Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום שנה- אינפיניטי EX37 ו-30000 ק"מ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5517 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רק לי זה נראה כמו כפל עבודה? למה שיגבו עוד חצי שעת עבודה על החלפת הרפידות, כשהדיסקים כבר בחוץ? נשמע לי מוגזם בעליל שפירוק והרכבה של ברקסים יקח 1.2+ שעות עבודה לכל ציר.

בנוסף - מעניין אם הדיסקים של הבררה עולים יותר מהדיסקים של ה-159 :wink:

 

ועוד משהו - על השמן הם מרוויחים 100% או יותר, שיהיה לך ברור. ולמה לא נתנו בסוף איזו הנחה?

 

נ.ב. יש שם 3.4 שעות עבודה בסה"כ. אני כלב אם לא סיימו תוך שעה וחצי. מקסימום שעתיים.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נתנו 10 אחוז הנחה,לקח באזור שעתיים

 

הרעיון הוא כמו שאמרתי במוסכים לא מורשי יבואן,אבל מוסכים עם שם טוב

רצו יתר על כל העסק...אומנם כמו שאמרתי על עבודה רצו אזור 10-15 אחוז פחות ,לא ממש משמעותי...ועל החלקים רצו יותר!

אז בסופו של דבר אפשר להגיד שהם דוחפים פה דוחפים שם אבל ברגע שאין חלופה זולה יותר...

Skoda Superb Elegance 1.8 TSI

Alfa Romeo 159 2.4JTDm 20V 200hp

פורסם
אני ממליץ לך גם להחליף. ואני בספק שהם נותנים לך את אותו השמן שנותנים לטידה, ואם כן, אז זה עצוב מאוד. דרוש לראות את המיכל לפני ההחלפה. צפה שהעלות תהיה גבוהה משמעותית ממה שתוכל להשיג בחנויות.

 

 

 

ספציפית לרכב הזה יש 7 הילוכים, כך שאני מניח שהסל"ד ב-160 לא גבוה מ-4000, כנראה אפילו פחות (תעשה חשבון - הסל"ד ב-80 בטח פחות מ-2000). בכל מקרה, הסיבה שנאמר ש"מהירות השיוט היא 160" היא פשוט מכיוון שברכב יוקרה כזה, התחושה ב-160 דומה לתחושה שברכב משפחתי רגיל ב-120, ברוב המקרים. זה עניין של מאמץ המנוע, ויברציות, רמת רעש, נינוחות וכדומה. ומעבר לזה - נורא קל להגיע ל-160 בלי לשים לב בבמכונית עם 320 כ"ס...

 

רוני

תודה ,הבנתי.

אני מתאר לעצמי שבידוד הרעשים טוב מאוד באינפנטי ,לפני כמה ימים במקרה יצא לי לשבת בCL550 גם בה היה מאוד קל להגיע למהירות גבוהה ,אך הרעש של המנוע היה נשמע בהחלט (לא שזה רע, בהתחלה זה אפילו כיף,אבל אחרי כמה זמן שאתה משייט אתה רוצה שקט).

בנימה זו יש לי שאלה קצת לא קשורה - ידוע לי איך כמות הילוכים משפיעה על השיוט ,אבל מה בדבר האצה? ההגיון אומר שיותר הילוכים מאפשרים לרכב להישאר בתחום הסל"ד האופטימלי שלו יותר זמן נכון? אז ככל שיש יתר הילוכים כך ההאצה יותר טובה? (כמובן שנניח ומדובר באותו הרכב בדיוק וההבדל היחיד הוא מספר ההילוכים).

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

האמת היא שלעומת המחירים האלו, פתאום מכוניות כמו גולף GTI, אפילו ותיקה, כמו זו שפרוט אחזקתה התפרסם פה לא מזמן, נראית זולה להחזקה ואחזקה באופן הרבה יותר מרשים.

פורסם

זה תלוי ביחסי ההעברה, אבל בגדול ההשפעה על האצה מהמקום לא גדולה, בדרך כלל, אבל על האצות הביניים יש השפעה כיוון שלמנוע יותר קל להיות בסל"ד הנכון מבחינת המומנט. מן הסתם בין 6 ו-7 הילוכים, או בין 7 ו-8, אין הבדלים גדולים. אבל למשל בין 4 ל-6 הילוכים יכול להיות הבדל משמעותי.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
האמת היא שלעומת המחירים האלו, פתאום מכוניות כמו גולף GTI, אפילו ותיקה, כמו זו שפרוט אחזקתה התפרסם פה לא מזמן, נראית זולה להחזקה ואחזקה באופן הרבה יותר מרשים.

אין מה להשוות בין החזקה של רכב ספורטיבי קטן,לבין רכב ספורטיבי/יקורתי גדול.

 

אתה מבין שהברקסים אצלי נגיד אמורים לעצור רכב ששוקל באזור 2 טון עם 200 כ"ס.

לגבי החלפת שמן,אני לא בטוח שאצל VW היה יוצא משהו משמעותי יותר זול...

