Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5283 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סחתיין על החזרה לעולם הגרמניות מעולם היפניות ( לאן נעלמה הגראנד לאונה :lol:) .

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

  • תגובות 182
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ערב טוב.

חברת GIAC הינה החברה היחידה בישראל ,שמעבר לתוכנות ניהול המנוע הם מסוגלים ואף משדרגים גם את את תוכנת ניהול הגיר(GSG6).

השינוי מתבטא בהוספת אופציית ה LUNCH-CONTROL ברכבים בהם האופציה לא היתה,שינוי והעלאת הסל"ד בהעברת ההילוכים ושליטה בבחירת ההילוך הרצוי .

די ברור ששילוב תוכנת ניהול מנוע משופרת של GIAC ,תעבוד בהרמוניה מושלמת עם תוכנת ניהול הגיר של גיאק ,אבל בוודאי תופתעו לגלות שגם לקוחות של חברות מתחרות ,מצאו את התוכנה מתאימה לצורכיהם ופרגנו בגדול.

רשמים לאחר שינוי תוכנת גיר ותוספת אופציית ה LUNCH CONTROL תוכלו לקרוא בתרד הבא:

הרכב הוא AUDI A 3 2007 DSG /http://www.audizine.com/forum/showthread.php/271228-Fusionx-s-GIAC-DSG-Flash-review!

בברכת שבוע טוב.

אלי

 

אלי

 

בוקר טוב תיקון קטן

 

REVO מציעה את פתרון תוכנת הגיר זה כמה שנים גם

יש גם STG1

וגם STG2

 

http://www.revotechnik.com/index.php?mod=vag_dsg

פורסם

יפה! נחמד לראות שיפורים אמיתיים גם בארצנו הקטנטונת. עד עכשיו זה נראה כאילו כל מי ששם מדבקה של Sparco על הדלת נהג פתאום נחשב למישהו שמבין ברכב.. עצוב ביותר. בהצלחה בהמשך!

Think. Feel. Drive.

פורסם
יפה! נחמד לראות שיפורים אמיתיים גם בארצנו הקטנטונת. עד עכשיו זה נראה כאילו כל מי ששם מדבקה של Sparco על הדלת נהג פתאום נחשב למישהו שמבין ברכב.. עצוב ביותר. בהצלחה בהמשך!

 

בקרוב דיינו עם מדבקה של ספרקו :lol:

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

התגובה שלי הגיעה באיחור אבל סופסוף החלפת ג'אנטים! הרכב נראה מעולה!

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM


×
×
  • תוכן חדש...