Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5282 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
המיכל מתאנול יורכב במיקום שבתמונה? יכול להיות מעניין להפוך את המיכל של הנוזל מתזים למיכל מתאנול, גם יותר קיבולת(אני לא יודע כמה זה בלאון אבל בשירוקו נניח זה 5 ליטר!) וגם אף אחד לא יחשוב על זה(עכשיו כן).

 

 

לסימוטה אכן קיטים מעולים, יש דיינו בשינוי של קיט היניקה בלבד?

 

כבר עושים את זה, גם בחו"ל וגם בארץ, החסרון היחיד בזה זה שהמתנול חם יותר מבהתקנה "שגרתית" בתא המטען, במקרה הזה מתקינים אותו גם ככה בתא המנוע אז החסרון לא רלוונטי.

-----

  • תגובות 182
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גם באיביזה הקודמת חשבתי להרכיב את מיכל מתאנול במקום מיכל השפריצרים אבל זה לא פרקטי מכיוון שאני משתמש במתזים בכל מקרה בן המיכל מתאנול יראה כמו מיכל שפריצרים

 

לגבי הדיינו יש הפתעה נשאיר את זה לסוף :lol:

פורסם

חחח כנראה עוד מעט השם של השרשור הזה יוחלף ל"בדרך "500 כ"ס על סיאט לאון אפ אר"

רכב מאוד יפה ושמור

הקיט יניקה מדהים!

עושה לי חשק גם לשים

פורסם
אתמול בוצעה בקפרסין הרחוקה האינדיקציה המיוחלת עם הלאון קופרה אר ונחשו מה :-D התהפכו היוצרות :shock:

 

 

שמע הנסיעה לקפריסין היה משתלמת מאוד אתמול, ראיתי מה צ'יפ של אפסולוט שווה.

 

מסקנה שווה מאוד.

פורסם

ראשית, אתה כותב בפורום פתוח שאינו מאובטח ואתה מזמין כך ביקור בית והורדה מהכביש לרכב וכבר היו מקרים.

 

שנית, מן הסתם הבהירו לך שעל HARDWARE סטנדרטי לא מומלץ למתוח יתר על המידה מכיוון שזה יכול להגמר במפח נפש וכאב רציני בכיס.

 

בכל מקרה שיהיה בהצלחה והכי חשוב לשדרג מערכת בלימה.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 


×
×
  • תוכן חדש...