Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5283 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חס וחלילה מתסיס אני הבן אדם האחרון שיגרום לאיזה ויכוח או ריב בפורום.

פשוט לפעמים מהצד זה נראה ככה ואם טעיתי לגביך או לגביי מישהו אחר סלח לי אם פגעתי בך, זאת לא הייתה כוונת המשורר.

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

  • תגובות 182
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אז אני אשאל אותך שאלה

איך אתה בכלל מעביר ביקורת על מכונית של אחר ועל התוכנה שיש בה

כשהרכב שלך בכלל סטנדרטי

מאוד יפה מצידך לעמוד בצד ולהעביר ביקורות על תוכנות ומכוניות של אנשים אחרים

כשהרכב שלך בכלל סטנדרטי

אז עם כל הכבוד שלי אלייך

אין לך בכלל זכות לתת את הביקורת הזאת בכלל

שיהיה לך בהצלחה

פורסם
אז אני אשאל אותך שאלה

איך אתה בכלל מעביר ביקורת על מכונית של אחר ועל התוכנה שיש בה

כשהרכב שלך בכלל סטנדרטי

מאוד יפה מצידך לעמוד בצד ולהעביר ביקורות על תוכנות ומכוניות של אנשים אחרים

כשהרכב שלך בכלל סטנדרטי

אז עם כל הכבוד שלי אלייך

אין לך בכלל זכות לתת את הביקורת הזאת בכלל

שיהיה לך בהצלחה

 

תגיד, אתה יודע בכלל מה המטרה של פורום?

בין אם זה להשמיע דיעות, לתת מחמאות, להעביר ביקורות או להחליף מתכונים, זה לא משנה,

לכל אחד יש זכות להביע את דעותיו בצורה מכובדת וסובלנית.

אז למה אתה מחליט למי יש זכות להגיד מה?

תפסיק לחפש איפה דופקים אתכם או יורדים עליכם.

המלחמה שלכם של מי יותר חזק ומי נוסע יותר מהר היא ילדותית ומיותרת.

מאחל לך בהצלחה ועד 1200 כ"ס, בסדר?

פורסם
נראה לי שאין לא חגיגה ולא בלאגן והספק מגיע קרוב מאוד ל5k אחרת הוא לא היה מעלה רק חלק קטן מהגרף.

 

 

להגיד "הוצאנו 250 כ"ס בגלגל.." אבל בעצם אתה מקבל רצועת כוח מאוד צרה לא שווה כמעט כלום.

 

 

שוב פעם...אם היית רואה בעיניים שלך איך האוטו נוסע אז היית בא לחגוג איתנו חבר

אתה קובע עובדות ב"נראה לי שלך" כאשר אני בעצמי הייתי נוכח בבדיקה עצמה וראיתי מה האוטו הוציא ואיך הוא נוסע

הוא רשם בפירוש שהוא יעלה את שאר הגרף וגם סרטון פשוט הוא מחכה לעריכה שלו

אני לא מגן על אף אחד ולא בא לטובת הגרף

פשוט זה קצת מציק שאני יודע מה היה שם וראיתי בעיניים שלי את התוצאות

ואתה בא ומעלה לנו פה השארות וקובע עובדות על סמך ה"נראה לי" שלך

כשאר הסרטון והגרף המלא יועלו לפה תרשום מה שבא לך אף אחד לא יחלוק עלייך

פורסם

אני ממתין ששבוע הבא נעשה דיינו חדש לאחר הרכבת המתאנול תמונות בהמשך :lol:

 

ואז נוכל להעלות את הסרטון כמו שצריך לאחר העריכה והרבה הרבה תודות 8)

פורסם

אפשר גם להצטרף לדיינו שלכם? אני רוצה לבדוק כמה כוח יש ללאון מקורית(היא מתחילה להסמיק והופכת לאדומה בכאלה מקומות אז אל תצחקו:oops:)


×
×
  • תוכן חדש...