Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דיווח על מכמונות מהירות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2921 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

את כל מיקומי המכמונות בארץ - קבועות וניידות אין טעם לנסות לזכור - מדובר ביותר מ-500

ולכן אני נוסע עם קובץ מכמונות של ATOO בתוכנת נווט-iGO ומקבל התראה ק"מ לפני כל נקודה.

אבל אם אתה מתכוון רק למיקומי הגאטסו, ATOO - אבי ניצן מעדכן ומרכז באופן די קבוע גם כאן:

http://www.motorica.net/viewforum.php?f=1

עדיין מדובר בים מיקומים וזה עוד לא הסוף... ולכן לא מומלץ להסתפק בלזכור בע"פ - אלה ע"י התקנת קובץ עדכני.

פורסם
את כל מיקומי המכמונות בארץ - קבועות וניידות אין טעם לנסות לזכור - מדובר ביותר מ-500

ולכן אני נוסע עם קובץ מכמונות של ATOO בתוכנת נווט-iGO ומקבל התראה ק"מ לפני כל נקודה.

אבל אם אתה מתכוון רק למיקומי הגאטסו, ATOO - אבי ניצן מעדכן ומרכז באופן די קבוע גם כאן:

http://www.motorica.net/viewforum.php?f=1

עדיין מדובר בים מיקומים וזה עוד לא הסוף... ולכן לא מומלץ להסתפק בלזכור בע"פ - אלה ע"י התקנת קובץ עדכני.

 

סליחה על הבורות -

מכשיר הוולנטיין, מתריע רק מפני ניידות, נכון?

ההתראה מראש על מצלמות מתבססת רק על מכשירי ניווט למינהם?

 

השאלה מכיוון שישנם לא מעט מצלמות\דחלילים שהוייז לא מתריע עליהם.

האם זה כי הן אינן פעילות או כי התוכנה אינה מעודכנת על כל המיקומים השונים?

 

תודה ושבת שלום,

אורי

" ! The fender bender bent more than just your fender "

פורסם
סליחה על הבורות -

מכשיר הוולנטיין, מתריע רק מפני ניידות, נכון?

ההתראה מראש על מצלמות מתבססת רק על מכשירי ניווט למינהם?

 

השאלה מכיוון שישנם לא מעט מצלמות\דחלילים שהוייז לא מתריע עליהם.

האם זה כי הן אינן פעילות או כי התוכנה אינה מעודכנת על כל המיקומים השונים?

 

תודה ושבת שלום,

אורי

 

אפשר לומר שהיום הולנטיין מתריע רק בפני ניידות.

 

הולנטיין אפקטיבי היום מול מצלמות ניידות שמותקנות על ניידות שעומדות בצד הכביש, ומול הדבורה.

 

פעם הולנטיין היה אפקטיבי גם נגד רוב המצלמות אבל היום,בעידן הגאטסו, הוא כבר לא אפקטיבי נגד מצלמות.(אני מדבר על מצלמות נייחות כמובן)

 

כדי להתגונן ממצלמות מהירות אתה צריך להצטייד במכשיר שעובד באמצעות GPS ונקודות ציון.

 

הצ'יטה יכולה לענות לך על הצורך הזה,והיא מוכחת בכך.

 

בנוסף, יש מכשירי ניווט שהפונקציה של התראה על מצלמות קיימת בהם כדוגמת וויז, אך אין לי ניסיון איתם ולא אוכל לתת עליהם חוות דעת.

 

בבקשה ושבת שלום,

 

אדר:-D

פורסם

האם כי הוולנטיין עובד על גלי קול והגאטסו על לייזר?

 

"כדי להתגונן ממצלמות מהירות" - מנסה לשמור על סבלנות ושפיות בתנאי המלחמה ששוררים בכבישים (ולקחת לא יותר מ10% עד 15% מהמותר אבל איש לא מושלם)

 

דרך אגב,

האם אפשרי לרכוש וולנטיין וגאטסו בארץ או רק בחו"ל? מה סדר גודל של המחירים?

(אם לתת כבר כסף עדיף לפחות לגאדג'ט מועיל)

" ! The fender bender bent more than just your fender "

פורסם

הגאטסו היא המצלמה. אותה אתה לא רוכש.

