Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5282 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 182
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אלדד יש שם את החיבור של הוישר. הוא לא יכול היה לשים באמצע...

 

צודק, אז למה לא לשים את זה בצד שמאל או ימין, ככה זה סתם הורס לדעתי.

 

אני לא מאמין שאני אומר את זה לאחר שגם היום הכרזתי שאני מתרחק מVAG אבל הרכב נראה פיצוץ ובאמת עושה לי חשק לקחת איזו אחת כזאת למקצה שיפורים אינטנסיבי ורק בגלל מה שקראתי פה...

 

היתה לך את ה-FR המדהימה והעפת אותה לקיבינימט, גם איתה יכולת לעשות פלאים.

פורסם

את המדבקה שים בחלון האחורי למעלה במרכז. ומה לגבי החישוקים כמו שרשמתי מקודם, לא שוקל להחליף אותם או שלטעמך הם נראים טוב על הרכב?

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
הבחור מעליי נשמע כמו...אל תמהרו לפרסם כל דבר עם המצב הביטוחני שיש היום

 

כמו מה?

מה הקשר למצב הביטחוני?

אני סתם מתעניין, אסור להתעניין?

חשבת שאולי אני רוצה לעשות את זה בעצמי?

אז לפני שאתה מסיק מסקנות תחשוב קצת:wink:

פורסם

ואם הבנאדם לא רוצה לפרט לכולם כמה זה עלה?

לא נכנסים לאנשים לכיס...

לפי הכותרת אתה יכול להניח על כמה כ"ס הרכב עומד כרגע,

ואם היית קורא קצת בפורום לגבי שיפורים היית מבין לבד מה חוקי ומה לא.

 

שיהיה בהצלחה. :wink:

פורסם

אני חדש בפורום אז אני לא כלכך בקיא (מקווה שכתבתי נכון) בכל השיפורים.

העניין נשמע מאוד מסקרן ורציתי לדעת, כמה כסף עולה התענוג?

אני לא רוצה להיכנס לאף אחד לכיס אך אשמח לקבל ממך הערכה בערך, כמה עולים כל השיפורים?

מהכותרת אפשר להבין שהרכב עומד על 260 כ"ס,

ואפשר להבין שהרכב עומד על 280 כ"ס, אשמח לקבל מבעל הרכב את הנתון המדיוק (אם זה לא קשה מידי:wink: ).

בעניין חוקיות הנושא, שמעתי שיש שיפורים חוקיים ולא חוקיים, אם זה עניין רגיש אשמח לקבל את התשובה בה"פ.

תודה רבה :)

פורסם

טוב בקשר למחירים זה ממש משתנה במידה וקונים את כל החלקים קומפלט או בנפרד

 

הכל ביחד עולה בין 10.000 שח ל 15.000 שח ויש לך עוד 100 סוסים !!!!!

 

תוכנה לבד מקפיצה ל 250 כ"ס

 

לגבי חוקיות הכל חוקי וכשר למהדרין בהשגחת הרב .....

פורסם
אני חדש בפורום אז אני לא כלכך בקיא (מקווה שכתבתי נכון) בכל השיפורים.

העניין נשמע מאוד מסקרן ורציתי לדעת, כמה כסף עולה התענוג?

אני לא רוצה להיכנס לאף אחד לכיס אך אשמח לקבל ממך הערכה בערך, כמה עולים כל השיפורים?

מהכותרת אפשר להבין שהרכב עומד על 260 כ"ס,

ואפשר להבין שהרכב עומד על 280 כ"ס, אשמח לקבל מבעל הרכב את הנתון המדיוק (אם זה לא קשה מידי:wink: ).

בעניין חוקיות הנושא, שמעתי שיש שיפורים חוקיים ולא חוקיים, אם זה עניין רגיש אשמח לקבל את התשובה בה"פ.

תודה רבה :)

 

 

הכותרת כתובה:

בעניין: בדרך ל300 כ"ס על סיאט לאון אפ אר

איך אפשר לטעות פה בכוחות סוס?

פורסם
הכותרת כתובה:

בעניין: בדרך ל300 כ"ס על סיאט לאון אפ אר

איך אפשר לטעות פה בכוחות סוס?

 

גם עם הכותרת הזאת אפשר לטעות

ואם אתה חושב שהרכב עומד על 300 סוס אז גם אתה טעית !

חסר לו מתאנול בשביל לגרד את ה300 סוס,וגם אז צריכה לבוא השאלה למי שלא מכיר VAG

300 סוס במנוע או בגלגל עם DYNO PACK ?

פורסם
גם עם הכותרת הזאת אפשר לטעות

ואם אתה חושב שהרכב עומד על 300 סוס אז גם אתה טעית !

חסר לו מתאנול בשביל לגרד את ה300 סוס,וגם אז צריכה לבוא השאלה למי שלא מכיר VAG

300 סוס במנוע או בגלגל עם DYNO PACK ?

 

כנראה שגם אתה גם לא הבנתי שוב אני אצטט

 

בעניין: בדרך ל300 כ"ס על סיאט לאון אפ אר

 

* והכוונה היא למנוע לא לגלגל

פורסם

היתה לך את ה-FR המדהימה והעפת אותה לקיבינימט, גם איתה יכולת לעשות פלאים.

 

 

אמר הבחור שבגלל אותה סיבה העיף את הקופרה שלו... :wink:

 

הכל עניין של טיימינג בחיים, אני משער שאולי בקרוב נפתח באיזה פרוייקט מיוחד לליסינגומטית 2.0 שלי...

Confidence In Motion


×
×
  • תוכן חדש...