Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5376 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אתה רוצה כח, ופוזה, אז לך על איזו אמריקאית וזהו.

אבל אם אתה רוצה את הדבר האמיתי, אולם לא עם מנוע מפלצתי והיה סוסונים אבל רכב עם התנהגות ממש טובה, ונהיגה כיפית והנעה אחורית!

מאזדה מיאטה, כן ככה קוראים לאוצר הזה!

volkswagen

 

כי חיים רק פעם אחת.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מצטרף לאומרים :

מכונת נהיגה כמעט טהורה - מיאטה .

מכוניות שיוט עם קמצוץ ספורטיביות - כל השאר שהזכרת (למעט הפורש , שהיא בקטגוריית "הטמבל התורן" למי שלא התנסה) .

 

מניסיון לא קטן עם שלושת הקטגוריות .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם

חח סליחה על הבורות :oops: אבל מה רע במוסטנג או ב A3 ?... הציעו לי עליה בדף הקודם :|

 

בעיקרון גם אני מעדיף את המזדה (מבחינת יופי מבחינת ביצועים אין לי הרבה נסיון, ואני מניח שתחזוק יהיה זול יותר ?) אני מסתקל על המוסטנג וה A3 כי יש להם 4 מושבים וזה יכול להיות נחוץ מידי פעם למרות ששוב זה לא פוסל את המזדה.

 

דא מבחינת תחזוק ביטוח ותקלות מי תהיה הכי פחות בעיתית משלושתם ?

פורסם

אחזקה של A3 תעלה יותר מהמאזדה.

מוסטנג - רכב יחסית חזק עם הנעה אחורית אצל נהג חדש שאולי לא בהכרח עמוס משמעת עצמית מוביל לבלגאן.

מאזדה - רכב שהמטרה שלו זה להנות מהנהיגה עצמה. הוא לא נוח, הוא נמוך וצפוף, ולא כל כך נראה "גברי". חוץ מזה, אבזור דל.

משמע - 307CC! בעיניי, אחלה אוטו לצרכים שלך. וה207 יותר קטנה, וקצת יותר שובבה.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

אין שום דבר רע במוסטנג , גם לא ב-A3 .

הכתיבה שלך נשמעת כשל מבין עניין , ועם זאת כל מה שאתה כותב זה אינספור סתירות .

אתה מעדיף את המאזדה בגלל הסיבות הלא נכונות .

ביצועים הם לא התחום של המיאטה (לפחות לא התחומים שיעניינו אותך אם עוד לא כתבת עליהם) , וגם יופי זה עניין של טעם (לטעמי כן , לטעם רוב האנשים , המוסטנג תהיה יפה יותר , והאודי תהיה עם סמל יוקרתי יותר) .

אם אתה מחפש פוזה , ו\או נוחות , ו\או יוקרה , ו\או כל דבר שהוא לא "ספורט נטו" - המיאטה לא עבורך , אתה תתאכזב .

זה לא שהמיאטה לא מציעה פוזה , או רמה נמוכה של כל שאר הדברים (קצת מושבי עור בגירסאת הגג הקשיח , קצת מתלים רכים , ובכל זאת יש תא מטען...) , אבל היא לא חבילה טובה כמו שאר המכוניות , למעשה היא חבילה גרועה .

היא מצטיינת בדבר אחד , לענג את חושי הנהיגה שלך , אם יש לך כאלו .

שוב , חושי נהיגה זה לא אומר ביצועים , בטח לא הוספה של כמה ס"מ למכנסיים (במקרה של המיאטה , לפחות לא בחלק הקדמי של המכנס) , אלא נהיגת ספורט אותנטית , נטו הנאה מהתפקוד של הרכב .

אני למשל אעדיף מיאטה על כל מכונית שהזכרת , רוב האנשים יעדיפו אחרת .

הייתה לי מיאטה קרוב לשנתיים , נהגתי על אינספור מכוניות בסגנון עליו אתה שואל , החזקתי מכוניות יוקרה , ספורט ואקזוטיקה - וזו הדעה שלי .

 

אגב , לכותב מעל , אתה לא בהכרח צודק .

התנהגות הכביש של מוסטנג תהיה הרבה פחות טובה משל מיאטה , ועד לכאן אתה צודק .

מצד שני , אם פותח השרשור יקח את הרכב לגבולות , עם כמה שמיאטה היא רכב נשלט על הגבולות בניגוד למוסטנג שהוא לא רכב נשלט בשום מקום חוץ מהטיילת , דווקא המיאטה תגלה התנהגויות מסוכנות יותר (נטייה להיגוי יתר בעזיבת מצערת , בלימה וכו') .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם

המטרות של הרכב זה קודם רכב ספורט, שכיף לנסועה אליו רכב מהיר (זריז) שכשהוא מאיץ מרגישים את זה, רכב שיכול לפנות טוב יחסית גם כשהוא נוסע מהר.

(בגלל שאני לא יכול להשוות בעצמי בנתונים האלו כתבתי על הדברים האחרים כמו יופי אם אני רואה מוסטנג ומיאטה יש לי רק נתונים יבשים שלא אומרים לי יותר מידי כי אין לי הרבה נסיון ולא נהגתי באף אחד מהם אז כתבתי על מה שלא ממש צריך הבנה כדי לכתוב זה לא שאלו הסיבות היחידות לקנות את המיאטה לדוגמה).

