Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5283 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ראשית, אתה כותב בפורום פתוח שאינו מאובטח ואתה מזמין כך ביקור בית והורדה מהכביש לרכב וכבר היו מקרים.

 

שנית, מן הסתם הבהירו לך שעל HARDWARE סטנדרטי לא מומלץ למתוח יתר על המידה מכיוון שזה יכול להגמר במפח נפש וכאב רציני בכיס.

 

בכל מקרה שיהיה בהצלחה והכי חשוב לשדרג מערכת בלימה.

 

1. זהו פרוייקט שנעשה בחול ולא בארץ .

 

2.אני אפילו לא מגרד את מה שהמנוע הזה מסוגל להוציא

 

3. תודה רבה שדרוג הבלמים הם ערך עליון החלקים כבר בדרך :naughty:

  • תגובות 182
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אחרי כל ההשקעה של ציפ צנרת וקיט יניקה קיבלת תוספת של כ 80 כ"ס במנוע?

עם מטנול או בלי?

 

80 כ"ס לא הולכים ברגל, זה דווקא נתון מכובד בשביל כולה צ'יפ, צנרת וקיט יניקה.

פורסם

ההערה שלי לגמרי לא מיותרת, לא תקפתי אותך ולא התכוונתי לפגוע בך,

מהצורה שהתנסחת בה זה היה נשמע כאילו אתה מזלזל, אם לא כך הדבר אז הכל אחלה.

אני רק רציתי להסביר ש-80 כ"ס זה שיפור מעולה ביחס להשקעה.

פורסם

טוב חברים שולחים לי המון הודעות פרטיות וכל מני שאלות בטל אז נמשיך לזרום

 

נעשה קצת סדר בדברים :)

 

מה יש ברכב :

 

1. אינטרקולר אס 3 מקורי

 

2. משאבת דלק autotech

 

3.קיט יניקה של סימוטה

 

4.דאון פייפ עד הדוד האח

 

5.תוכנה של giac extreme k03

 

6.קיט המתאנול עוד לא הותקן

 

 

עוד טיזר קטנטן לכל הסקרנים :shock:

 

dsc01214ga.jpg

Uploaded with ImageShack.us

פורסם

אחד הדברים הכי נעימים שבוצעו ברכב זה דווקא התוכנה המעולה של GIAC לגיר פשוט מדהים איך הגיר עובד לאחר התוכנה .

 

 

דבר ראשון יש לי לאנץ' קונטרול שלא היה לי לפני שדרוג התוכנה של giac לגיר - הרכב יוצא מהמקום מדהים :twisted:

 

דבר שני העברות ההילוכים יותר חלקות ומהירות במיוחד תחת עומס .

 

ישנה אופציה להשאר באותו הילוך ללא התערבות של המכטרוניק ועוד כמה אופציות מענינות

 

 

לסיכום :

 

כל מי שמעוניין לבצע שיפור מסויים למנוע ויש לו גיר dsg שהגיר הזה מדהים שלעצמו חייב לקחת בחשבון את העדכון תוכנה לגיר של giac זה פשוט מושלם ובמקום לעשות רק חצי עבודה ולשפר את המנוע תעשו מאמץ קטן תעדכנו את הגירסה לגיר שווה כל שקל .

פורסם
אחד הדברים הכי נעימים שבוצעו ברכב זה דווקא התוכנה המעולה של GIAC לגיר פשוט מדהים איך הגיר עובד לאחר התוכנה .

 

 

דבר ראשון יש לי לאנץ' קונטרול שלא היה לי לפני שדרוג התוכנה של giac לגיר - הרכב יוצא מהמקום מדהים :twisted:

 

דבר שני העברות ההילוכים יותר חלקות ומהירות במיוחד תחת עומס .

 

 

 

כל מי שמעוניין לבצע שיפור מסויים למנוע ויש לו גיר dsg שהגיר הזה מדהים שלעצמו חייב לקחת בחשבון את העדכון תוכנה לגיר של giac זה פשוט מושלם ובמקום לעשות רק חצי עבודה ולשפר את המנוע תעשו מאמץ קטן תעדכנו את הגירסה לגיר שווה כל שקל .

 

 

אתה בטוח שהלאנץ' קונטרול מגיע עם התוכנה של הגיר ?

עד כמה שני יודע זה שבDSG יש לך לאנץ' מקורי

וגם אם לא היה לך מקורי אז לאנץ' קונטרול או אנטי לאג זה דברים שמשנים במפות של הECU ולא של הגיר.

