Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5282 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה אתה מעלה רק חלק קטן מהגרף? אני רואה שם רק מ5000 סלד.

 

תעלה תמונה של כל הגרף, לקבל שיא הספק ב5.5 זה אחלה, השאלה מה קורה לפני.

 

זה בערך כמו apr stage 2, רק ששם הכוח מגיע מאוד מוקדם, מעניין איך זה עם גיאק ושאר החלקים שהחלפת.

Got To love It

  • תגובות 182
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
למה אתה מעלה רק חלק קטן מהגרף? אני רואה שם רק מ5000 סלד.

 

תעלה תמונה של כל הגרף, לקבל שיא הספק ב5.5 זה אחלה, השאלה מה קורה לפני.

 

זה בערך כמו apr stage 2, רק ששם הכוח מגיע מאוד מוקדם, מעניין איך זה עם גיאק ושאר החלקים שהחלפת.

 

 

בן כל הגרף יעלה אני מבטיח ( פשוט עכשיו יש כל כך הרבה צחקוקים סביב זה שחבל שהם יפסיקו)

 

בלי שום קשר אין לי כל כוונה להתחרות ב אי פי אר ממש לא מעניין

פורסם

צחקוקים?

 

אין פה עניין של השוואה, רק כתבתי שזה הספק דיי זהה לסטייג 2 של apr זה הכל.

 

סך הכל מסקרן לראות את הגרף במלואו ולא רק את נקודת השיא.

 

התוצאה הסופית מעולה! השאלה מה קורה עד שמגיעים לסלד הזה.  

Got To love It

פורסם

התוצאה הסופית מעולה! השאלה מה קורה עד שמגיעים לסלד הזה.

 

חגיגה? בלאגן?:wink:

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם
אני לא רוצה להכנס איתך לעימות וויכוחים כדי לא להרוס את התרד :oops:

 

1.לוקשים לא מכרו לי - תבדוק טוב טוב את עצמך עם בלאון אפ אר 2008 מגיע לאנץ' קונטרול לפני שאתה יורה

 

2.אני מכיר טוב טוב את גיר הdsg ואת הפעולה שלו ומתוך נסיון הגיר מתנהג אחרת

 

3.אי אפשר להשוות את זה לאי פי אר - מכיוון שהם לא עושים תוכנות לגיר

 

4.מקווה שזה מספיק טוב

 

הנה הקישור קריאה נעימה - וקצת אמונה - :cool:

 

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4296953-Nebulizer-II-Project-Halo-GIAC-Engine-DSG-Software-VF-Engineering-Air-Intake-System

.

 

 

 

מוזר

אין לידי לאון FR עם DSG כרגע אבל תיקתקתי קצת בגוגל וזה מה שמצאתי

Launch Control on FR DSG?

לפי הקישור שנתת לי לוורטקס זאת גולף R32,ככה שגם הECU שלה שונה וגם המחשב גיר.

אז אני לא יודע אם האופציות של תוכנת הGIAC רלוונטיות גם לסיאט וגם לגולף,

בכל אופן נראה לי שגם לך היה לאנץ' מקורי מהיצרן,אולי בזכות העידכון של GIAC ניתן לבחור ולהעלות את הסל"ד

שיהיה יותר גבוהה,כמו שרשם הבחור עם הR32 מוורטקס,בנוסף לשאר האופציות-Launch Control RPM adjustment

שזה בתרגום לעברית-שינוי סל"ד בבקרת שיגור

ולא הוספת בקרת שיגור

 

אגב הוא רשם גם שליד מצב הגיר (S,D מופיע גם מספר ההילוך בלוח שעונים,גם אצלך זה מופיע ?

 

יכול להיות שהגיר מתנהג אחרת עכשיו,אני באמת מקווה שכן אחרי ששילמת על התוכנה,אם אתה באמת מכיר טוב טוב את הגיר DSG

אני בטוח שתוכל להסביר כמה הפעולה שלו הישתנתה עם התוכנה למנוע

וכמה היא הישתנתה אחרי התוכנה לגיר ?

 

בקשר לאמונה,תרשה לי לפקפק למה שרשמת

פורסם

ערב טוב.

