Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5480 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כל הכבוד יובל!

אני גם חושב שיש לך יכולת לעשות הרבה דברים לבד...

ומה שאתה לא יודע או חושב שאתה לא בטוח, תשאל פה או את החברים הישנים שלך שאתה לא בקשר איתם:evil:

פורסם

תודה על החיזוקים חברים יקרים.

ומשפחת FS לדורותיה.

אני שוקל את כול האופציות, כלל לבצע חלק מעבודות הפח לבד.

בשלב זה אני במבצע 2 פרוייקטים במקביל, או הגירסה הדו"ג לקמארו.

 

KAWASAKI Z1R 1980

IMG_1871_resize.JPG

IMG_1858_resize.JPG

HARLEY-DAVIDSON XLCH 1974 1000 SPORTSTER

KAWASAKI Z1000 1980

פורסם

צריך עזרה רק תגיד.

אבל כמו שאמרתי לך שהלכת לקנות את האוטו אי שם מלפני מליון שנה

צריך לפרק אותו ולעשות אותו מחדש.

אני בטוח שזה יחסית קטן עליך.

במיוחד שיש את כל הפאנלים ביצור מחדש.

דבר איתי איזה יום אני אסביר לך איך לנהל את הפרויקט הזה ואיזה שלבים חלפים וכו

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
תודה על החיזוקים חברים יקרים.

ומשפחת FS לדורותיה.

אני שוקל את כול האופציות, כלל לבצע חלק מעבודות הפח לבד.

בשלב זה אני במבצע 2 פרוייקטים במקביל, או הגירסה הדו"ג לקמארו.

 

KAWASAKI Z1R 1980

 

אחרי שקראתי בפול גז על פרוייקט האופנוע, אני מסיר את הקסדה בהכנעה!

 

ממולץ לקרוא:

http://www.fullgaz.co.il/forums/showthread.php?t=40972

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
למה לא עשית פחחות? מה ההיגיון בלהזמין חלקים מחו"ל במקום לעשות פחחות מקצועית ויפה כמו שצריך?

 

 

מה שהוא עושה זה הפיתרון האולטמטיבי הלוואי והיה אפשר בכזה קלות את כל המרכב שלא נדבר על $$.

 

ודרך אגב איפה ראית פחחות מקצועית ויפה במחיר שפוי בארץ?

פורסם
לא אשמתו, יש לו עוד הרבה מה ללמוד

שוש מוקיון,

 

אנשים עושים את זה ומקבלים תוצאות נפלאות,ואין מה לעשות המחיר עולה כי זה ים של עבודה,לגיטימי.

יש אנשים שבהחלט מעדיפים לשמור על כל החלקים המקוריים (או לפחות את רובם) ניתן בהחלט לעשות פחחות מקצועית מההתחלה ועד הסוף,הכל בסופו של דבר שאלה של סדרי עדיפיות וכמובן $

פורסם
למה לא עשית פחחות? מה ההיגיון בלהזמין חלקים מחו"ל במקום לעשות פחחות מקצועית ויפה כמו שצריך?

שום פחח שבעולם לא יכול להגיע עם פח מחורר וחלוד לרמה של פח חדש, שלא לדבר על בעלי מקצוע החפרים שבורכנו בהם.

[בלי הכללול יש בודדים יוצאים מהכלל] .

HARLEY-DAVIDSON XLCH 1974 1000 SPORTSTER

KAWASAKI Z1000 1980


×
×
  • תוכן חדש...