Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8039 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר 11 בערך, המפקד שלי נותן לי מפתח של אופל ומבקש ממני לנסוע למוסך בבני ברק (מוסך מאוד אדיב ונחמד גם לחיילים).

 

נכנסתי לאוטו התנעה של בוקר והאוטו מניע בלי שום בעיות, המד אוץ (קלומטרז') מראה 67000.

 

הישיבה נוחה כראוי לגרמניות הכסאות תומכים ולא שוקעים בהם מייד ( בניגוד לרנו מגאן ), מוט ההילוכים נוח וממוקם טוב כך גם ההגה ושאר המכלולים.

הדלקתי מזגן על הכי חזק, הלואי ולכל אוטו בישראל היה כזה מזגן, עפו לי הקוצים אחורה.

 

התחלתי לנסוע היה כבישים ריקים יחסית והיה אפשר ללחוץ, נסעתי דרך כביש 5.

 

האוטו מספק המון כוח גם במצבים שהטורבו עדיין ישן, המומנט מטורף כוח זמין והרבה כוח יחסית לרכב דיזל סטנדרטי. המיאוץ מ0 ל100 הפתיע אותי לטובה לאוטו יש רצועת כוח החל מ 2000 סל"ד ועד ל 4500 סל"ד.

 

בסיבוב מכביש 5 לכביש 4 (צומת מורשה ימינה ) לכיוון דרום, לקחתי את הסיבוב ב140~ בדריפט עצבני, האוטו מאפשר.

 

בכביש 4 לחצתי על הדוושה עד 180 האוטו נוסע חלק, ממש לא יאמן כי יסופר.

 

בגדול בסיבובים היא משתלטת לא רע בכלל.

 

לסיכום האוטו מומלץ מאוד למשפחה עם נהג שאוהב ללחוץ ולחסוך (דיזל).

 

אומרים נהנת ספר לחבריך אז סיפרתי.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

אנחנו מדברים על כביש חמש לכיון ת"א , לא לכיון אריאל (כי שם ימינה זה פניה קטנה) , אם כן .. אז בשיא הסיבוב איפה שנשבר אני רוצה 140 עם אופל אסטרה :)

פורסם
אנחנו מדברים על כביש חמש לכיון ת"א , לא לכיון אריאל (כי שם ימינה זה פניה קטנה) , אם כן .. אז בשיא הסיבוב איפה שנשבר אני רוצה 140 עם אופל אסטרה :)

הסיבוב העצבני לכיוון אשדוד.

מתי שתרצה.

אופל אסטרה יהיה קשה לסדר שוב.

איביזה ב150 הולך ?

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

אופל אסטרה אומנם אוחז יחסית לשאר המשפחתיות,

אבל מפתיע אותך בתת היגוי מסמיר שערות.

 

וכאשר תוציא את הישבן:

א. לא יהיו לך סימנים לפני שיעידו על ההיגוי יתר

ב. קשה ודרוש המון אימון להחזיר את התחת למקומו, במיוחד במהירויות שדיברת עליהם (שלא נדבר על רכב דיזל !!!!!)

 

 

מניסיון...

פורסם
אופל אסטרה אומנם אוחז יחסית לשאר המשפחתיות,

אבל מפתיע אותך בתת היגוי מסמיר שערות.

 

וכאשר תוציא את הישבן:

א. לא יהיו לך סימנים לפני שיעידו על ההיגוי יתר

ב. קשה ודרוש המון אימון להחזיר את התחת למקומו, במיוחד במהירויות שדיברת עליהם (שלא נדבר על רכב דיזל !!!!!)

 

 

מניסיון...

במהירויות הנ"ל יהיה לך אחלה סימנים כשאתה מוציא את הישבן.

 

לייצב את האוטו זאת לא כזאת בעייה. אולי יש לי "המון אימון" ואולי מזל גדול.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

תודה על הסקירה. אבל עזבו את משחקי האגו של "איזה סיבוב נלקח הכי מהר", זה לת'רד אחר. (ואורן - התבלבלת בסיבובים, מה שאתה מתכוון זה מכביש 4 לכביש 5 לכיוון הים וזה אפשרי בהחלט על 140 - לא יודע אם על אסטרה :wink: הסיבוב שהוא מתכוון אליו אפשרי גם מעל ל-160 אבל אני "טיפה" ספקן לגבי הדריפט העצבני :p )

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
תודה על הסקירה. אבל עזבו את משחקי האגו של "איזה סיבוב נלקח הכי מהר", זה לת'רד אחר. (ואורן - התבלבלת בסיבובים, מה שאתה מתכוון זה מכביש 4 לכביש 5 לכיוון הים וזה אפשרי בהחלט על 140 - לא יודע אם על אסטרה :wink: הסיבוב שהוא מתכוון אליו אפשרי גם מעל ל-160 אבל אני "טיפה" ספקן לגבי הדריפט העצבני :p )

 

רוני

 

צריך להכניס קצת אקשן לסיפור,לא?! :wink:

פורסם
אנחנו מדברים על כביש חמש לכיון ת"א , לא לכיון אריאל (כי שם ימינה זה פניה קטנה) , אם כן .. אז בשיא הסיבוב איפה שנשבר אני רוצה 140 עם אופל אסטרה :)

הסיבוב העצבני לכיוון אשדוד.

