Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5376 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שתיהן גרסאות גג כשיח כשלה סברינג יש יתרון קטן של 4 מושבים למרות שזה לא כל כך משנה לי פשוט יהיה טיפה יותר נוח לפעמים אם אני יצטרך להסיעה כמה אנשים (מה שלא אפשרי במזדה).

 

 

ה MX-5 שנתון 2007

התקציב שלי בערך +/-140K ככה וראיתי שהקריזלר זולה יותר אז אני מניח שאני יוכל לקנות איזה שנתון 2008-2009.

 

לסברינג גם יש מנועה הרבה יותר גדול 3500 סמק ו 200כס ולמיאטה למרות שהיא קטנה יותר ושוקלת פחות מנועה 2000 סמק ו ~160 כס.

 

המטרה של המכונית זה כמובן מכונית שהיא קצת מעבר לסתם לנסועה... מכונית ספורט וכמובן מכונית לפוזות :wink:

עוד משהוא לדעתי ה MX-5 הרבה יותר יפה ככה שאני נוטה לקנות אותה למרות שהיא יקרה יותר...

 

~ תודה בהקדמה לכל מי שיעזור :)

 

 

דא אין לי מושג למה יש לי את המשתמש הזה מ 2009 בתי לפתוח חדש ומצאתי שיש לי משתמש :?

 

עריכה:

אם יש מכוניות ספורט אחרות אם גג נפתח (עדיף כשיח) שאפשר לקנות בתקציב הזה תציעו לי התכוונתי לקנות את המיאטה עד היום אבל ראיתי קריזלר אחת כזאתי אתמול והיא הייתה די נחמדה אז הכנסתי אותו כאופציה :)

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כמכונית ספורט לנהיגה ספורטיבית - המאזדה, בענק. היא גם ככל הנראה תהיה זולה יותר לאחזקה.

הסברינג זה תפלץ מגודל שירשים רק את הטמבלים בשכונה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

יהיה קשה למצוא סברינג קבריולה, כיוון שלא הגיעו הרבה כאלה בייבוא אישי.

 

אם אתה חושב על רכבים כאלה, אז תנסה למצוא גם מוסטאנג קבריולה, אותה גם יהיה יותר קל למצוא.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

תודה על המידע אני לא אקנה סברינג :)

 

בדקתי עוד כמה דגמים מה עם אוודי A3 קבריולט ?

 

איזה עוד מכוניות יש בתווך מחירים האלו מהסוג הזה ?

פורסם

מה אם פיג'ו CC למיניהן?

מוסטאנג כמו שהציעו, אולי במוו משנתון מוקדם יותר?

 

אתה מחפש הנעה קדמית/אחורית/לא אכפת לך?

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

^ מעדיף הנעה אחורית למרות שזה לא משהוא ש100% פוסל מכונית

 

הפגו 308CC (למרות שניראלי שהוא מחוץ לתקציב שלי כי יש רק שנתונים חדשים יחסית) וה 207CC ניראים דווקא נחמדים או 307CC שאני מניח ה 308 הוא המחליף שלו ?....

 

בעיקרון ה MAZDA MX-5 הרבה יותר קורנת לי וממש גורמת לי לרצות ללחוץ על ההדק ולקנות אותה אבל הדבר היחיד שקצת מפריעה לי שיש לה 2 מקומות מצד זה נותן לה צורה יפה יותר מהמכוניות של ה 4 מקומות וגם יותר פוזה (וגם אני מניח מהירה יותר כי היא קטנה יותר מהמכוניות האחרות) אבל מצד שני מבחינה של נוחות אם אני צריך להסיעה יותר מאדם אחד במכונית שלי כאן יש בעיה :|

 

ראיתי גם פורשה בוקסטר שנתון 2003 טיפה חורגת מהתקציב אבל אני פוחד ללכת על מכונית ישנה אני מעדיך משהוא על פחות רמה אבל חדש יותר אני לא רוצה בעיות ותקלות והחזקה יקרה מידי.

 

ודא מה ההחזקה שאני צריך לצפות לה ממכוניות כאלו ?

פורסם

רד מהפורש, אחזקה בסדר גודל שונה לגמרי.

 

המיאטה רכב פחות מפנק, יותר פונה למי שרוצה להרגיש את הכביש. מה גם, שהגרסא עם הגג הקשיח נדירה יותר, יקרה יותר ובטח גם כבדה יותר.

תחפש 307CC או 207CC, ותן בראש.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

^ כן היא 35 קילו יותר כבדה בערך בהגג הרך אבל אני די מקובע על גג קשיח לא אחפת לי לשלם עוד לגרסה הזאתי...

 

דא מה ההבדלים בין ה 307 ל 207 ?

והפיגו הם הנעות קדמיות כן ?

פורסם

ה307 יותר גדולה מה207

 

לפי איך שזה נשמע (סגנון דיבור, דרישות מהרכב, ידע בתחום) אני חושב שתהייה תפורה עלייך מכונית "לייף סטייל", קבריולט גג קשיח חמודה שלא נותנת יותר מידיי בראש "בכבישים הנכונים" מה גם שלא נשמע כאילו אתה בנאדם מאוד מכוון נהיגה ובעקבות זה מכונת נהיגה רצינית יכולה להיות לך לא נוחה/לא אמינה/לשתות יותר מידיי דלק ולהכניס אותך למקומות שלא תדע לצאת מהם באותם "כבישים נכונים"

 