הוולנטיין לא יעבוד כנגד הגאטסו משום שהוא מזהה מכ"ם באמצעות כלי רדיו, בעוד הגאטסו מודד מהירות לפי פסי דריכה על הכביש (המרחק ביניהם ידוע, ואם מחלקים אותו בזמן שלקח לרכב לעבור בין הפס הראשון לשני, מתקבלת המהירות). משום שכך, הדרך היחידה לקבל התרעה על מיקום הגאטסו היא באמצעות נ.צ בgps. זו הצ'יטה.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם
האם כי הוולנטיין עובד על גלי קול והגאטסו על לייזר?

 

"כדי להתגונן ממצלמות מהירות" - מנסה לשמור על סבלנות ושפיות בתנאי המלחמה ששוררים בכבישים (ולקחת לא יותר מ10% עד 15% מהמותר אבל איש לא מושלם)

 

דרך אגב,

האם אפשרי לרכוש וולנטיין וגאטסו בארץ או רק בחו"ל? מה סדר גודל של המחירים?

(אם לתת כבר כסף עדיף לפחות לגאדג'ט מועיל)

 

טעות שלי! הכוונה הייתה לצ'יטה

" ! The fender bender bent more than just your fender "

פורסם

מחירים בארץ:

 

צ'יטה - 1300 ש"ח

 

ולנטיין- 3300 ש"ח.

 

אם אתה מזמין מחו"ל, יוצא לך אחרי משלוחים ומכס בערך 2700 ש"ח.

 

אם אתה מעוניין- בקרוב יהיו לי צ'יטה וולנטיין חדשים בקופסא מחו"ל למכירה שאבא שלי מביא איתו במזוודה.

פורסם
מחירים בארץ:

 

צ'יטה - 1300 ש"ח

 

ולנטיין- 3300 ש"ח.

 

אם אתה מזמין מחו"ל, יוצא לך אחרי משלוחים ומכס בערך 2700 ש"ח.

 

אם אתה מעוניין- בקרוב יהיו לי צ'יטה וולנטיין חדשים בקופסא מחו"ל למכירה שאבא שלי מביא איתו במזוודה.

 

 

חשבתי שקצת פחות אבל תודה !

יש הסבר למה בארץ הקודש המחיר כפול?

בינתיים ווייז והרבה תשומת לב :wink:

" ! The fender bender bent more than just your fender "

פורסם
מחירים בארץ:

 

צ'יטה - 1300 ש"ח

 

ולנטיין- 3300 ש"ח.

 

אם אתה מזמין מחו"ל, יוצא לך אחרי משלוחים ומכס בערך 2700 ש"ח.

 

אם אתה מעוניין- בקרוב יהיו לי צ'יטה וולנטיין חדשים בקופסא מחו"ל למכירה שאבא שלי מביא איתו במזוודה.

 

מכשיר ניווט כולל מפה - 500 - 600 ש"ח

קובץ מכמונות - 8 ש"ח לחודש

ויש לך גם התראה ממכמונות וגם מכשיר נווט במכשיר אחד - ללא צורך בחבילת אינטרנט...

פורסם

בוקר טוב, חג שמח ושנה טובה נטולת דוחות לכולם! 8)

טוב, איני איש בשורות לצערי.

הקישור אותו נתן וונקה מעליי, אינו רלוונטי יותר לגבי צומת אלון. ראו הוזהרתם!

בצומת אלון, מה שנראה בסרטון כמחלף חנה. שהוא הצומת המצוי מזרחית הבא לצומת גן שמואל/גרנות על כביש 65 בחיבור עם כביש 650. בקיצור, לפני מספר ימים הוצב שם עמוד בין הנתיבים לכיוון מערב (גן שמואל) לבאים ממחנה 80 לכיוון חדרה.

ובכתבה שציינתי לעי"ל מצוין שמדובר בדחליל. -טעות! המצלמה חומשה והיא עובדת. עדכני וטרי. רמזור+מהירות.

המצלמה בכפר קרע עוד לא חומשה.

סעו בזהירות וחג שמח!

פורסם

דחליל חדש הוצב בתל אביב. רחוב שטרית (ליד יד אליהו, בדרך לרמת החייל)

 

מדובר במצלמת רמזור ישנה שנצבעה באפור והוצבה מחדש.

30082012966.jpg

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.


×
×
  • תוכן חדש...