Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5468 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אוי נו באמת, כבר 24 שנה שאני חי פה. מאזור ה' דרך אזור ו' עד לאזור טו' ועד לסיטי. בכל מקום נבלה, שכונות יוקרתיות מבחוץ ורקובות מבפנים.

אולי אתה רוצה להסביר לאבא שלי על העיר הנפלאה הזו, שתחת חניון מצולם, השאירו לו את הרכב ללא גלגלים עם נזק של 40 אלף שקל. וכן זה בכל מקום יכול לקרות, אבל לטעמי עד שלא יתחולל שינוי רציני, העיר הזאת תישאר זוועתית בעיניי ועם רצון מתגבר מיום ליום לעזוב אותה.

 

ואני 17 שנה. מי שלא טוב לו - עוזב, אבל כנראה שעמוק בלב אתם כן יודעים שזו עיר טובה. גם לאבא שלי פגעו ברכב בחניון תת-קרקעי, והוא עדיין חושב שזו אחלה עיר, בעיקר כי יש ערים גרועות בהרבה - רמז - הן לא רחוקות ממנה.

בקיצור, חבל מאוד על השטויות שכתבת, כי לרוב אני די מסכים עם הדברים שאתה כותב בפורום. הפעם פספסת. זה לא נאמר באופן אישי חלילה או כדי לפגוע, אבל אשדוד מציעה הרבה דברים טובים, ואני אוהב את העיר הזו. לא סתם היא מתקרבת לטופ ברשימת הערים המפותחות בארץ. שכונות יוקרתיות מבחוץ ורקובות מבפנים יש בכל מקום.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני ממש רוצה לכתוב משהו בסגנון הברירה הטבעית במיטבה, אבל לצערי, לא פעם בני טובים אכן נפגעים. אני ממש לא מאמין שזה קשור לעיר. לא פעם ראיתי תגרות שמשתיקים משום מה שמתרחשות ברמת אביב או רמת השרון ודומותיה בין הילדים הטובים ביותר.

 

רוצים אשמים? לא תמיד ניתן לתלות את האשמה בהורים. המוסיקה אלימה (ממסויקת Pאנק ובארדקור ועד מוסיקת ראפ ולא פעם אפילו בשירי פופ עולים וצפים תכנים מ-א-ו-ד לא ראויים), הטלוויזיה עוד יותר אלימה (ספארטקוס, ברייקינג באד, הסמויה, בורדווק אמפייר), האינטרנט הסיר את כל מחסומי וההורים כבר איבדו שליטה ממזמן במידור שהם עושים לילדיהם.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם
ואני 17 שנה. מי שלא טוב לו - עוזב, אבל כנראה שעמוק בלב אתם כן יודעים שזו עיר טובה. גם לאבא שלי פגעו ברכב בחניון תת-קרקעי, והוא עדיין חושב שזו אחלה עיר, בעיקר כי יש ערים גרועות בהרבה - רמז - הן לא רחוקות ממנה.

בקיצור, חבל מאוד על השטויות שכתבת, כי לרוב אני די מסכים עם הדברים שאתה כותב בפורום. הפעם פספסת. זה לא נאמר באופן אישי חלילה או כדי לפגוע, אבל אשדוד מציעה הרבה דברים טובים, ואני אוהב את העיר הזו. לא סתם היא מתקרבת לטופ ברשימת הערים המפותחות בארץ. שכונות יוקרתיות מבחוץ ורקובות מבפנים יש בכל מקום.

+1 אשדוד היא עיר מצויינת ביחס למיקום והגודל שלה , זה נכון שיכול להיות שיש ערים יותר טובות מבחינת פשיעה אבל הכל יחסי , בוא נגיד שלעומת תל אביב חיפה באר שבע נתניה ירושלים וראשון , אשדוד עדיפה בהרבה , ומציעה הרבה יותר (חוץ מתל אביב הבירה) , זבל יש בכל עיר , ולדעתי אתה משמיץ עכשיו (הכוונה לליאור) בגלל מקרה נקודתי שקרה לך.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

זה נמצא בכל מקום, ממש לא רק באשדוד.

לי אישית קרה מקרה בחיפה, שעלו עליי כ15 איש כשהלכתי לבד- לא ידעתי עד אז שיכול לקרות כזה מצב.

שלא תבינו לא נכון, לא מדובר על איזו שכונת מצוקה רווית פשע אלא מדובר על אחד הרחובות הצדדיים השקטים של מרכז חורב.

