצמיג.

תן את האוטו שלך לנהג מיומן ותראה מה אפשר להוציא גם מצמיג "בינוני +" .

בקשר לשחיקה. אין סיכוי שאתה תשחק את הצמיג (גם לא S DRIVE) לפני שיעברו 4 שנים של נהיגה יחסית רגועה על ג'אז, אין לך מה לדאוג, הם יתייבשו הרבה לפני שישחקו...

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

אנחנו כבר כמעט 3 שנים עם ASPEC, האוטו חונה מתחת לאדמה ולכן אין שמש, אפילו לא קצת, אחרי כמעט 45 אלף ק"מ אין אפילו סדק על הצמיג, אם CDRIVE יעשה עבודה דומה מבחינת הזמן שהוא יוכל לשמש או אפילו קרוב, אני מאמין שאני ילך עליו, אבל מה מבחינת מלאי? אין איתו בעיות(עד כמה שאתה יודע)?

 

אגב איפה ראית שCDRIVE עולים 300?

אני מוצא בלא פחות מ500

 

פורסם

לפני חצי שנה חיפשתי לקרובת משפחה, עלה לי 310 לצמיג. זה היה מחיר בשבילי.

שוב, אם תחפש טוב לא צריכה להיות בעיה למצוא C DRIVE אם יש בארץ במידה שלך ב-350-370 ש"ח לצמיג.

לא התעדכנתי מה קרה אחרי עלית המחירים של הצמיגים, אבל לשלם מעל 400 ש"ח לצמיג במידה שלך זה פשע.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

קחו בחשבון שלפני מספר חודשים יצא C.DRIVE-II, והוא אמור להיות זמין במלאי המקומי גם כן.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

×
×
  • תוכן חדש...