Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5503 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני צריכה לקנות רכב קטן (1300 סמ"ק) לצורך עבודה אבל רק לתקופה של כשנה כי אז אקבל רכב מהעבודה.

הרכב צריך לשמש אותי לנסיעה כל יום מקרית אונו לחולון ולנסיעות בתוך חולון במשך היום.

מכיון שזה רק לשנה אני מעדיפה לא להוציא הרבה כסף...

מצאתי פורד פיאסטה שנת 2001 ידנית, יד 2 מהשכרה, 164,000 ק"מ. מזגן מצוין, החליף רדיאטור וקלאץ' לאחרונה, מצב מכאני טוב (לפי המוסכניק שבדק אותו שהוא גם דוד שלי...:wink: ).מה שכן, הצבע המטאלי מתקלף בגג וגם קצת על מכסה המנוע.

אני מתלבטת אם לקנות אותו או לחפש סוזוקי סוויפט ישנה יותר עם פחות קילומטראז'. ראיתי שהן יקרות יותר.

ההתלבטות היא כיון שמדובר ברכב לשנה שארצה למכור בלי להפסיד יותר מדי כסף ובלי לבלות במוסך...

מה אתם אומרים?

פורסם
שלום,

אני צריכה לקנות רכב קטן (1300 סמ"ק) לצורך עבודה אבל רק לתקופה של כשנה כי אז אקבל רכב מהעבודה.

הרכב צריך לשמש אותי לנסיעה כל יום מקרית אונו לחולון ולנסיעות בתוך חולון במשך היום.

מכיון שזה רק לשנה אני מעדיפה לא להוציא הרבה כסף...

מצאתי פורד פיאסטה שנת 2001 ידנית, יד 2 מהשכרה, 164,000 ק"מ. מזגן מצוין, החליף רדיאטור וקלאץ' לאחרונה, מצב מכאני טוב (לפי המוסכניק שבדק אותו שהוא גם דוד שלי...:wink: ).מה שכן, הצבע המטאלי מתקלף בגג וגם קצת על מכסה המנוע.

אני מתלבטת אם לקנות אותו או לחפש סוזוקי סוויפט ישנה יותר עם פחות קילומטראז'. ראיתי שהן יקרות יותר.

ההתלבטות היא כיון שמדובר ברכב לשנה שארצה למכור בלי להפסיד יותר מדי כסף ובלי לבלות במוסך...

מה אתם אומרים?

 

חברים,

אולי מישהו עונה לי??

אני צריכה להחליט ממש בימים הקרובים...

תודה

פורסם

רכב הצבע המטאלי מתקלף בגג לא טוב, גם מוריד לזה הריך של הרכב,וגם רכב שהיה בהשכרה לא כול כך מומלץ יהיה לך קשה למכור בעתיד ,

היום: סקודה פאביה 2012 ידני

פעם: סיוויק 1.6 2003,ניסן אלמרה פרפקט 2006

פורסם
רכב הצבע המטאלי מתקלף בגג לא טוב, גם מוריד לזה הריך של הרכב,וגם רכב שהיה בהשכרה לא כול כך מומלץ יהיה לך קשה למכור בעתיד ,

 

תודה. העניין הוא שהוא מוכר לי אותו ב10000 שקל...שזה פחות ב-2000 ממה שבדרך כלל מוכרים.

פורסם

השוק היום הוא שוק של קונים ההיצע הרבה יותר גדול מהביקוש ולכן היכולת של הקונים להיות בררנים ולקנות בזול היא גדולה.

 

אם את קונה רכב ב-10000 ש"ח, תניחי מראש שכל סכום שתקבלי עליו אחרי שנה יהיה בונוס.

 

בשנים האחרונות מחירי המשומשות בצניחה חופשית ולא עושה רושם שזה הולך להשתנות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...