אם ככה אז איזה שינויים באמת עושה התוכנה לגיר ?

עד כמה שאני יודע זה בסך הכול מגביל את העומס\מומנט על הגיר.

 

ודרך אגב,לפי שירשור שהיה פה "השוואה"- GIAC או APR + ג'אנטים חדשים

הלקוח ששידרג רק תוכנה לECU של Giac טען שהגיר עובד מצויין והנה ציטוט שלו

"והכי חשוב שהגיר מתקשר היטב עם עם המנוע, הורדת הילוך והרכב מגיב ישר, מרים את האף וחבר שלי נושך שפתיים."

אז:

או שעבדו עליך ומכרו לך עידכון תוכנה לגיר-פסיכולוגי.

או שבאמת התקינו לך משהו ואתה לא יודע בכלל מה זה עושה

או שאתה סתם לקוח מאוד משוחד שמנסה לפרגן לסדנה ולמכור לנו דברים שלהם עם שקרים וחצאיי אמיתות

 

 

ישנה אופציה להשאר באותו הילוך ללא התערבות של המכטרוניק ועוד כמה אופציות מענינות

 

.

זה באמת עובד אצלך כרגע או שזה רק "אופציה" תיאורטית ?

ומה עם שאר ה"אופציות המעניינות"

יש פירוט ?

 

אני באמת רוצה לדעת מה עושה התוכנה לגיר !

פורסם

אכן יש דבר כזה כמו עידכון תוכנה.אבל כמו שצ'יפ ניהול מנוע לוקח את הטורבו כמעט לקצה,כנ"ל לגבי גיר DSG.הקלאץ' השני שמשתלב הבא בתור ,משתחרר טיפה יותר מוקדם ולא "מחליק" כלל ובכך השילוב עוד יותר מהיר מהמקור.אין ספק שאחרי 20-30 גירזונים במצב "מלחמה" הקלאצ'ים עצמם ישחקו לא מעט,וסביר להניח שיש להחליפם למשופרים יותר שיש כיום בשוק ועומדים גם ב 400-500 כ"ס.בנוסף נותן אפשרות לשליטה עצמאית מלאה ללא היתערבות מחשב בסל"דש אחרי קו אדום או להיפך,בסל"ד כמעט אפסי.כנס ליוטיוב,תרשום DSG FLASH

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

תודה על ההסבר,נשמע הרבה יותר הגיוני,מפורט ואמין ממה שרשם בעל הרכב.

באמת קראתי בGIAC שהעברת הילוכים בלחיצה יותר חדה ובזכות ההסבר שלך הבנתי איך בדיוק זה קורה.

למרות שרציתי לקבל את התשובה מבעל הרכב,אני מקווה שלפחות הוא יודע באמת מה הוא שם באוטו ולא מוכרים לו לוקשים

עלק עידכון תוכנה לגיר שנותן לאנץ' קונטרול

פורסם
תודה על ההסבר,נשמע הרבה יותר הגיוני,מפורט ואמין ממה שרשם בעל הרכב.

באמת קראתי בGIAC שהעברת הילוכים בלחיצה יותר חדה ובזכות ההסבר שלך הבנתי איך בדיוק זה קורה.

למרות שרציתי לקבל את התשובה מבעל הרכב,אני מקווה שלפחות הוא יודע באמת מה הוא שם באוטו ולא מוכרים לו לוקשים

עלק עידכון תוכנה לגיר שנותן לאנץ' קונטרול

 

 

אני לא רוצה להכנס איתך לעימות וויכוחים כדי לא להרוס את התרד :oops:

 

1.לוקשים לא מכרו לי - תבדוק טוב טוב את עצמך עם בלאון אפ אר 2008 מגיע לאנץ' קונטרול לפני שאתה יורה

 

2.אני מכיר טוב טוב את גיר הdsg ואת הפעולה שלו ומתוך נסיון הגיר מתנהג אחרת

 

3.אי אפשר להשוות את זה לאי פי אר - מכיוון שהם לא עושים תוכנות לגיר

 

4.מקווה שזה מספיק טוב

 

הנה הקישור קריאה נעימה - וקצת אמונה - 8)

 

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4296953-Nebulizer-II-Project-Halo-GIAC-Engine-DSG-Software-VF-Engineering-Air-Intake-System

.


×
×
  • תוכן חדש...