מתי שתרצה.

אופל אסטרה יהיה קשה לסדר שוב.

איביזה ב150 הולך ?

 

דניאל.

 

שניה אני מנסה לקלוט איזה סיבוב זה..

 

אתה מדבר על הסיבוב מכיוון רמת השרון/הכפר הירוק לכיוון פ"ת נמל התעופה וכו'...?

פורסם
תודה על הסקירה. אבל עזבו את משחקי האגו של "איזה סיבוב נלקח הכי מהר", זה לת'רד אחר. (ואורן - התבלבלת בסיבובים, מה שאתה מתכוון זה מכביש 4 לכביש 5 לכיוון הים וזה אפשרי בהחלט על 140 - לא יודע אם על אסטרה :wink: הסיבוב שהוא מתכוון אליו אפשרי גם מעל ל-160 אבל אני "טיפה" ספקן לגבי הדריפט העצבני :p )

 

רוני

היה היה דריפט, טוב נו, היגוי יתר, אבל האוטו היה במצב של החלקה. :wink:

 

אורן באמת התבלבל בסיבובים והבהרנו את זה, אם אתה בא מרמת השרון לכפר הירוק לוקח ימינה אז הפנייה הראשונה ימינה. זהו.

 

דניאל.

 

- בקרוב סקירה על רנו קנגו -

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

עוד לפני שאחי קיבל את השברולט אופטרה הספקתי לסוע מספר פעמים על האסטרה, אומנם נסיעות מזדמנות.

האוטו מבפנים מציע סטנדרטיות פלסטיק, לא הושקעה יותר מדיי מחשבה.

האחיזה? ככה-ככה :? אבל שוב, מתוך ניסיוני מנסיעות מזדמנות.

 

דריפט עצבני קצת קשה להאמין. אבל ניחא.

בקשר למהירות המדוברות, לא הגעתי אליהם עם האסטרה,

אבל האוטו בהחלט מושך לגז ונהגים שאוהבים ללחוץ, ילחצו (ולא רק באסטרה)

 

בקשר למומנט, האוטו הפתיע לטובה.

"מתחילים בשיא המהירות ומגבירים לאט לאט.."

 

(קרמבו - מבצע סבתא).

פורסם
עוד לפני שאחי קיבל את השברולט אופטרה הספקתי לסוע מספר פעמים על האסטרה, אומנם נסיעות מזדמנות.

האוטו מבפנים מציע סטנדרטיות פלסטיק, לא הושקעה יותר מדיי מחשבה.

האחיזה? ככה-ככה :? אבל שוב, מתוך ניסיוני מנסיעות מזדמנות.

 

דריפט עצבני קצת קשה להאמין. אבל ניחא.

בקשר למהירות המדוברות, לא הגעתי אליהם עם האסטרה,

אבל האוטו בהחלט מושך לגז ונהגים שאוהבים ללחוץ, ילחצו (ולא רק באסטרה)

 

בקשר למומנט, האוטו הפתיע לטובה.

בתור אחד עם ניק של גיבור מווארקראפט, סימלון של טויוטה RUN X ואח שנוסע בשברולט אופטרה, אתה לא ממש יכול לערער על דריפט שעשיתי (!!!) בפנייה. (גם אם לא היו לך את כל הדברים הללו לא הייתה יכול לערער על מה שאני מספר לך... אבל אני משתדל להיות לץ)

 

לאוטו יש אחיזה מדהימה. לא יחסית לאימפרזה STI אבל יחסית למשפחתית כן.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

בוא נפסיק את התחרות של מי מעליב את מי יותר כרגע. אם אתם רוצים להמשיך את הדיון, בשמחה - בה"פ.

 

דיון לגבי סיבוב במהירות X או Y? בהחלט. כן או לא דריפט או החלקה בסיבוב הנ"ל? גם כן הולך. דברים אחרים שקשורים למי יש או אין וכו' יגרמו לניעלת השירשור.

 

גיא

פורסם

שאלה בקשר לאסטרה.

האם קיימת אסטרה בנפח מנוע 2000 ..?

"מתחילים בשיא המהירות ומגבירים לאט לאט.."

 

(קרמבו - מבצע סבתא).

×
×
  • תוכן חדש...