Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5432 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים!

 

אני תוהה לגבי הכדאיות של המבצע של קרסו. למי שלא מכיר הם מציעים אחריות יבואן לשלוש שנים על רני מגאן 2008 ואילך. על פניו המבצע נשמע טוב אבל יש כמה נקודות בעייתיות: (אני אדבר רק על מודל 2008 )

 

1. המחיר שקרסו דורשים הוא גבוה בהרבה מהמחיר שתוכל להשיג מחברת ליסינג. השאלה היא אם ערך ההטבות שאתה מקבל - אחריות, ביטוח לשנה חינם והנחה על טיפולים במוסך שלהם - שווה את ההפרש במחיר, ואני ארשה לעצמי לנקוב גם במחירים : בקרסו מוכרים את הרכבים האלה( 2008 ) ב52-53K בעוד שמחברת ליסינג כגון אלדן או אוויס אפשר למצוא לדעתי ב40-45. כלומר ההפרש המשוער הוא כ10,000 שח. גם אם תצטרך להחליף גיר\מנוע עדיין לא בטוח שהאופציה של קרסו עדיפה.

 

2. הרכבים במצב הטוב ביותר, לדעתי לא מגיעים בכלל לקרסו. קודם כל בעל הליסינג מקבל זכות לקנות בעצמו את הרכב בסוף התקופה. אח"כ מישהו אחר שמכיר אותו/עובד איתו/ נשוי לאחותו. אח"כ חברת הליסינג יכולה למכור את הרכב בעצמה במגרשים שלה - שלמה סיקסט אלבר וכל אלה. ורק הרכבים שנותרו בסוף מגיעים לקרסו. המשמעות היא שלא תמצא שם רכב עם פחות מ70 אלף ק"מ, - בשלוש-שלוש וחצי שנים זה הרבה.

 

3. חתונה קתולית עם קרסו - על זה כבר כתב מישהו שלהפטר ממגאן עם שלוש שנים בליסינג בעברו ולא מעט ק"מ זה לא פשוט, והמשמעות היא שכנראה תצטרך להמשיך עם טרייד אין בקרסו.

 

 

בקיצור, אשמח לשמוע את תגובתכם, ואם לא דייקתי/טעיתי בחלק מהנתונים שהבאתי אשמח לתיקון.

 

תודה רבה

אפחריסטו

פורסם

הדרך הטובה ביותר היא "להפשיט" את הצעת המכר מכל הלויינים שלה ולנסות להגיע למכנה משותף.

עלות ביטוח לשנה היא סדר גודל של 4000-5000 ש"ח. אחריות – חברות הליסינג מציעות היום אחריות לשנתיים, כך שבפועל מדובר על תוספת עלות לשנה נוספת של אחריות.

אם מדובר על שני כלי רכב בעלי אותם נתונים (אותו קילומטרז', מצב מכאני וקוסמטי דומה, אותו שימוש – ליסינג / השכרה ואותם אלמנטים הכלולים באחריות) – הדילמה היא האם שנה נוספת של אחריות שווה 5000-6000 ש"ח. וזו החלטה סובייקטיבית. המלצה שלי – עוד לפני האחריות, הביטוח והמחיר, בדוק שהרכב מתאים למה שאתה רוצה וצריך.

גם אם תקבל אחריות הכי רחבה בעולם, אם הרכב "חולה" הוא עדיין יצטרך לבלות במוסך. אחרי שמצאת רכב טוב – עבור לגיזרת המחיר והאחריות.

 

בהצלחה,

גיל מאוויס

פורסם

היתרון של קנייה מהטרייד אין של קרסו הוא שאליהם מגיעים גם רכבים מפרטי, מה שכמעט בכלל אין בחברות הליסינג. זה בדרך כלל מלווה בקילומטראז' נמוך וברכב שטופל יותר טוב מאשר בליסינג.

מעבר לזה, נדמה לי שחברות הליסינג נותנות היום רק שנה אחריות וגם זה לא על כל המערכות ברכב, אבל יכול להיות שמשהו השתנה בחודשיים האחרונים מאז שהפסקתי לחפש רכב מליסינג.

פורסם

גיל מאוויס - האחריות של חברות הליסינג - ואוויס בכללן היא שקולה לאחריות היבואן? למיטב ידיעתי היא כוללת רק מנוע וגיר לעומת אחריות על כל המכלולים למעט מצבר צמיגים ונורות- האם אני טועה?

