Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5377 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

^ נסגרתי כבר על המיאטה מוסטנג או A3 (או אם יש לך רכב אחר בשנתונים האלו ובתקציב הזה שאני יכול לשקול).

 

עכשיו אמרתם לי שהמוסטנג וה A3 פחות נחשבים רכבי ספורט אלא יותר רכבי פוזה ויוקרה, שאלתי למה הם פחות נחשבים ובמה המיאטה מתעלה אליהם... אני לא מבין מה ההבדלים פשוט שאלתי כדי להגדיל את הידע שלי...

 

 

עריכה:

sronis אוקי תודה ניראלי אני ילך אליה :)

אבל אפשר רק להבין למה המוסטנג למשל לא נחשבת מכונית ספורט ? חבר שלי חפר לי בשכל שמוסטנג מכונית הרבה יותר טובה מהמיאטה למרות שאני בטוח שכאן מבינים פי 1000 ממנו אבל אפשר לדעת במה ?

פורסם

קשה להעביר את זה במילים, ה-A3 והמוסטנג לא מתקשרות כמו המיאטה, הם הרבה יותר רכות אבל מצד שני הם יותר מרווחות ולפעמים גם יותר מאובזרות מהמיאטה.

ד"א, יש לי מיאטה גג קשיח אז אני לא כזה אובייקטיבי כי אני פשוט מאוהב ברכב הזה. אני חושב שמדובר באחד הרכבים המוצלחים ביותר בקטגוריה. קודם כל היתרונות של הגג קשיח הם שאתה לא צריך לדאוג לגג בצורה חולנית (שחתולים לא ישרטו, לנקות כל לכלוך הכי קטן כדי שלא ישאיר סימן, בידוד רעשים טוב יותר, גג שנפתח ונסגר חשמלית וכו'), הריפודי עור והאינטריור בצבע חום משפר פלאים את האינטריור הקודר והשחור של המיאטה (שמזכיר מאזדה3). מצד שני אתה מוותר קצת על ספורטיביות (הרכב גבוהה ב-1 ס"מ לעומת הגג רך, הרכב מעט כבד יותר).

הרבה אנשים רושמים שהמיאטה צפופה ולא שימושית, אני חושב שאתה צריך לעשות סיבוב ולהחליט אם היא מתאימה לך כי אני נסעתי על רכבים יותר צפופים, קשיחים ולא פרקטיים.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

קח בחשבון שמוסטאנג היא ממש לא יוקרתית - יש לה מראה/פוזה/סטייל.

במחוץ.

מבפנים היא עושיה רע ובחומרים כמו טנדר אמריקאי זול.

 

A3 כמו כל אודי עשויה בצורה איכותית ונותנת הרגשת פרמיום.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

ישבתי בכל שלושתן - ואני איתן בדעתי שפלסטיקה וגם עיצוב במוסטנג הם פשוט זוועה.

פלסטיקים רבים במיאטה נשרטים בקלות - אבל דשבורד טוב ועיצוב כללי מצויין.

ב-S איכות חומרים לא פחות ממעולה. עיצוב גם טוב חוץ מכמה סוויטצ'ים שנראים מגודלים מדיי.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

אוקי פסלתי את כל האפשרויות נישארתי עם המאזדה :)

 

אבל חשבתי על עוד מכונית מסיקורים באינטרנט היא הרבה הרבה יותר חזקה מהמזדה BWM Z4 רק שכל הסיקורים זה על אחת אם מנועה 3.2 סמק שהוא מחוץ לתקציב שלי לגמרה אבל ראיתי שהמחירון של ה 2.5 סמק הוא טיפה יותר גבוהה ואם אני יחסוך חודש אני יכול לקנות אותו מה אתם אומרים ?

פורסם

רוב הסיכויים שמדובר בגיר אוטומטי.

חזקה יותר מהמיאטה.

איכותית יותר מהמיאטה.

יקרה יותר לתחזוקה מהמיאטה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...