 

אחרכך רכב יפה (המיאטה והמוסטנג שתיהם לדעתי רכבים יפים ה A3 לדעתי פחות יפה...) שנוסעים בו בסטייל רכב קבריולט עם גג נפתח עם עדיפות לגג קשיח 8)... גם רכב שעושה קצת רעש מהמנועה כשמאיצים (מידי פעם עובר כזה רכב ברחוב בדרך כלל זה או רכב ספורט או גרוטאה עם אגזוז לחץ חחח בכל מיקרה זה מושך צומת לב חחח).

 

אחרכך יש כמובן רכב אמין לדוגמה שמאתי שצרפתיות לא אמינות ונוטות להתקלקל לא משהוא שיביא לי כאב ראש כל הזמן טיפולים + בזבוז כסף... צריכת דלק ותחזוקה לא חייבות להיות ממש נמוכות אבל כמובן שיש עדיפות לרכב שצורך פחות למרות שזה לא מה שיגרום לי לרדת מרכב מסוים זה הכי בסוף מבחינת רשימת העדיפויות שלי ממה שיגרום לי ללכת על רכב א' ולא ב' ...

 

זה הכול בערך :)

 

בקשר לזה מעל התגובה למעלה אני ירדתי מהפגו אני רוצה רכב ספורט לא רכב שניראה כמו רכב ספורט אבל זה רק מראה חיצוני.

 

תודה שאתם עוזרים לי באשכול :) וחג שמח! :-D

פורסם

^ אוקי

 

המוסטנג קבריולט לא רכב ספורט טוב (או לא נחשב רכב ספורט ?)... כי הציעו לי אותו בדף הקודם ולא הבנתי למה הוא לא טוב ?

 

 

לגבי ה S2000 קראתי תגובות באינטרנט שזה רכב ספורט מצוין הרבה יותר חזק מהמיאטה אבל שלא כדי לנהג חדש לקנות ??? :?:

פורסם

אתה לא מפוקס מה אתה מחפש:

רכב פוזה = נדיר ,פתוח. וכו'

רכב ספורט = רכב שההתנהגות שלו היא לא אמריקאית ולא רכב ליסינג.

רכב יוקרה = סמל סטאטוס ,רכב יוקרתי במחיר שלו , פאר (כל התוספות האפשריות , DVD, מושבי עור,חימום מושבים,בקרת שיוט )וכו.

 

עכשיו תחליט מה אתה רוצה ,או יותר נכון מה יותר חשוב לך .

 

רכב שמתנהג טוב +פוזה = מיאטה

רכב פוזה +יוקרה = מוסטאנג + A3

כמובן יש לשכלל את עלויות הטיפולים ותחזוקה שוטפת.

 

עכשיו תעשה שיעורי בית ותחליט.

 

דעתי האישית : מיאטה נקודה ! אין מה להוסיף יותר מזה .

 

חג שמח

ובהצלחה ..

פורסם
^ אוקי

 

המוסטנג קבריולט לא רכב ספורט טוב (או לא נחשב רכב ספורט ?)... כי הציעו לי אותו בדף הקודם ולא הבנתי למה הוא לא טוב ?

 

 

לגבי ה S2000 קראתי תגובות באינטרנט שזה רכב ספורט מצוין הרבה יותר חזק מהמיאטה אבל שלא כדי לנהג חדש לקנות ??? :?:

 

מה זה "נחשב" רכב ספורט? אתה רוצה רכב ספורט כדי שאנשים סביבך יחשבו שיש לך רכב ספורט? כי אם כן אז המוסטנג נהדרת. אתה רוצה רכב ספורט כדי לנהוג ברכב ספורט? אז לא, היא לא טובה.

 

S2000 אכן מצוינת וחזקה יותר מהמיאטה, אבל גם יקרה יותר לקנייה ולאחזקה. לא כדאי לנהג חדש לקנות כזו כי היא מאוד עצבנית על המגבלות, וברוב השנים היא הגיעה ללא בקרת יציבות כך שאף אחד לא יציל אותך מהטיפשות של עצמך. בקיצור - בשבילך אני ממליץ מיאטה (NC, כלומר מהדור החדש)

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אוקי

 

ניראלי אני ילך על ה MX-5

 

אבל רק שתי שאלות אחרונות אתה יכול להסביר לי למה המוסטנג לא נחשב לרכב ספורט ? אני מתכון מה במזדה טוב יותר ?

ולגבי ה A3 אותו דבר בלי להתחשב בתחזוקה יקרה יותר האם היא משתווה למזדה כמכונית ספורט ?

פורסם

השלדה של מזדה פונה טוב, מתקשרת עם הנהג וגורמת לו לחייך.

היא גם קלה ויש לה בלמים ממש טובים.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

^ רכב מהיר שמאיץ מהר וגם בולם מהר יכול לפנות כמו שצריך גם במהירויות גבוהות, רכב אם היגוי טוב והנעה אחורית וכמובן רכב של 2-4 מקומות...

 

אמממ זה בערך איך שאני מגדיר רכב ספורט.

פורסם

יש לי רכב בשבילך - פרארי 599 GTB.

 

אם תקציב שלך נמוך יותר תצטרך להתחיל לסים סדרי עדיפויות ולהחליט מה יותר חשוב לך ועל מה אתה מוכן להתפשר.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)


×
×
  • תוכן חדש...