חברת GIAC הינה החברה היחידה בישראל ,שמעבר לתוכנות ניהול המנוע הם מסוגלים ואף משדרגים גם את את תוכנת ניהול הגיר(GSG6).

השינוי מתבטא בהוספת אופציית ה LUNCH-CONTROL ברכבים בהם האופציה לא היתה,שינוי והעלאת הסל"ד בהעברת ההילוכים ושליטה בבחירת ההילוך הרצוי .

די ברור ששילוב תוכנת ניהול מנוע משופרת של GIAC ,תעבוד בהרמוניה מושלמת עם תוכנת ניהול הגיר של גיאק ,אבל בוודאי תופתעו לגלות שגם לקוחות של חברות מתחרות ,מצאו את התוכנה מתאימה לצורכיהם ופרגנו בגדול.

רשמים לאחר שינוי תוכנת גיר ותוספת אופציית ה LUNCH CONTROL תוכלו לקרוא בתרד הבא:

הרכב הוא AUDI A 3 2007 DSG /http://www.audizine.com/forum/showthread.php/271228-Fusionx-s-GIAC-DSG-Flash-review!

בברכת שבוע טוב.

אלי

פורסם

לפי תגובות בחו"ל יש ממש היתלהבות של אחרי התוכנה לגיר.

אני מבין שהסינכרון הוא הרבה יותר נעים והעברות הילוכים חדות בעמוס מלא.

אבל זה מה שאמר גם הבחור שעבר מAPR לGIAC ורק עם תוכנה למנוע ובלי הגיר.

אז אם באמת יש שינוי בתחושה ובעבודת הגיר רק עם תוכנה למנוע של GIAC,כמה יוסיף להיות שינוי בנוסף עם תוכנה לגיר ?

 

ואני עדיין רוצה לדעת עם הרכב של זיו באמת הגיע ללא Launch control מהחברה.

פורסם
לפי תגובות בחו"ל יש ממש היתלהבות של אחרי התוכנה לגיר.

אני מבין שהסינכרון הוא הרבה יותר נעים והעברות הילוכים חדות בעמוס מלא.

אבל זה מה שאמר גם הבחור שעבר מAPR לGIAC ורק עם תוכנה למנוע ובלי הגיר.

אז אם באמת יש שינוי בתחושה ובעבודת הגיר רק עם תוכנה למנוע של GIAC,כמה יוסיף להיות שינוי בנוסף עם תוכנה לגיר ?

 

ואני עדיין רוצה לדעת עם הרכב של זיו באמת הגיע ללא Launch control מהחברה.

 

 

באופן ודאי הרכב הגיע ללא לאנץ' קונטרול הרכב הוא שנת 2008

 

בקשר לצריבה של התוכנה אתה צודק קודם כל קראנו את התוכנה לגיר היא נשלחה לgiac למחרת הגעתי ויש תוכנה לגיר 8)

 

תראה BILLABONG אני עובד בצ'מפיון יצא לי לנהוג על אין ספור רכבים מסוג dsg וזה מסוג הדברים שאתה אומר איך היצרן לא חשב עליהם לפני הגיר עובד פשוט נקי חלק מהיר וטוב יותר

 

וכמו שנאמר קצת אמונה

פורסם

באמת הרבה פעמים Aftermarket יותר טוב מהיצרן

כמו גלגל תנופה קל,ברקסים מתלים ועוד מלא מכלולים.

מה שבאמת טוב וכיף לדעת זה שיש טיונרים שיושבים עם הרכב על הדיינו ולא רק שמוציאים יותר הספק מהיצרן

אלא גם יש שמה מקדם ביטחון גבוה ובלאי כמעט אפסי עד לא מורגש.

ועם כל המהנדסים והטיונרים של היצרן,עדיין צריכת הדלק משתפרת לרוב בעזרת הטיונרים של הAatermarket.

 

תהנה מהרכב וסע בזהירות !

פורסם

מוזר שלאון FR 2008 הגיעה בלי לאנץ', אצלי בגולף GTI 2006 יש לאנץ' קונטרול והיה מהיום הראשון שהרכב אצלי.

-----


×
×
  • תוכן חדש...