Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5282 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • תגובות 182
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש עוד עדכון קטן

 

הגיע הזמן להנמיךךךךך את הרכב :lol:

 

בוצע הרכבת קפיצים של v maxxxx הרכב נראה מהמם לדעתי כמובן

 

הכוח יורד לכביש בצורה טובה יותר זוויות הגלגול ברכב פחתו בקיצור בסה"כ קפיצים אבל השינוי מורגש ולטובה !!!

 

ממליץ בחום והנה כמה תמונות של ההרכבה

 

תודה רבה לe&a על המוצרים ותודה רבה לאלון על ההרכבה :)

 

img0821tm.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

img0820hy.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

img0824ss.jpg

Uploaded with ImageShack.us

img0825nb.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

img0829ds.jpg

Uploaded with ImageShack.us

img0832lb.jpg

Uploaded with ImageShack.us

img0854oy.jpg

Uploaded with ImageShack.us

img0856iv.jpg

Uploaded with ImageShack.us

img0857ll.jpg

Uploaded with ImageShack.us

בקרוב יהיו עדכונים לגבי תוספת הסוסונים ברכב 8) תהנו

פורסם

איפה הג'אנטים של הלאון קופרה??? :shock:

בכל מקרה, הנמכה תמיד תורמת ללוק הכללי, תתחדש!

 

למה בחרת להתקין רק קפיצים ולא סט קוילאוברים?

הרי ידוע שהתקנת קפיץ קצר יותר על בולם מקורי מקצר את אורך חייו של הבולם...

פורסם

החלפתי ג'נטים וחזרתי למקורים , במידה 18 הרכב היה קשה מדי .

 

למי שרוצה הגנטים למכירה 8)

 

אני בכל מקרה מחליף את הג'נטים שוב אבל למידה 17 כמו המקורי .

פורסם

כל הכבוד על ליווי מהלך ההנמכה והתמונות שצרפת עבורנו.

מותר לציין ,כי הרכב הונמך ב 35 מ"מ כאשר הנמכה מסוג זה ,אינה פוגעת בתפקודם של הבולמים המקוריים.

כמוכן,מיד לאחר ההנמכה ,נראה היה ,שהרכב לא ירד במידה שווה קדימה ואחורה אבל חששנו התפוגג לאחר נסיעה בת 50 ק"מ והרכב התאזן.

התוצאות לפניכם.

אני מאמין שרשמים במבחני תאוצה ופניות יפורסמו בקרוב.

תתחדש.

פורסם
החלפתי ג'נטים וחזרתי למקורים , במידה 18 הרכב היה קשה מדי .

 

למי שרוצה הגנטים למכירה 8)

 

אני בכל מקרה מחליף את הג'נטים שוב אבל למידה 17 כמו המקורי .

 

של הקופרע לא כ"כ יפים , ה17 יש בהם משהו מאוד ייחודי !

ועוד עם ההנמכה :twisted:

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

גם לדעתי 17" או אפילו 16" :oops: עם הנמכה,נראה מאד זורם על לאון. 18" נראה גדול מדי .

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

נצל"ש,

האם הסט - אפ הנ"ל של קפיצי הנמכה בלבד על בולמים מקוריים אפשרי גם לגרסאות ה"רכות" יותר (1.8TSI)?

והאם אין סכנה בקריסת הבולם בעקבות קיצור המהלך שלו?

 

 

יקיר.

MX-5 NC

פורסם

אני דווקא קיבלתי עצה מבחור עם "מעט" נסיון במירוצים והדבר הראשון שהוא אמר לי לגבי הרכב זה "הנמכת? אל תנמיך, זה פוגע ביציבות של הרכב ובהעברות המשקל ככה שבפניות התוצאה למעשה הפוכה ופוגעת באחיזה של הרכב מאשר משפרת".

 

אבל בהצלחה.

אברה קדברה

פורסם

אז למה כל מכוניות הספורט הטהורות מונמכות? או בעלות מרכז כובד נמוך?

אתה יכול בבקשה להסביר את ההגיון מאחורי הטענה הזאת? אני באמת שואל.


×
×
  • תוכן חדש...