אני חושב (ולא בקטע רע, פשוט לא נשמע שמתאים לך) שאתה צריך לרדת מהמיאטה (היא גם ממש מכוערת, מה חשבת לעצמך?? ובכלל זה אוטו של כוסיות :lol: ) וללכת יותר לכיוון של פיג'ו 307CC, פיג'ו 207CC, רנו מגאן קבריולט (נדמה לי גם לה קוראים CC), פולקסווגן איוס, או פורד פוקוס CC (לא יודע אם יובאה ביבוא סדיר אבל ראיתי אחת או שתיים מסתובבת בארץ)

 

זה הכיוון שלדעתי אתה צריך ללכת אליו:

http://www.youtube.com/watch?v=Spwk_fPqeJY דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
ה307 יותר גדולה מה207

 

לפי איך שזה נשמע (סגנון דיבור, דרישות מהרכב, ידע בתחום) אני חושב שתהייה תפורה עלייך מכונית "לייף סטייל", קבריולט גג קשיח חמודה שלא נותנת יותר מידיי בראש "בכבישים הנכונים" מה גם שלא נשמע כאילו אתה בנאדם מאוד מכוון נהיגה ובעקבות זה מכונת נהיגה רצינית יכולה להיות לך לא נוחה/לא אמינה/לשתות יותר מידיי דלק ולהכניס אותך למקומות שלא תדע לצאת מהם באותם "כבישים נכונים"

 

אני חושב (ולא בקטע רע, פשוט לא נשמע שמתאים לך) שאתה צריך לרדת מהמיאטה (היא גם ממש מכוערת, מה חשבת לעצמך?? ובכלל זה אוטו של כוסיות :lol: ) וללכת יותר לכיוון של פיג'ו 307CC, פיג'ו 207CC, רנו מגאן קבריולט (נדמה לי גם לה קוראים CC), פולקסווגן איוס, או פורד פוקוס CC (לא יודע אם יובאה ביבוא סדיר אבל ראיתי אחת או שתיים מסתובבת בארץ)

 

זה הכיוון שלדעתי אתה צריך ללכת אליו:

Spwk_fPqeJY דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

טוב לפי הסרטון זה בכלל לא מכונית ספורט אלא סתם קבריולט גג פתוח :S (ודווקא שם הוא מזכיר שזה מכוניות של בנות :oops:)...

 

אני באמת לא מבין כל כך כי אני נהג חדש אבל זה לא אומר שאני לא רוצה להיכנס לזה :roll::-P

 

 

דא מה אם ה A3 קבריולט היא פחות או יותר בתווך מחירים של המאזדה... ? (ניראלי האפשרות הכי טובה כאן גם ספורטיבית וגם יפה, רק שלא ניראלי יש גרסה של גג קשיח :( )

פורסם

A3 קבריולה יקרה יותר מהמאזדה.

 

אם אתה נהג חדש, שים לב שמבחינת ביטוח כל המכוניות האלו יהיו יקרות מאוד. אפילו המיאטה תעלה בטח סביב 10K לבטח.

 

אגב, מבחינתי אין שום בעיה עם העובדה שלמיאטה יש 2 מקומות בלבד. ב-0.5% שאני צריך להסיע יותר מבנאדם אחד - מישהו אחר מסיע.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

פסלתי את הפיגו'ים (דא ראיתי 307CC אחת היום עם הגג סגור די נחמדה אבל לא מרשימה ממש...)

 

התחלתי להסתקל על המוסטנגים פשוט רכבים יפיפים אני ממש התאהבתי בהם חחח :-D

אז האפשרויות שלי זה ככה(שנתונים 2006-2007 {2007 למיאטה כי רק אז התחילו ליצר את ה HT}):

מאזדה מיאטה MX-5 גג קשיח 2.0 סמק.

מוסטנג קבריולט 4.0 סמק (210 כס). (עוד משהוא שסמתי אליו לב כמאת ואין בשוק מוסטנגים ידניים רק אוטומטים ?)

אאודי A3 קבריולט 1.8 סמק.

 

או אם אני חוסך וחורג קצת:

מוסטנג קבריולט 4.6 סמק (300 כס).

אאודי A3 קבריולט 2.0 סמק.

 

 

דא איך המוסטנג כי אולי הוא בעל מנועה חזק בהרבה מהשתיים האחרות אבל גם כבד הרבה הרבה יותר מהם המאזה עם מנועה קטן אבל שוקלת פחות מ 1200 וה מוסטנג 1600 +/-

וחוץ מזה אני אולי לא מבין כל כך במכוניות אבל במחשבים אני מבין ברמה עולמית ודבר מאוד ידוע שמנתונים יבשים אי אפשר לדעת הרבה ככה שאין לי מושג באמת מה הולך כאן במחשבים חוץ מאם למדתה תואר בהנדסה באוניברסיטה אתה לא יכול להשוות שתי מוצרים על סמך נתונים יבשים וארכיטקטורה (וגם מישהוא כזה לא יכול לדייק כמו בדיקה) הדרך היחידה היא עלידי בדיקות אמתיות בשטח אני בטוח 100 אחוז שזה גם ככה לרכבים ככה זה בערך לכל דבר :wink:

 

חחח אז אחרי החפירה בכללי מי רכב טוב יותר בפניות במהירות, תאוצה , יציבות בכביש, נוחות פנים או כל ערך אחר שצריך להשוות ???... :?:

 

 

~ ותודה על כל העזרה :)

פורסם

מבחינת הנאה מנהיגה נטו המיאטה לוקחת בענק, מדובר באחד האיקונים המוטורים הכי גדולים בדורנו.

נסה סדרה 3 קבריולט

 

לדעתי האמריקאיות זה בעיקר ל"תסתכלו עליי"..


×
×
  • תוכן חדש...