Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

באיזה מתח האוטו מסוגל להניע


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5433 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

יש לי רכב מסוג סיאט איביזה.

לאחרונה קניתי מערכת. בכדי למנוע מצב שהמגבר גומר לי את המצבר. קניתי מד מתח שמתחבר למצית.

השאלה שלי באיזה מתח האוטו כבר לא מסוגל להניעה? או שזה בכלל כשור לזרם?

תודה ויום טוב!

מגניב המכשיר הזה, תגיד לי משהו, בניתוח, הרדימו לך את הבולבול? כי זאת תחושה מה זה כייפית
פורסם

זה קשור להספק שמסוגל המצבר לספק לסטרטר שזה תלוי במתח ובזרם (וזה יותר מסובך מזה כי ככל שאתה מעמיס יותר את המצבר המתח יורד)

אם המגבר כבוי בזמן שהמנוע כבוי אז אין לך סיבה לדאוג סביר להניח

בכל אופן אל תסמוך על זה - אבל ככל הידוע לי למצבר ברכב כבוי (מנוע וחשמל כבויים) אמור להיות באזור ה14 וולט (כי המתח נופל קרוב ל12 בעומס וגם יש לך מייצב לחשמל ל12 וולט גם ככה אחרי המצבר) ואצלי ברכב המצבר עכשיו ממש עושה בעיות ומגיע גם ל11 וולט כשלא נוגעים באוטו יום ועדיין הרכב מניע (בקושי).

אם לא יניע לך תתן קצת גז לפני וככה תוכל להניע גם עם סטרטר עוד יותר חלש קצת

ואגב אני מאמין שאתה יודע את זה אבל אם יש לך בעיות בהתנעה לא להחזיק סטרטר יותר מכמה שניות ולחכות טיפה בין הנסיונות הנעה (שהסטרטר יתקרר)

פורסם

תודה

ברור ברגע שאני מוצאי את המפתח הרדיו דיסק נכבה וגם המגבר. אין לי סיבה לדאוג

אני התכוונתי שאני יושב באוטו בזמן שהוא לא מונע ואני שומע מוזיקה.

אין לי שום בעיה בהנעה (מצבר חדש).

פשוט מתי שאני יראה שזה יורד מ12V אני יניע. מקסימום חברים ידחפו את האוטו :wink:

מגניב המכשיר הזה, תגיד לי משהו, בניתוח, הרדימו לך את הבולבול? כי זאת תחושה מה זה כייפית
פורסם

למיטב ידיעתי, בבדיקה בחיבור ישיר של מד מתח לקטבי המצבר אמור להיות 12v-12.8v במנוחה ו-13.5v-14.5v בטעינה.

מצבר בפחות מ-12.2v במנוחה הוא כבר די גמור.

 

לא ברור לי איך מד מתח שמתחבר ליציאה שאמורה להוציא תמיד 12v יכול למדוד מתח אחר מ-12v ומה המשמעות שלו ביחס למצבר באותו רגע, אבל אשמח לשמוע הסבר.

פורסם

איך המגבר גומר את המצבר?

 

האלטרנטור טוען חזרה, אתה רוצה לומר שאתה שומע בו כל הנסיעה על פול?

 

 

תנמיך את הסאב (למיטב ידיעתי הוא זה שצורך הכי הרבה.)

פורסם

אם יש לך מערכת "כבדה", המהדרין מחליפים את האלטרנטור (לכזה שמסוגל לספק יותר זרם) וכנראה גם חווט מתאים (ומאיכות גבוהה).

אם יש לך ספק - נסה להתייעץ בפורום אודיו.

alfa 156 2.5.

פורסם

תודה רבה לכלום!

ניר הרכב כבוי אין למצבר איך להטען.

בקיצור בשביל לא לפגוע במצבר אני לא ידליק את המערכת כשהאוטו כבוי.

מגניב המכשיר הזה, תגיד לי משהו, בניתוח, הרדימו לך את הבולבול? כי זאת תחושה מה זה כייפית
×
×
  • תוכן חדש...