Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8049 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

אני מעונין לדעת מה היה מחירה של הונדה סיוויק EX אוטומטית, 5 דלתות + ABS, מודל 1994, לפני שלוש שנים.

(זאת אומרת כמה היתה שווה לפני שלוש שנים)

 

אני יודע כי היום היא שווה 38,500 ש"ח.

 

מי שיודע כמה היתה שווה לפני שלוש שנים, שיענה.

 

בתודה מראש לכל העוזרים.

משה ג.

מערכת מולטימדיה קנווד DDX8024BT + מגבר ג'נסיס מסדרה 3, - קומפוננט: DLS NOBELIUM, - סאב: ג'נסיס "10

פורסם

כשקניתי את רכבי הקודם לפני 4 שנים אני זוכר שביררתי גם על הרכב הזה

(עם או בלי הABS) שנת 94 שרצו עליו כמו F96 מזדה 60,000 בזמנו.

פורסם
שלום לכולם.

 

אני מעונין לדעת מה היה מחירה של הונדה סיוויק EX אוטומטית, 5 דלתות + ABS, מודל 1994, לפני שלוש שנים.

(זאת אומרת כמה היתה שווה לפני שלוש שנים)

 

אני יודע כי היום היא שווה 38,500 ש"ח.

 

מי שיודע כמה היתה שווה לפני שלוש שנים, שיענה.

 

בתודה מראש לכל העוזרים.

 

 

לפי מחירון לוי יצחק בתאריך 1.3.01 הרכב עלה 52,000 + 5% ABS

 

 

הארכיון של דימה 8)

פורסם
שלום לכולם.

 

אני מעונין לדעת מה היה מחירה של הונדה סיוויק EX אוטומטית, 5 דלתות + ABS, מודל 1994, לפני שלוש שנים.

(זאת אומרת כמה היתה שווה לפני שלוש שנים)

 

אני יודע כי היום היא שווה 38,500 ש"ח.

 

היתה סיוויק 5 דל' (מאנגליה) בשנת 94? אתה בטוח?

 

בכל מקרה המחירון שלה לא נורמאלי,מחיר של פיאסטה שנת 2000!

פורסם
שלום לכולם.

 

אני מעונין לדעת מה היה מחירה של הונדה סיוויק EX אוטומטית, 5 דלתות + ABS, מודל 1994, לפני שלוש שנים.

(זאת אומרת כמה היתה שווה לפני שלוש שנים)

 

אני יודע כי היום היא שווה 38,500 ש"ח.

 

מי שיודע כמה היתה שווה לפני שלוש שנים, שיענה.

 

בתודה מראש לכל העוזרים.

 

 

לפי מחירון לוי יצחק בתאריך 1.3.01 הרכב עלה 52,000 + 5% ABS

 

 

הארכיון של דימה 8)

 

אני מאד מודה לך! :)

משה ג.

מערכת מולטימדיה קנווד DDX8024BT + מגבר ג'נסיס מסדרה 3, - קומפוננט: DLS NOBELIUM, - סאב: ג'נסיס "10

×
×
  • תוכן חדש...