 

חגי7 - מצאת רכב פרטי במצב טוב מקרסו שנכלל באחריות - אשריך. כשאני בדקתי בסניף שלהם לא היו להם במלאי רכבים עם פחות מ-75 אלף ק"מ, והרכבים שהיו בסניף היו כולם במצב קוסמטי לא מזהיר (לגבי מצב מכני לא יודע).

 

יש כאן עוד מישהו שקנה בקרסו(או שלא) ועשה את החישובים האלה?

פורסם

גם אנחנו קנינו מקרסו, רכב מיד 1 פרטית.

הרכב טופל במוסכים מרכזיים וקיבלנו את ספר הטיפולים שלו (עבר רק טיפולים שגרתיים)

אבל הק"מ אכן היה 84.000 שזה לא מעט. אבל זה הדגם היותר מאובזר מאשר דגם הליסינג.

בהחלט יש להם רכבים מדגם הליסינג אבל מאנשים פרטיים וק"מ סביב ה-70.000 (לפחות היו כשאנחנו קנינו) והם נמכרים סביב ה-50.000

 

בזמנו הציעו לנו מגאנים מליסינג, אכן יותר זולות וחלקן עם ק"מ יותר נמוך אבל האחריות שלהם מצומצמת יותר. ברכב כמו מגאן נראה לי שזה חשוב אחריות היבואן המקיפה. מקווה שלא נצטרך, אבל שאם כן שזה יעמוד במבחן המציאות.

פורסם
הדרך הטובה ביותר היא "להפשיט" את הצעת המכר מכל הלויינים שלה ולנסות להגיע למכנה משותף.

עלות ביטוח לשנה היא סדר גודל של 4000-5000 ש"ח. אחריות – חברות הליסינג מציעות היום אחריות לשנתיים, כך שבפועל מדובר על תוספת עלות לשנה נוספת של אחריות.

אם מדובר על שני כלי רכב בעלי אותם נתונים (אותו קילומטרז', מצב מכאני וקוסמטי דומה, אותו שימוש – ליסינג / השכרה ואותם אלמנטים הכלולים באחריות) – הדילמה היא האם שנה נוספת של אחריות שווה 5000-6000 ש"ח. וזו החלטה סובייקטיבית. המלצה שלי – עוד לפני האחריות, הביטוח והמחיר, בדוק שהרכב מתאים למה שאתה רוצה וצריך.

גם אם תקבל אחריות הכי רחבה בעולם, אם הרכב "חולה" הוא עדיין יצטרך לבלות במוסך. אחרי שמצאת רכב טוב – עבור לגיזרת המחיר והאחריות.

 

בהצלחה,

גיל מאוויס

 

לפי מיטב הבנתי האחריות של קרסו היא אחריות יבואן מלאה "מפגוש לפגוש" בניגוד לאחריות המצומצת של חברות הליסינג.

אם אני טועה אז קבלו סליחה מראש.

פורסם
שלום חברים!

 

אני תוהה לגבי הכדאיות של המבצע של קרסו. למי שלא מכיר הם מציעים אחריות יבואן לשלוש שנים על רני מגאן 2008 ואילך. על פניו המבצע נשמע טוב אבל יש כמה נקודות בעייתיות: (אני אדבר רק על מודל 2008 )

 

1. המחיר שקרסו דורשים הוא גבוה בהרבה מהמחיר שתוכל להשיג מחברת ליסינג. השאלה היא אם ערך ההטבות שאתה מקבל - אחריות, ביטוח לשנה חינם והנחה על טיפולים במוסך שלהם - שווה את ההפרש במחיר, ואני ארשה לעצמי לנקוב גם במחירים : בקרסו מוכרים את הרכבים האלה( 2008 ) ב52-53K בעוד שמחברת ליסינג כגון אלדן או אוויס אפשר למצוא לדעתי ב40-45. כלומר ההפרש המשוער הוא כ10,000 שח. גם אם תצטרך להחליף גיר\מנוע עדיין לא בטוח שהאופציה של קרסו עדיפה.

 

2. הרכבים במצב הטוב ביותר, לדעתי לא מגיעים בכלל לקרסו. קודם כל בעל הליסינג מקבל זכות לקנות בעצמו את הרכב בסוף התקופה. אח"כ מישהו אחר שמכיר אותו/עובד איתו/ נשוי לאחותו. אח"כ חברת הליסינג יכולה למכור את הרכב בעצמה במגרשים שלה - שלמה סיקסט אלבר וכל אלה. ורק הרכבים שנותרו בסוף מגיעים לקרסו. המשמעות היא שלא תמצא שם רכב עם פחות מ70 אלף ק"מ, - בשלוש-שלוש וחצי שנים זה הרבה.