לאחר מקרה זה, יש מקרים שאני נאלץ בלית ברירה להסתובב עם סכין בחוץ- על כל מקרה שלא יקרה, ואני מעדיף שמי שידקר יהיה זה שתקף אותי ולא אני (מן הסתם אני מקווה שברור לכם, שום שימוש מצידי באמצעי זה אלא לשם הגנה עצמית כשלתוקף יש אחד כזה גם). עד עכשיו תודה לאל לא יצא לי להשתמש בה, אבל עדיף שיהיה לי ואני לא אצטרך מאשר שאני אצטרך ולא יהיה לי.

תצדקו ותגידו לך תלמד קרב מגע? התאמנתי. מתאמן. עדיין, הדבר הכי חשוב שלמדתי שם ידעתי גם קודם- יש סכנה ממשית? תברח. אין מצב לברוח- תלחם. אם יש עליך 15 איש? באסה.

עוד משהו, אמרתם תרבות וודקה רדבול? הייתי יוצא לשתות עם חברים מגיל 15 ואיכשהו בחיים לא יצא לי להסתבך בקטטה בהיותי שיכור\ עקב שתיית האלכוהול. ושלא תחשבו שלא היו פרובוקציות.

וכך הרבה מאוד אנשים אחרים, שנפגעים מהאופי האלים והבבוני של מפגרים אחרים שנמצאים בחוץ. בין אם הם שיכורים ובין אם הם לא.

כמו כן, אמרתם חינוך- כנראה שפה באמת טמון הפתרון, אבל ישנם הרבה קבוצות באוכלוסיה שאין חינוך לא יהיה חינוך, ואם יהיה- הוא יהיה ההפך ממה שאתה מצפה ממנו להיות.

לי אישית תמיד, מהגן, מהיסודי ההורים (אקדמאים משכילים אם זה משנה משהו) אמרו- מישהו נוגע בך? תחזיר פי שתים. אל תלשין למורה, אל תלך לבכות- תחזיר.

מאז, יצא לי לריב מכות אולי 3 פעמים.

 

ה-כ-ל, מתחיל ונגמר בחינוך- לא בעיר ולא בוודקה. רק מה שהילד מביא איתו מהבית.

פורסם
זה לא תרבות הוודקה רדבול ולא עישון הנרגילה שגורמים לזה.

 

בתור נער הייתי משתכר ומעשן עם החברים אבל אף פעם לא היינו מעורבים בקטטה, צריך אופי אלים כדי להיות אלים, ולא וודקא.

1+

גם אני בעוונותיי, אי שם בראשית העשור השלישי והמאושר של חיי, נהגתי לעשן נרגילה עם החבר'ה ולעתים גם לתבל אותה עם קצת וודקה. בחיים לא נהגנו בגילופין, בטח שלא הלכנו מכות, דקרנו או נדקרנו. זה די הגיוני, בהתחשב בעובדה שבכלל לא היו לנו סכינים, פשוט כי אפילו לא העלנו בדעתנו לרכוש כאלה. איזה אדם שפוי, בהנחה שהוא אינו אספן, זקוק לסכין?!

את החיבור המסוכן בין אלכוהול ואלימות עושים אותם חסרי חינוך. זה כמו שיש כאלה שטוענים שגזעים מסויימים של כלבים הם מסוכנים ולכן יש לאסור את הרבייתם. ב-ו-ל-ש-י-ט !!!

מי שמסוכן זה אותם ערסוואתים שלוקחים את אותם כלבים כוחניים מתוך מטרה לנצל את הנתונים הפיזיים הטבעיים שלהם והופכים אותם לכלבי תקיפה. אילולא אותם אנשים חסרי אחריות, לא היתה נוצרת בהלה בציבור סביב הכלבים האומללים הללו - ואני בכלל טיפוס של חתולים...

 

הניחו לאלכוהול ולנרגילות לנפשם. מי שבאמת צריך טיפול ממוקד, כואב ותכליתי הם בני הנוער הלא מחונכים. כל השאר זה רק ניסיון לרפא סרטן בעזרת אקמול.

