Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4940 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש המלצה לרכב חדש עבור נסיעה בתוך העיר בלבד

הרכב עבור אישתי והתינוקת, ככה שיהיה מקום לעגלה וכיסא בטיחות.

כמובן כמה שיותר חסכוני, בטיחותי ואמין.

 

ראיתי כאן את כל הדיונים על האלט,פיקנטו,107 ופנדה.

 

לכל אחד צרכים אחרים...

 

לפי הפרמטרים האלה, מה עדיף?

 

תקציב: מעדיף כמה שיותר זול, אלה עם כן יש ממש הבדלים וכדאי להוסיף את האקסטרא 10K

תחייה את החיים כי מחר תמות

פורסם

אני בכלל לא בטוח שעגלת תינוק בגודל מלא תיכנס לתוך תא הכפפות שנקרא בטעות גם תא מטען ברכבים האלו. ואם כן, הרבה מקום חוץ מזה לא ישאר.

 

אם בכל זאת להשוות בים הרכבים לפני שלושת הפרמטרים שציינת, אז -

חסכונית - ככל הנראה אלטו או 107.

בטיחותית - ככל הנראה פיקנטו או i10.

אמינות - כולן חדשות ולכן כולן אמינות.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
אני בכלל לא בטוח שעגלת תינוק בגודל מלא תיכנס לתוך תא הכפפות שנקרא בטעות גם תא מטען ברכבים האלו. ואם כן, הרבה מקום חוץ מזה לא ישאר.

 

אם בכל זאת להשוות בים הרכבים לפני שלושת הפרמטרים שציינת, אז -

חסכונית - ככל הנראה אלטו או 107.

בטיחותית - ככל הנראה פיקנטו או i10.

אמינות - כולן חדשות ולכן כולן אמינות.

 

107 ואלטו אכן החסכוניות ביותר אבל אין מצב להכניס בהן עגלת תינוק מניסיון.

I-10 לא הייתי נוגע בגלל תצרוכת דלק גבוהה יחסית לאחרות ויחס מחפיר בסוכנויות.

ספארק עגלת תינוק שלי לא נכנסה אבל המוכר טען שטיולון כן נכנס (לא נבדק) מרגישה גדולה לגבי תצרוכת דלק בסביבות 1/15 בעיר .

פיקנטו אין בעיה להכניס עגלת תינוק כמו כן בטיחותית וחסכונית.

אני הייתי מציע לך לבדוק גם את הפיאט פנדה וה206 פלוס

בהצלחה

בעלי איסוזו או רנו הינכם מוזמנים לקבוצות "איסוזו טרופר בשטח" ו-"רנו קליאו החדשה" בפייסבוק.

פורסם
אני בכלל לא בטוח שעגלת תינוק בגודל מלא תיכנס לתוך תא הכפפות שנקרא בטעות גם תא מטען ברכבים האלו. ואם כן, הרבה מקום חוץ מזה לא ישאר.

 

אם בכל זאת להשוות בים הרכבים לפני שלושת הפרמטרים שציינת, אז -

חסכונית - ככל הנראה אלטו או 107.

בטיחותית - ככל הנראה פיקנטו או i10.

אמינות - כולן חדשות ולכן כולן אמינות.

 

שאלה לי בבקשה

 

האם כל אוטו חדש הוא אמין?

 

מה עושה אוטו לאמין?

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם
107 ואלטו אכן החסכוניות ביותר אבל אין מצב להכניס בהן עגלת תינוק מניסיון.

I-10 לא הייתי נוגע בגלל תצרוכת דלק גבוהה יחסית לאחרות ויחס מחפיר בסוכנויות.

ספארק עגלת תינוק שלי לא נכנסה אבל המוכר טען שטיולון כן נכנס (לא נבדק) מרגישה גדולה לגבי תצרוכת דלק בסביבות 1/15 בעיר .

פיקנטו אין בעיה להכניס עגלת תינוק כמו כן בטיחותית וחסכונית.

אני הייתי מציע לך לבדוק גם את הפיאט פנדה וה206 פלוס

בהצלחה

 

בדקת שנכנס או שאתה חושב שעגלה נכנסת?

פורסם

אתה לא רוצה שהאישה והילדה ישבו באלטו, זה רכב מפחיד מבחינה בטיחותית.

 

בקטגוריה של המיני, שווה לבדוק את המיי והסיטיגו. הן בעלות 5 כוכבי בטיחות ומעט יותר מרווחת.

פורסם

+1

יש לסיאט מיי את התא המטען הכי גדול בקטגוריה,כך שכניראה שעגלה כן תכנס עם בפנדה היא נכנסת.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תעלה לקטגוריית הסופר מיני. תקבל שם יותר אבזור בטיחותי, יותר מקום בתא המטען ועדין מאוד נוחות לסביבה האורבנית מבחינת צריכת דלק ומקומות חניה. ההבדל הוא באמת בסביבות ה-10K שאשתך מאוד תעריך אותם כשתאלץ להאבק כל פעם בדחיסת העגלה לקופסית המטען

פורסם

יש עגלות תינוק שונות, יש גדולות יותר ויש קומקטיות יותר, כיום סביר למצוא את הקומפקטיות יותר אני מאמין שפנדה זה הרכב האידיאלי בשבילך זול, נוח, חסחונית, תא מטען גדול יחסית לרכבים שציינת וחלפים זולים.

 

בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...