Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5494 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

אני מחפש לקנות רמקולים 2.1 למחשב במחיר של עד 350 שקל.

כרגע אני די נעול על VS2421 של ALTEC LANSING.

c_big778826.jpg

 

מישהו יכול אולי להמליץ לי על עוד סט טוב במחיר הנ"ל?

הדרישות הן בעיקר המחיר, צבע שחור ושיהיה לסט את הרכיב של הווליום כמו שיש בתמונה מעל.

 

תודה.

Polo 2012

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הבנתי שיש להם בעיה של רעש מוזר שהם לא עובדים.

 

תחפש רמקולים של MicroLab, התמורה הטובה ביותר לכסף.

פורסם
אני מחפש משהו כמו שהראיתי בתחילת השרשור

אולי הבחירה הכי גרועה שיש בתקציב הנ"ל.

 

החברה הזו הוציאה דגם אחרי הדגם הנ"ל. שווה בדיקה.

פורסם

הvs2414 נשמעים מצויין (יש לי כאלה) אבל הם עושים הרבה רעשי רקע מתי שהם סתם דולקים ולא עובדים. זה אומר שצריך לכבות אותם כל עוד לא שומעים מוזיקה, שזה מאוד מעצבן.

אני בהתלבטות למה להחליף... אני חשבתי על jbl creature

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

אם אתה מכוון ל2.1, אין לך מה לפזול לשם.

2.1 שנותן תמורה נפלאה לכסף - אלטק MX3021. פשוט ונעים, נותן אחלה צליל, נראה טוב.

החסרון שלו הוא שאין בקר ווליום נפרד, אלא על אחד הלוויניים, ושהוא חורג ב100 ש"ח מהתקציב.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

יכול להיות שהרמקולים שאתה מחפש הם הרבה יותר איכותיים, אבל לי יש Logitech S220, ואני ממש מבסוט מהם..איכות מעולה (יחסית למה שאני מכיר), ושלט כמו בתמונה ששמת. בתקציב שלך אתה יכול לקנות גם סט אחד לגיבוי..

פורסם
יש לי את ה-X540.

 

לא התלהבתי מהקטע של 5.1. אם זה למוזיקה, אז 5.1 יותר מזיק מאשר מועילץ

 

אלה רמקולים למחשב שמשמש למוזיקה וסרטים, נראה לי שסט של 5.1 דווקא יכול להועיל

 

 

יכול להיות שהרמקולים שאתה מחפש הם הרבה יותר איכותיים, אבל לי יש Logitech S220, ואני ממש מבסוט מהם..איכות מעולה (יחסית למה שאני מכיר), ושלט כמו בתמונה ששמת. בתקציב שלך אתה יכול לקנות גם סט אחד לגיבוי..

 

נראה סט סבבה, אבל אני מחפש משהו קצת יותר רציני, תודה

Polo 2012

פורסם
אלה רמקולים למחשב שמשמש למוזיקה וסרטים, נראה לי שסט של 5.1 דווקא יכול להועיל

 

מניסיון, 5.1 לשמיעת מוזיקה זה פשוט לא כייף. יותר מזה? כיוון שקיבלתי, בצער רב, את העובדה ש-GAMER רציני אני לא אהיה וכל מה שאני רוצה זה מוזיקה, ארזתי את ה-5.1 ושמתי בצד. את הסט, החליפו רמקולים 2.1 פשוטים. האמת? אני מבסוט.

 

בכל מקרה, אם אתה מתעקש על 5.1 אז עדיף להתרכז רק ב-logitech או creative.

פורסם

אני בזמנו חיפשתי רמקולים פשוטים, ונתקלתי ב MICRO LAB, שהציעו רמקולים 2.1 במחיר מצחיק(120 ש"ח).

הזמנתי תוך ציפייה למשהו מאוד פשוט ובסיסי, והאמת הופעתי מאוד מהאיכות.

אני מניח שהדגמים הבכירים שלהם יהיו עוד יותר איכותיים, אז אולי נסה לחפש דגמים שלהם.


×
×
  • תוכן חדש...