 

נ.ב.: חלק מהאנשים שנהגתי להסתובב בחברתם באותה תקופה היו מורידים פה ושם איזו אחת "קטנה". אני בחיים לא נגעתי בדברים כאלה. היום, האנשים הללו התרחקו לגמרי מהדברים האלה. הם אנשים עובדים, שומרי חוק ואזרחים טובים. האמת היא שלא ממש גיבשתי את דעתי בנוגע ללגליזציה של סמים, אבל הדוגמה הזאת רק מראה פעם נוספת שלא בהכרח כל מי שפה ושם משתמש בדברים כאלה יהיה עבריין. מה שקובע זה האישיות של המשתמש ואת החינוך שקיבל (או לא) בבית. למיטב זכרוני, היה איזה אחד אמריקאי, נראה לי שקוראים לו קלינטון, שהודה שגם הוא ניסה פעם אחת איזו "קטנה". לא תאמינו, ברבות הימים הוא זכה לכהן במשך קדנציה כפולה כנשיא המעצמה הגדולה בעולם.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

כרגיל, החופש הגדול.

ביום הראשון של החופש חרטו לאבא שלי על האוטו את השם "ירמיאס" בשלושה מקומות שונים על האוטו.

סתם אוטו ממוצע שעמד בחניה ולא הציק לאף אחד.

גם בנתניה יש את תרבות השתיה בפארקים, ולא סתם פארקים, הפארקים של השכונות הטובות.

כל חופש גדול בלילה אפשר לחזות בתופעת טבע מדהימה, עשרות נערים (שאת צבעם אני מאוד מתאפק מלהזכיר) יוצאים משכונות המצוקה ונודדים לפארקים היפים והמושקעים בשכונות שליד הים. שם הם יבלו את הלילה עם נרגילה, שתיה ומוזיקה מעצבנת מהפלאפון.

אלעד, חסכת לי מלכתוב על שנות הנעורים שלי, כולל על ה"קטנות". אז פשוט קבל +1.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

השילוב של תרבות הוודקה רד בול עם החינוך הלקוי זהו שורש הבעיה.

 

אני חוזר ואומר הכל מתחיל מחינוך ואכיפה. זה לא חוכמה לגרש אותם מפארק זה או אחר

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם
1+

גבכלל לא היו לנו סכינים, פשוט כי אפילו לא העלנו בדעתנו לרכוש כאלה. איזה אדם שפוי, בהנחה שהוא אינו אספן, זקוק לסכין?!

אדם שחייו חשובים לו מחיי איזה זבל שהחליט לבוא עם כמה חבר'ה ולעשות שמח 15 על 1.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
זה כמו שיש כאלה שטוענים שגזעים מסויימים של כלבים הם מסוכנים ולכן יש לאסור את הרבייתם. ב-ו-ל-ש-י-ט !!!

מי שמסוכן זה אותם ערסוואתים שלוקחים את אותם כלבים כוחניים מתוך מטרה לנצל את הנתונים הפיזיים הטבעיים שלהם והופכים אותם לכלבי תקיפה. אילולא אותם אנשים חסרי אחריות, לא היתה נוצרת בהלה בציבור סביב הכלבים האומללים הללו - ואני בכלל טיפוס של חתולים...

לדעתי ההשוואה שלך לכלבים לא נכונה. זוכר את הסיפור על התינוקת שהרג הכלב של ההורים? בעל הכלב לא גידל אותו לקרבות, בסך הכל טיפח אותו כחיית מחמד. לא כל חיה ניתן לאלף.

 

אתה צודק בזה שאלכוהול הוא לא הבעיה, אלא הסימפטום. הכל נובע מהחינוך (או מחוסר החינוך) שהילדים האלה מקבלים.

נער מחונך מלכתחילה לא ילך עם חברים לפארק ב1 בלילה לעשות רעש לשכנים ולשתות אלכוהול, ובטח שלא יקח איתו לשם את הסכין האהוב עליו.

אם המצב לא ישתנה עוד כמה שנים הילדים יתחילו להסתובב בכנופיות עם נשק חם.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
חינוך רקוב נקודה.

ומי שאשם בזה זה ההורים אבל גם המדינה.

אם בזמן שאני הייתי תלמיד, המורים היו יותר חזקים מאלוהים, היום סרסו אותם כל כך שכשאשתי (שהיא מעין מורה בחינוך מיוחד) מעיזה להגיד לאחת התלמידות למה היא לא הכינה שיעורים, התלמידה עונה "אני אגיד לאבא שלי שאיימת עלי ונביא משטרה".

ידעתם שאסור להשעות תלמידים גם אם מדובר באלימות קשה?

תהיה בדיקה והמנהל יעמוד בפני תחקורים ושאלות שינסו להוציא אותו אשם ואת התלמיד זך ונקי.

כמו מערכת המשפט שלנו.

והמשטרה.

 

עשו מהמורים שק חבטות של ההורים. ההורים 100 אחוז וכולם אשמים.

אז מה הפלא?

