Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5282 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 182
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מוזר שלאון FR 2008 הגיעה בלי לאנץ', אצלי בגולף GTI 2006 יש לאנץ' קונטרול והיה מהיום הראשון שהרכב אצלי.

 

עומרי, גם אצלי אין.

פורסם

חברים, זה LAUNCH ולא LUNCH. הראשון זה שיגור והשני זה ארוחת צהריים... אלא אם כן אתם רוצים שליטה על ארוחת הצהריים אצלכם ברכב, נדמה לי שאתם מדברים על הפרט הראשון :lol:

פורסם
מוזר שלאון FR 2008 הגיעה בלי לאנץ', אצלי בגולף GTI 2006 יש לאנץ' קונטרול והיה מהיום הראשון שהרכב אצלי.

 

לא רק שזה מוזר זה גם מעצבן כנראה שזה חלק מההבדלים שיוצרים בין המותגים :arrow:

 

אבל עכשיו יש 8)

פורסם
חגיגה? בלאגן?:wink:

 

 

 

נראה לי שאין לא חגיגה ולא בלאגן והספק מגיע קרוב מאוד ל5k אחרת הוא לא היה מעלה רק חלק קטן מהגרף.

 

 

להגיד "הוצאנו 250 כ"ס בגלגל.." אבל בעצם אתה מקבל רצועת כוח מאוד צרה לא שווה כמעט כלום.

Got To love It

פורסם

לדעתי תהיה הפתעה בקג"מים, אבל הטיזר מרמז ששיא המומנט מגיע מאוחר מאוד, ככה שאני לא בטוח כמה זה שווה.

נחכה שהאדון יחליט לשתף אותנו.

-----

פורסם

לפי מה שרואים המומנט הוא 234 ליברות,שזה 32 קג"מ,האם זה נכון?

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

בתור בעלים לשעבר (במשך שנתיים וחצי עד לפני חודשיים) של לאון fr dsg2008 אפילו בצבע זהה לשלך, אתה מטעה את כולם פה, היה לך בקרת שיגור באוטו לפני התוכנה כמו שברכב הסטאנדרטי שלי היה..

פורסם

רכבי ה DSG שהגיעו לארץ ,הגיעו עם LAUNCH CONTROL וחלקם הגיעו ללא.

רכב זהה לשלך ,מאותו השנתון,נמצא אצלי בחנות כרגע וגם הוא ללא האופציה המדוברת.

אתה מוזמן להגיע ולראות.:wink:

פורסם
נראה לי שאין לא חגיגה ולא בלאגן והספק מגיע קרוב מאוד ל5k אחרת הוא לא היה מעלה רק חלק קטן מהגרף.

 

 

להגיד "הוצאנו 250 כ"ס בגלגל.." אבל בעצם אתה מקבל רצועת כוח מאוד צרה לא שווה כמעט כלום.

 

 

 

אין לי מושג אם יש חגיגה או אין חגיגה

ולהגיד "הוצאנו 250 כוח בגלגל" אבל הוא מקבל רק רצועת כוח צרה שלא שווה כלום

אין לי מושג בקשר לזה חבר

מה שכן יש לי מושג...האוטו הזה נוסע טובבבבבבבבבבבבבבבבבבב

(:

ואני אומר מה שראיתי בעיניים

אני לא מסיק מסקנות כמוך ורושם אותם פה

פורסם

אני לא מסיק מסקנות, כתבתי שיעלה תמונה של כל הגרף.

 

אין קשר לאם האוטו נוסע טוב או לא, אישית מעניין אותי ברצועת כוח. אם הוא נהנה מהכוח הזה בטווח רחב של סל״ד או רק קרוב לקו האדום.

Got To love It

פורסם
אני לא מסיק מסקנות, כתבתי שיעלה תמונה של כל הגרף.

 

אין קשר לאם האוטו נוסע טוב או לא, אישית מעניין אותי ברצועת כוח. אם הוא נהנה מהכוח הזה בטווח רחב של סל״ד או רק קרוב לקו האדום.

 

 

איך האוטו שלך?

יש לו רצועת כוח לאורך כל הסל"ד?

?או רק קרוב לקו האדום

עם איזה תוכנה אתה אם מותר לשאול?

עשית דיינו?

ואם כן אפשר לראות?

פורסם

הורגים אותי האנשים שמוציאים לאחרים את הרוח מהמפרשים בפרויקטים.

הוא העלה טופס דיינו מסודר ומפורט ...לא!! אז למה להסיק מסקנות?!

כל הכבוד וישר כוח, יפה שיש אנשים שמשפרים את הרכב מעבר ליופי.

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

פורסם
איך האוטו שלך? האוטו שלי נוסע.

יש לו רצועת כוח לאורך כל הסל"ד? כן, מ1800 סל"ד.

?או רק קרוב לקו האדום לא צריך להגיע לקו האדום.

עם איזה תוכנה אתה אם מותר לשאול? עם התוכנה המקורית.

עשית דיינו? בשביל מה? הייצרן עשה בשבילי.

ואם כן אפשר לראות?

תכנס לאתר של פולקסווגן אולי תמצא שם.

 

 

התשובות שלי באדום.

 

 

למה אתם מגנים על הבחור? שאלתי אותו אם אפשר לראות את כל הגרף, זה לא מגיע ממקור של זלזול אלא מסקרנות.

הוא אמר שהוא יעלה את הגרף לאחר שיגמרו הציחקוקים(שאין לי מושג על מה הוא מדבר).

 

נקודת השיא מצויין, מי שאוהב אולי ברוטאליות יאהב גרף שהוא לא לינארי.

 

 

הורגים אותי האנשים שמוציאים לאחרים את הרוח מהמפרשים בפרויקטים.

הוא העלה טופס דיינו מסודר ומפורט ...לא!! אז למה להסיק מסקנות?!

כל הכבוד וישר כוח, יפה שיש אנשים שמשפרים את הרכב מעבר ליופי.

 

 

אף אחד לא מוציא את הרוח, להפך! תמיד כייף לראות פרוייקטים כאלו בארץ! רק שאלתי מדוע הוא מעלה חלק מהגרף ולא את כולו.

 

תתחילו להסתכל על הדברים בצורה חיובית ולא לחפש איך להתסיס.

Got To love It


×
×
  • תוכן חדש...