Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5283 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המטרה היא 300 סוסונים במנוע בנתיים עד אשר יורכב טורבו אחר :-D

 

מחר יהיו עדכונים חדשים לגבי הקיט יניקה שהוחלף וכנראה נתחיל בהרכבת המתאנול :twisted: מקווה שיהיה זמן :roll:

  • תגובות 182
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מחר יהיה עדכון לגבי הקיט יניקה טיזר קטן :-o צריך מקום למשהו ליד הפילטר

 

cbii719500.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

ולכל מי ששאל מה עם הגיר אז תראו מה giac הוציאו עם dsg :twisted: פשוט מפלצת

 

http://www.google.co.il/url?sa=t&source=video&cd=6&ved=0CEIQtwIwBQ&url=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DLBXkGwXm7DI&ei=2S1ITuXmH4KHhQeuh7CTBg&usg=AFQjCNFZlvc3MFk3CPt_HZ_fSk2jXHyYSA

פורסם

יש סרטון חדש יותר

הם הצליחו לרדת ל11.87שניות ל400מטר!!!

 

[

 

http://www.youtube.com/watch?v=HwFFJS30Oy8&feature=youtu.be דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

פורסם

יש עדכונים חדשים

 

היום בוצע החלפת קיט היניקה לקיט יניקה מסוג אחר גם הוא של סימוטה רייסינג החלפת קיט היניקה עורכת כ 10 דקות שבהם אפשר גם להציק לאביחי לגבי התוכנה לגיר :-D

 

כמה תמונות של הקיט יניקה

 

dscn1155u.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

dscn1156im.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

ועכשיו הסיבה שהוחלף קיט היניקה :twisted:

 

dscn1157b.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

זה אמור להראות כך בתוצאה הסופית

 

dscn1159c.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

בהמשך השבוע יבוצע הרכבת קיט המתאנול תמונות בהמשך

 

תהנו .....

פורסם

בקרוב מאוד יהיה סרטון - הבעיה שצריך לנסוע לקפריסן או לסיני :lol:נראה מה יהיה במהלך השבוע

 

 

בקרוב תצבעה בדיקה עם רכב זהה ותוכנה של חברה מתחרה - יהיה שמח

פורסם
שלום לך,

מעניין אותי לדעת מדוע החלפת את הקיט יניקה הקודם שגם הוא היה של סימוטה באחד אחר של סימוטה?

 

הקיט יניקה הוחלף כדי שיהיה לי מקום להרכבת קיט המתאנול בתא מנוע :-D

 

למה סימוטה הקיטים הכי יעילים כיום בארץ

פורסם
הרגשת איזשה הבדל בין קיט יניקה זה לבין הקודם?

 

היום נבצע לוג לבדוק את נושא הקיט בגדול לא הרגשתי שום הבדל מבחינת נסיעה או סחיבה

 

ישנו הבדל אחד ביו הקיטים וזה הרעש הקיט השני שהרכבתי אין רעשים של פריקה ויניקה כמו בקיט הקודם 8)

פורסם
הקיט יניקה הוחלף כדי שיהיה לי מקום להרכבת קיט המתאנול בתא מנוע :-D

 

למה סימוטה הקיטים הכי יעילים כיום בארץ

 

 

 

המיכל מתאנול יורכב במיקום שבתמונה? יכול להיות מעניין להפוך את המיכל של הנוזל מתזים למיכל מתאנול, גם יותר קיבולת(אני לא יודע כמה זה בלאון אבל בשירוקו נניח זה 5 ליטר!) וגם אף אחד לא יחשוב על זה(עכשיו כן).

 

 

לסימוטה אכן קיטים מעולים, יש דיינו בשינוי של קיט היניקה בלבד?

Got To love It


×
×
  • תוכן חדש...