 

נכון מאד. ובהתאמה לא מקרית בכלל, רמת הלימודים צנחה פלאים.

 

דני

פורסם
1+

גם אני בעוונותיי, אי שם בראשית העשור השלישי והמאושר של חיי, נהגתי לעשן נרגילה עם החבר'ה ולעתים גם לתבל אותה עם קצת וודקה. בחיים לא נהגנו בגילופין, בטח שלא הלכנו מכות, דקרנו או נדקרנו. זה די הגיוני, בהתחשב בעובדה שבכלל לא היו לנו סכינים, פשוט כי אפילו לא העלנו בדעתנו לרכוש כאלה. איזה אדם שפוי, בהנחה שהוא אינו אספן, זקוק לסכין?!

את החיבור המסוכן בין אלכוהול ואלימות עושים אותם חסרי חינוך. זה כמו שיש כאלה שטוענים שגזעים מסויימים של כלבים הם מסוכנים ולכן יש לאסור את הרבייתם. ב-ו-ל-ש-י-ט !!!

מי שמסוכן זה אותם ערסוואתים שלוקחים את אותם כלבים כוחניים מתוך מטרה לנצל את הנתונים הפיזיים הטבעיים שלהם והופכים אותם לכלבי תקיפה. אילולא אותם אנשים חסרי אחריות, לא היתה נוצרת בהלה בציבור סביב הכלבים האומללים הללו - ואני בכלל טיפוס של חתולים...

 

הניחו לאלכוהול ,לנרגילות ולקנאביס לנפשם. מי שבאמת צריך טיפול ממוקד, כואב ותכליתי הם בני הנוער הלא מחונכים. כל השאר זה רק ניסיון לרפא סרטן בעזרת אקמול.

 

נ.ב.: חלק מהאנשים שנהגתי להסתובב בחברתם באותה תקופה היו מורידים פה ושם איזו אחת "קטנה". אני בחיים לא נגעתי בדברים כאלה. היום, האנשים הללו התרחקו לגמרי מהדברים האלה. הם אנשים עובדים, שומרי חוק ואזרחים טובים. האמת היא שלא ממש גיבשתי את דעתי בנוגע ללגליזציה של סמים, אבל הדוגמה הזאת רק מראה פעם נוספת שלא בהכרח כל מי שפה ושם משתמש בדברים כאלה יהיה עבריין. מה שקובע זה האישיות של המשתמש ואת החינוך שקיבל (או לא) בבית. למיטב זכרוני, היה איזה אחד אמריקאי, נראה לי שקוראים לו קלינטון, שהודה שגם הוא ניסה פעם אחת איזו "קטנה". לא תאמינו, ברבות הימים הוא זכה לכהן במשך קדנציה כפולה כנשיא המעצמה הגדולה בעולם.

 

מסכים איתך. ואני יכול לעזור לך אם אתה צריך עזרה בגיבוש דעתך בנוגע ללגליזציה של סמים קלים.

הראל.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם

בצעירותי גם היו שותים, אבל גם היו מעשנים ואוכלים כדורים ועוד חומרים שהולכים ןנעלמים מהנוף. בתור אחד שגדל ביד אליהו פינת שכונת התקוה בתל אביב אני יכול להעיד שכן היו לנו סכינים ושוקרים והם היו בשימוש כמה וכמה פעמים. הכרנו מיון של תל השומר ואיכילוב וכן את התחנת משטרה בדרך לוד. מדובר על סוף שנות ה80 תחילת 90. הכל עניין גיאוגרפי.

כשעברתי משם למרכז תל אביב זה נראה לי הזוי בכלל להסתובב עם סכין, למרות שפעם קבלתי דקירה קצת מעל הלב ברמת אביב מאיזה ערס שתפסתי אותו מתעסק עם אופנוע של מישהו ליד מעונות של אוניברסיטה.

פורסם

תמיד ראיתי את רעננה בתור העיר באידאלית למגורים איכותיים למעמד הבינוני (לעשירון העליון לא חסר מקומות) - האם אני צודק?

 

משום מה, כל פעם שאני מבקר, אני רואה שהיא עיר ירוקה ושקטה. השכונות (לא בהכרח החדשות) נראות מאוד נחמדות ושלוות.

פורסם

לפחות כשאני גרתי שם, במשך כל חיי ועד לפני כ-5 שנים, זו הייתה עיר מצוינת. אפילו הערסים שם הם ערסים לייט. אבל עם ההידרדרות של הנוער בשנים האחרונות - לך תדע...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...