Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5284 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 182
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
נראה מדהים ונוסע כנראה עוד יותר

אבל באמת אתה נותן לאישה לנהוג על רכב עם מעל 300 כ"ס?? :shock:

 

צודק!

זלמן אתה נורמלי?

האישה צריכה להיות במטבח וכל תפקידה הוא לבשל לך

כי נסיעה על 300 כ"ס בטח עושה אותך רעב!

היא גם צריכה לצאת לרחוב עם רעלה וגלביה!

 

 

 

:roll: :roll: :roll:

פורסם

לא נראה לי שהוא התכוון לזה ככה.

יותר בכיוון של האם היא יודעת להתנהג עם אוטו כזה.

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
פורסם

אני לא מבין מה יש לדעת להתנהג עם אוטו כזה? גם עם 500 סוסים, אני מאמין שהאישה לא לוחצת , ולכן ההבדל בשבילה הוא אפסי , לכן אין שום קשר בין הכוח סוס להתנהגות בנהיגה רגילה.

פורסם

מספיק שפעם אחת היא תנסה לעקוף מישהו על כביש מהיר - והיא תתחיל ללחוץ יותר :)

 

חוץ מזה, זלמן, עם כזה הספק אני מניח שהחפירות רק מתחילות :wink:

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

ללחוץ אול להילחץ? :)

תתחדש,

נראה שאתה עושה רכש בעל VALUE FOR MONEY מהגבוהים שראיתי בזמן האחרון.

יישר כח, הרבה כח.

:twisted:

 

מחכה בקוצר רוח לתמונות של הצנרת.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

אני דיי בטוח שהטורבו נכנס באלימות(יחסית) ויכול להפתיע נהג לא מנוסה, כגון אישתו או כול אחד אחר חסר נסיון, אבל השאלה האם היא מנוסה?

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
פורסם

האיביזה שלו היתה יותר חזקה,והיא שרדה את זה.

אז הלאון קטן עליה.

נראה מעולה זיו!

מה קרה אין הפעם טיונינג של ווינס?:-) יבוא ויעשה קסמים.

פורסם

כל הכבוד, כיף לראות שיפורים באיכויות כאלו ולא קומבינות בארצנו הקטנטונת!

דווקא נשים יותר מסתדרות עם רכבים חזקים, פחות קושי בזינוק בעלייה...

פורסם

קודם כל תודה על הפירגונים וההתענינות בפרויקט :wave2:

 

בקשר לאישתי :-D היא מאוהבת ברכב ברמות קשות ומדי פעם מגזגזת ,אבל בזהירות בכל זאת פולניה :lol:

 

האמת אם לא לוחצים הרכב מתנהג רגיל כאילו יצא מהחברה במידה ואני יחליט להגביל את הכוח ברכב אין לי כל בעיה יש את השלט

 

שתמיד אפשר להחזיר את הרכב לסטוק בלחיצת כפתור .

 

31261176.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

יריב - אין צורך בוינס ל giac יש את התוכנות הכי חזקות בנתיים .

 

ולהמשך עדכונים :

 

אתמול הורכבה הצנרת פלטה ( תודה רבה לאלון רייצר מאסטר רכבי הvag ) הצנרת מגיעה עם אטם מקורי 4 אומי נעילה ווי בנד

 

זמן הרכבת הצנרת ערך כ 40 דקות

 

הצנרת מתאימה כמו כפפה ללא כל שינוים או קומבינות :

 

קצת תמונות :

 

picture003ofw.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

picture005sh.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

 

Uploaded with ImageShack.us

 

[picture009io.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

 

Uploaded with ImageShack.us

 

מקורי מול משודרג

 

picture010hx.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

הכל יושב פיקס ללא שום שינוי פשוט מדהים

 

picture014hn.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

picture013h.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

טוב הגיע זמן ההנעה ובזמן ההנעה היה הפחד הכי גדול שלי מהרעש - ועוד בתוך המוסך שזהו מקום סגור יחסית

 

הפתעה הצליל הצרוד של הצנרת התחלף בצליל בס עדיין ומדהים פשוט מדהים

 

היום נצא לעשות בלילה סיבוב ורשמים לפני הרכבת קיט המתאנול ויהיו עוד עדכונים תהנו .

פורסם
2 ברכבי ב.מ.וו נטולי טורבו (כל הדגמים עד ה- 335 מ2010) הדרך העיקרית לגרום לשיפור ממשי היא הוספת SUPERCHARGER (מוסיף כ- 80 כ"ס), אממה - קנית הרכיב + עבודה משתווה לעלות של החלפת הרכב לבא אחריו בנפח המנוע שיתן את אותו דבר כסטנדרט.

 

צדקת בחלק הראשון וטעית בשני.

 

אכן הדרך היחידה לשיפור משמעותי במנועי ב.מ.וו זה לשים סופר צ'רג'ר, אבל ההספק שמתווסף הינו הרבה יותר מאשר קפיצה לנפח מנוע הבא.

לדוגמא, 325 תפיק 184 כ"ס, 330 תפיק 225 כ"ס.

 

מעבר לזה, יש קיטים של סופר צ'רג'ר שיכולים להוסיף גם יותר מ-80 כ"ס.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

זלמן לא לזלזל בצ'יפ של וינס בבקשה, על הדיינו הוא היה יותר חזק מכולם להזכירך: :evil:

 

270hp.png

 

מצד שני, צ'יפ מדף שמגיע לתוצאה קרובה לזו של צ'יפ קאסטום שעשו בעבודת יד מאומצת זה מרשים ביותר.

***Skodillac***


×
×
  • תוכן חדש...