Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5480 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שום פחח שבעולם לא יכול להגיע עם פח מחורר וחלוד לרמה של פח חדש, שלא לדבר על בעלי מקצוע החפרים שבורכנו בהם.

[בלי הכללול יש בודדים יוצאים מהכלל] .

 

+1

וגם אלה שבורכו לא יודעים לצבוע...

וגם אם יודעים לצבוע , לא עושים באפינג

בכל מיקרה לשחזר פאנלים מקוריים מחוררים פשוט מטומטם כאשר יש היום ריפרודקשן של כל פח אפשרי לרכב.

יותר מיזה גם הריאקצה בין הטלאים לבין להפח הישן בסופו של דבר תגרום לחלודה לעלות שוב ובדרך כלל פחחים לא נוקטים בהשפרצת החומרים למניעה הן מבחינת חוסר ידע או עלות.

לאחר השיחזור וטלאים להגיע לרמה של LASER SHARP מבחינת קווים פשוט בלתי אפשרית ואז מורחים הרבה חומר.

עלות הפאנלים מול עלות עבודה של בעל מיקצוע או שעות עבודה שלך פשוט לא הגיוניות לשחזר פחים רקובים.

שורה תחתונה,יובל הראש שלך במקום הנכון ואתה בדרך הנכונה.

 

הלו מעריץ... כמה מכוניות שיפצת שאתה אומר שמה שאתה אומר זה "בדוק".

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אתה באמת חושב שהוא מחפש רמת LASER SHARP?

הבחור עושה את זה כי הוא אוהב את זה ורוצה לנסוע על משהו חזק ויפה,הוא לא הולך להציג את הרכב בסלון בדטרויט עכשיו.

אני לא מהיום כאן בפורום,ראיתי אנשים עושים דברים נפלאים,פרוייקטים בלתי נתפסים מהפח של הרכב שלהם,

תריצו חיפוש.

פורסם
אתה באמת חושב שהוא מחפש רמת LASER SHARP?

הבחור עושה את זה כי הוא אוהב את זה ורוצה לנסוע על משהו חזק ויפה,הוא לא הולך להציג את הרכב בסלון בדטרויט עכשיו.

אני לא מהיום כאן בפורום,ראיתי אנשים עושים דברים נפלאים,פרוייקטים בלתי נתפסים מהפח של הרכב שלהם,

תריצו חיפוש.

 

אה שכחתי.. אתה חבר של יובל מעל עשר שנים... ויודע מה הוא רוצה או מסוגל לעשות.

לראות בפורום זה לא להבין או לעשות בעולם האמיתי.

נכון יש דוגמאות של אספנים בפורום שצלחו בארץ שיפוץ והגיעו לתוצאות מרשימות,הם נדירים ורובם היו או בעלות גבוהה או בעלי מקצוע בעצמם.

כמו כן יש רכבים שפשוט יותר מבחינת המבנה שלהם לשפצם ויש כאלה שהם קצת יותר מסובכים ובעלי נקודות חולשה.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

יובל אתה לא נרגע... אני עוקב אחרי הפרוייקט העצום שלך על האופנוע בפולגז מההתחלה, ועכשיו גם הקמארו, בהצלחה!

Honda civic EJ6

פורסם
שוש מוקיון,

 

אנשים עושים את זה ומקבלים תוצאות נפלאות,ואין מה לעשות המחיר עולה כי זה ים של עבודה,לגיטימי.

יש אנשים שבהחלט מעדיפים לשמור על כל החלקים המקוריים (או לפחות את רובם) ניתן בהחלט לעשות פחחות מקצועית מההתחלה ועד הסוף,הכל בסופו של דבר שאלה של סדרי עדיפיות וכמובן $

 

תגיד לי אבו קשקש אתה בכלל יודע על איזה סכומים אתה מדבר שאתה מדבר פה על פחחות שחזור?

 

אתה יכול לספור בכל המדינה הזאת מכוניות שעברו פחחות מקצועים מא עד ת על כף יד אחת.

רוב אלה שאתה רואה בפורום או גם במפגשים עשו פחחות על פני השטח יפה כאשר מתחת לפני השטח לרוב העבודה חאפרית.

בנוסף רמת החומרים שמשתמשים בהם בארץ כאשר אני לא מתכוון לצבע היא רמה נמוכה עד כדי עצבות.

אנשים לא מכירים פה חומרי יסוד מקצועיים יעודיים לכל סוג עבודה אם שלדה, רצפת רכב, פחים, ריתוכים וכו'.

אני יראה לך את החומרים שאנשים משתמשים בארה"ב לשיפוץ ותבין שהם משתמשים לפעמים בעשרות חומרים לצביעה ויסוד לפני שזה מגיע בכלל לצבע וללקה.

 

במציאות הישראלית הכי הגיוני להזמין פחים ולא להתעסק עם חאפרים ישראלים שגם גובים ים של כסף וגם עושים חרא של עבודה.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye


×
×
  • תוכן חדש...