Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות ראשונות של Ferrari 458 Italia Spider


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5417 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היא יפיפיה והקונספט הזה של קופה/קבריולט CC מעולה, אני אישית כמו רומן מעדיף מכוניות קופה והייתה לי התלבטות קשה כשחיפשתי לייבא פרארי אספנות לארץ, לבסוף הלכתי עם הלב וייבאתי קופה.

 

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני לא כותב במטרה לעקוץ וברור לי שאתה התייחסת לדעתו של אנצו פרארי. אם היית קורא את ההודעה שלי אז היית מבין את זה. נתתי את הדוגמה של אלפא בגלל הסמל משתמש שלך. מבחינתי לפחות פוריסטים של חברה מסויימת זה מילה נרדפת לאנשים פתטים. צר לי אם מישהו נעלב אבל זו המציאות. רכב זה סך הכל מכונה ויותר חשוב איך הוא נוסע (וגם נראה!) ופחות חשוב אם הוא נאמן ל"מסורת". יצרן רכב המטרה שלו להרוויח כסף ולא לעשות לפוריסטים טוב על הלב. דברים משתנים עם הזמן וככה זה.

אדם אשר אינו יודע מאין בא לא יידע לאן מועדות פניו ובו זמנית לא ניתן להקריב את הקדמה על מזבח המסורת. היופי הוא למצוא את שביל הזהב בין שניהם.

עולם הרכב הוא עולם של מסורת וכבוד, אי אפשר להתעלם מכך. אתן לך כמה דוגמאות:

1. פורשה: סדרה 993 של ה911 הייתה האחרונה בעלת קירור אוויר. סדרה 996, הבאה אחריה, לא רק שזנחה את קירור האוויר אלא אף "הוסיפה חטא על פשע" ושינתה את צורת הפנסים. הפורומים געשו, הלקוחות זעמו. למעשה היו כאלה שטענו בכל תוקף שה911 האחרונה היא ה993 ואילו ה996 היא אמנם פורשה, אך אינה ראויה לשאת את השם 911. קירור אוויר לא חזר ל911, הפונציונליות ניצחה, אך בסדרה 997 (זו שהחליפה את ה996) פורשה חזרו לפנסים האובליים.

בנוגע לקאיין ולפאנאמרה, עד כמה שהן טובות, עד היום יש אנשים שלא מסוגלים לקבל את זה. רבים אחרים משקיטים את נפשם בידיעה שהכספים, ששתי אלו (קאיין ופאנאמרה) מכניסות לפורשה, מאפשרים להם ליצור מכוניות ספורט טובות יותר.

2. ב.מ.וו - ראה הסרטון המצורף

http://www.youtube.com/watch?v=ZtenM2hFTgE&feature=player_embedded דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

הגג הוא גג קשיח מתקפל דרך אגב, לא גג בד.

הוא גם עשוי מאלומיניום ונסגר\נפתח תוך 14 שניות וכל הרכב כבד רק ב-50 ק"ג (!) מהגרסה הסגורה.

http://www.auto-motor-und-sport.de/news/ferrari-458-spider-auf-der-iaa-supersportler-mit-versenkbarem-hardtop-1380454.html?bcpid=775256347001&bctid=1124337726001

 

 

בכל אופן, גם אני הייתי לוקח את הסגורה. למען האמת זה לא רק עניין מסורתי, רכב שתוכנן כקופה יהיה קשיח יותר מגרסתו הפתוחה ואין זה משנה אם מדובר על פרארי, פורשה או יצרנים אחרים.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

ראיתי את התמונה הראשונה שרואים את צד הרכב אמרתי וואי נחמד ופתאום בתמונה השניה רואים את כל העיצוב האחורי של המכונית,איזה יופי!

פורסם

קור ספורטיבו תדע שיש הבדל בין קהל האנשים שקונים בפועל את הרכב ובין אלה שעצובים על זניחת המסורת.

תראה דוגמא לטובה - יגואר. הדגמים החדשים שלהם שונים מהותית ממה שהם יצרו בעשרות השנים האחרונות. גם אם יש פוריסטים שעצובים הרי שיש קהל לקוחות גדול יותר והחברה הולכת קדימה ומתחדשת.

אני בטוח שדיון כזה כמו שלנו מתנהל בכל כמה שנים (תראה את הסרט חצות בפריס של וודי אלן).

 

הדוגמה שנתת על אדם שלא יודע מאיפה הוא היא נכונה אבל נכונה לבני אדם. פה מדובר על יצרנים שצריכים להרוויח ולעמוד עם תחרות מצד "כוחות עולים" בשוק הרכב. כבר כתבתי במקום אחר (על הצמיחה של יונדאי) שאין היום יצרן עם טכנולוגיה שוברת שיוויון. ועוד דבר - מי היה קונה היום רכב עם קירור אוויר? (חוץ מליאור ברוך:-)?)

vw-golf כתב:

זו פאקינג מדינה דמוקרטית, זה לא שהוא הרים יד על מישהו, אז חלאס, סתמו פיות!!
פורסם

לפי דעתי זה הרכב הכי טוב שמיוצר היום, אתם חייבים להסכים איתי!

 

פורשה 918 ספיידר החדשה נראית יותר טוב, אתם חייבים להסכים איתי! :lol::twisted:

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:


×
×
  • תוכן חדש...