Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5392 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הדרישות הן נוחות, כיסא עם כיוון חשמלי ורכב ייצוגי. הרכב אמור לשמש בעיקר אדם מבוגר לנסיעות ברובן עירוניות.

 

ממה שראה עד עכשיו אפשר להוריד את האקורד והמונדיאו על נוחות ואת ה 508 על כניסה ויציאה צפופות מהרכב.

 

מבחינת תקציב אפשר להגיע עד ל 170 פלוס מינוס אבל מן הסתם אם יש משהו יותר זול שעונה לדרישות לא נתנגד.

 

כמובן שמדובר על רכב חדש.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

כדאי לבדוק - סקודה סופרב, אופל אינסיגניה, סובארו B4

רכבים זולים יחסית לתמורה שלהם (יש שיתווכחו לגבי האינסיגניה)

זה באגף המשפחתיות הגדולות. אם האגף הרגיל גם בתמונה, יש כמובן המון אפשרויות

פורסם

הרכב הכי נוח בסגמנט המדובר C5 ,מראה ייצוגי ונוחות גבוהה.

הסופרב מאוד מרווחת ומאובזרת אך מכויילת בצורה נוקשה,מה שמוציא אותה מהרשימה.

אולי הסונטה\מג'נטיס החדשות אשר מיועדות לשוק האמריקאי יוכלו לספק את הסחורה,ניתן לייבא אותן בייבוא אישי

פורסם

הסופרב באמת נוקשה מידי ולכן גם נפסלה כשנקנתה המאליבו הנוכחית.

 

לגבי C5 יש מחסור גדול עקב מחסור בגירים (יפאניים). אין צפי לפני פברואר וגם אז מדובר על כמה יחידות בודדות.

 

לגבי הקוריאניות נשמע מעניין ושווה בדיקה.

 

לגבי האופל וה B4 מחר הולכים לבדוק מתכוונים לבדוק גם את ה S40.

 

לצערינו אין אופציה לרכבים מסגמנט נמוך יותר עקב הדרישה לרכב ייצוגי (רכב מנכ"ל).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

הוולוו היא מאזדה 3 משודרגת ממש לא רכב מנכ"ל. מדוע שלא תרכשו מאליבו חדשה?

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אני יודע שהיא פוקוס משודרגת אבל כרכב מנכ"ל הוא לא מחפש פוזה וגם לא נוסע הרבה במיוחד. הוא רק צריך רכב ייצוגי בדרגה אחת מעל לשאר הרכבים (לא סביר שיסע על רכב בסגמנט של איש השיווק כי אף אחד לא יתן אשראי לחברה כזו).

 

מבחנתו אם הרכב מספיק נוח הוא יענה לצרכים גם בגודל הזה.

 

לגבי מאליבו נוספת שלו היתה ה 3.5 ליטר וה 2.4 קצת עגלה בשבילו. חוץ מזה אחרי 2 מאליבו הגיע הזמן לגוון קצת.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לא אכפת לי אם המנוע רגיל או לא ומה נפחו. מה שחשוב לי זה ההתאמה שלו לרכב שאותו הוא צריך להזיז.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
חוץ מהאינסגניה כל המנועים פה הם מנועי 2.0 ליטר רגילים לחלוטין.

 

סופרב 1.8 TSI

C5 - 1.6THP

מונדיאו- 2.0 ECOBOOST

508- 1.6THP

 

לאקורד ולB4 יש מנועים אטמוספרים רגילים, אבל בכלל לא מחייב שהם רעים ואם אני זוכר נכון אחד 2.4L ואחד 2.5L.

פורסם

המונדיאו באה גם עם ה 2.3 הרגיל.

 

אישית לא אכפת לי איזה מנוע יש אם הוא עושה את העבודה. מצידי שישימו שם גמדים שיסובבו פדלים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

חשבתם אולי על ג'יפ עירוני? יש מבצע מעניין על הפטריוט של ג'יפ ב 170K ש"ח.

 

אני אישית הייתי הולך על ה C5, אין לה מתחרות מבחינת נוחות, ולדעתי גם מבחינת מראה. זמן ההמתנה הארוך הוא סיבה מספיק טובה לוותר עליה בשלב זה...

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

מה עם הפאסאט? אני יודע דבגם המאובזר יש את כל מה שאתה מחפש, לא יודע לגבי הפשוט.

S40 חבל על הזמן לבדוק בכלל.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

ה S40 באמת היתה צפופה מאוד.

 

פסאט רק בליסינג. לא מתקרב לצ'מפיון.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...