Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5419 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום

 

התחדשתי בשני צמיגי מישלן חדשים ( 205/16/55 ) לרכב שלי ,

 

אחרי שקראתי רבות בפורום http://www.carsforum.co.il/vb/showth...219#post414219

הרכבתי את החדשים מאחורה והעברתי את הישנים קדימה.

 

שמתי לב שהצמיגים הישנים לא זהים בתאריך הייצור שלהם ובחברה המייצרת (הנהג הקודם החליף)

עובי "הבשר" שנשאר בצמיגים הישנים כמעט זהה.

מידת הצמיגים זהה.

 

בנהיגה אחרי החלפת הצמיגים הרגשתי היגוי שונה, לא יכול לומר אם היגוי יתר .

הנהיגה ברכב היא נהיגה רגועה / מנהלתית הרכב נוסע 12-15 אלף ק"מ בשנה.

 

שאלתי, האם כדאי להשאיר את הצמיגים הלא זהים מקדימה :?:

החלפת צמיגים הנותרים הבאה תהיה בעוד שנה לפחות.

פורסם

רוב הבלימה היא על הצמיגים הקדמיים + הסרן הקדמי הוא הסרן המניע, לכן לא כדאי שיהיו הבדלי אחיזה שבהחלט יכולים להיות בין צמיגים מחברות שונות.

חוצמזה יכול להיות הבדל מזערי בין הרדיוסים של הגלגלים וזה מזיק לדיפרנציאל או משהו כזה.

 

עדיף שתחזיר אותם אחורה (למרות שמומלץ שגם שם יהיו צמיגים זהים).

פורסם

בנוסף על ההשלכות הבטיחותיות שיש בהתקנת זוג צמיגים לא זהים על אותו הסרן, כאשר מדובר בסרן מניע אתה גם גורם נזק לדיפרנציאל!

עצתי: שמור את הצמיגים הישנים להפגנה הקרובה, ומהר לרכוש זוג צמיגים חדשים גם עבור הסרן הקדמי. רצוי שאלה יהיו צמיגים מאותו סוג שמותקן על הסרן האחורי, אם כי אין הדבר הכרחי.

מה שלא יהיה, דאג שלא יהיה מצב שבו שני צמיגים שונים יהיו על אותו הסרן.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

תודה לעונים.

ראשית עדכון : ההיגוי ברכב קשה יותר מאז שהחלפתי את הצמיגים ושמתי את החדשים מאחורה.

 

בהנחה שאקנה עוד זוג צמיגים ומכיוון ש"השקעתי" בצמיגי מישלן חדשים בזוג הראשון,

ארצה הפעם לקנות צמיגים פחות יקרים כגון - אבל לא סינים.

 

היכן כדאי לשים את הצמיגים הפחות איכותיים מקדימה או מאחורה ?

×
×
  • תוכן חדש...