 

3. חתונה קתולית עם קרסו - על זה כבר כתב מישהו שלהפטר ממגאן עם שלוש שנים בליסינג בעברו ולא מעט ק"מ זה לא פשוט, והמשמעות היא שכנראה תצטרך להמשיך עם טרייד אין בקרסו.

 

 

בקיצור, אשמח לשמוע את תגובתכם, ואם לא דייקתי/טעיתי בחלק מהנתונים שהבאתי אשמח לתיקון.

 

תודה רבה

אפחריסטו

 

1. אחריות יבואן היא לא אחריות חברת ליסינג. מספיק שילך מצבר וחופש בהגה כדי שכל ההפרש יימחק. יש גם הבדל בין אחריות יבואן שמטופלת במוסך מורשה לבחירתך לבין אחיות גוף אחר שיתקן איפה שהוא יחליט.

 

2. קרסו נותנת מחירון בטרייד אין לרכבים שלה. זה גורם לרכבים טובים גם להגיע למגרשיה (מצד אחד מחיר טוב בלי התעסקויות מיותרות ומצד שני מי שמחליף רנו ברנו זה מי שהיה מרוצה מהאוטו כלאמר האוטו לא עשה לו צרות).

 

3. מכל דבר אפשר להיפטר. הכל תלוי במחיר.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

שלום לך אפחריסטו,

 

1. גם אצלנו אפשר למצוא מגאן ב-40 אלף ש"ח, הכל שאלה של קילומטראז' ושנתון. באופן כללי אני מסכים שאנחנו אולי לא הכי זולים בשוק בכל הנוגע למגאן 2008, אבל אתה צריך להתסכל על כל הדלתא - אחריות לשלוש שנים שיכולה להיות שווה לא מעט כסף (ושקט נפשי), ביטוח מקיף, הנחות בטיפולים ועוד.

 

2. מגיעים אלינו לא מעט רכבים מעולים. פשוט צריך קצת סבלנות כדי למצוא אותם כי הם מבוקשים ביותר. אל תשכח שהרשת שלנו רכשה לא מזמן חברת ליסינג גדולה כך שיש לנו גם מלאי של רכבים מליסינג, בנוסף לרכבים פרטיים שמגיעים לטרייד אין.

 

3. אנחנו לא מחייבים אותך לבצע טרייד אין בסוף העסקה. אתה בהחלט יכול למכור את הרכב בשוק הפרטי בסוף העסקה. בנוסף, אם לא תאהב את הרנו שלך תוכל לעשות בעתיד טרייד אין למותג אחר. לא נראה לי שזה יקרה, אבל זאת בהחלט אופציה מבחינתך.

 

 

לגבי האחריות שלנו - האחריות שלנו היא אחריות מלאה, מפגוש לפגוש. היא לא כוללת בלאי טבעי שנגרם לרכב, כמו מצבר או צמיגים.

פורסם

שלום לך קרסו טרייד אין.

 

קודם כל אני שמח שענית. באשר לנקודות שהעלית :

 

1. בנוגע לשנתון וכו' בוא נדבר על נתונים ספציפיים - רכב שהיה שלוש שנים בליסינג כלומר 2008 ועבר, נאמר, 70-80 אלף ק"מ. ההפרש במחיר לפי החישוב הגס מאוד שערכתי יכול להגיע לכ10000 ש"ח. השאלה שלי היא אכן בנוגע לדלתא - אני שוקל את ההצעה ומעוניין להתייעץ בנוגע לכדאיות.

 

2. אני בודק מדי פעם את האתר שלכם. לא ראיתי עדיין רכבים כאלה, אם כי אני אמשיך לנסות.

 

3. כמובן שאתם לא מחייבים אותי אלא מתחייבים לקנות ממני וזה כמובן הטבה ששווה כסף אבל מצמידה את הלקוח אליכם לעומת מכירת הרכב במחיר נמוך יותר מלכתחילה.

 

אני שוקל את המבצע בסך הכל בחיוב.. עם הרכב הנכון יגיע.

 

ואגב היה לי מגאן מליסינג משנתון 2007. אני אהבתי את הרכב.

×
×
  • תוכן חדש...