Skoda Superb Elegance 1.8 TSI

Alfa Romeo 159 2.4JTDm 20V 200hp

פורסם

לפי המדריך של אהרונוביץ' מדובר בהבדל של מעט למעלה מ 100 קילו, בין השתיים, פחות מ 10% ובכל מקרה האלפא רחוקה מאוד מהמשקל שאתה מייחס לה. בקיצור היא לא כל כך גדולה, בדיוק כמו שהגולף לא בדיוק קטנה. אשר לכוחות הסוס, אין טעם להתעכב, הם באותה הסביבה. וכשמדובר בשמנים, אני מניח שניתן להשתמש בשני המקרים בשמנים זולים משמעותית בתנאי שהם תואמים לדרישות ותקני היצרן ובכלל נראה שלמותגיות, בין שמדובר בשמן בין בחולצה, יש אצל רובנו משמעות כמעט מיסטית. לי נראה שאפשר קצת לשחרר.

פורסם
האמת היא שלעומת המחירים האלו, פתאום מכוניות כמו גולף GTI, אפילו ותיקה, כמו זו שפרוט אחזקתה התפרסם פה לא מזמן, נראית זולה להחזקה ואחזקה באופן הרבה יותר מרשים.
\

 

איך הגעת למסקנה הזו? :roll:

 

בחשבונית של האלפא החליפו רפידות קדימה/אחורה, העלות כמעט זהה לעלות שאייל הציג (במוסך רון)

בנוסף החליפו צלחות, אין לי מושג מה המחיר לצלחות במוסך מורשה VW, יש לי הרגשה שהמחיר יהיה דיי קרוב.

 

 

 

האינפיניטי אכן בליגה אחרת לגמרי והתמורה\תמחור בהתאם.

פורסם

אני מניח שרועי התכוון לכך שאחזקת GTI סבירה מול האינפיניטי, ולכך שלא צריך להיות הבדל משמעותי בין אחזקת 159 ל- GTI.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

 

נ.ב. יש שם 3.4 שעות עבודה בסה"כ. אני כלב אם לא סיימו תוך שעה וחצי. מקסימום שעתיים.

רוני, הפתעת אותי. מי כמוך אמור לדעת שזמן עבודה להחלפת חלק X נקבע ע"י היצרן. היבואן/מוסך קובע את מחיר שעת העבודה.

זה שיסיימו גם ב-10 דק' את כל העניין לא אומר שגם יחייבו כך. לא שאני בעד מחירים כאלה אבל למוסך יש אינטרס ברור לסיים את העבודה לפני הזמן על מנת לפנות מקום לרכב הבא. הנחות על כך שסיים לפני הזמן הוא לא חייב לתת ללקוח.

ליאור

Veni Vidi Vici

פורסם

אתה צודק, זה לא חשוב כמה בפועל זה לקח. חשוב מה הוגדר בשעתון.

 

עם זאת, רוני צודק בכך שזה נראה כמו כפל עבודה. הרי אם אתה מפרק דיסק אתה מפרק רפידות לא? אז למה צריך לחייב בנפרד ולהיות חזירים?

בלי קשר, מקובל במוסך נורמלי שאם אתה עושה ערימה של דברים בפעם אחת ,לא ישחילו לך סתם עבודות מיותרות.

כן, גם אם הוא מורשה יבואן !

 

הטוטאל מאוד יקר, אני חושב שאני אפשוט רגל אם אצטרך להשאיר במוסך כזה סכום במכה על טיפול קטן וברקסים.

 

מצד שני, אנשים שקונים רכבים כמו אלפא 159 יודעים שהם צריכים לשים סכום כסף נכבד בצד לטובת אחזקה ובטח עשו את הבדיקה שלהם מראש.

 

אני אישית ביררתי מראש בצ'מפיון עלויות כל החלקים (כולל טיימינג וקלאץ' ושיפוץ גיר DSG למקרה שאחליט על אחת כזו) לפני שניגשתי לחפש את הדגם הספציפי לקנייה, כדי לא להיות מופתע לרעה .

 

\

 

איך הגעת למסקנה הזו? :roll:

 

בחשבונית של האלפא החליפו רפידות קדימה/אחורה, העלות כמעט זהה לעלות שאייל הציג (במוסך רון)

בנוסף החליפו צלחות, אין לי מושג מה המחיר לצלחות במוסך מורשה VW, יש לי הרגשה שהמחיר יהיה דיי קרוב.

 

 

 

האינפיניטי אכן בליגה אחרת לגמרי והתמורה\תמחור בהתאם.

 

זה לא נכון כי עלות הרפידות כאן לפני מע"מ ולא כולל עבודה ומע"מ עליה, היתה הסכום הסופי ששילמתי כולל עבודה ומע"מ וכללה גם עלות עבודה על בדיקה מסויימת שביקשתי לCAMSHAFT FOLLOWER שכללה פירוק והרכבת משאבת דלק קדמית שפשוט העמסתי אותה בתוך עלות הרפידות כי בכך הסתכמה החשבונית באותו היום.

 

מכיוון שהרפידות נרכשו מצ'מפיון למיטב זכרוני, זה המחיר דה פאקטו. גם השעתון של רון לא שונה מאוד מהותית מזה של צ'מפיון בפעם האחרונה שהשוויתי.

 

בכל מקרה- אין כאן מה להשוות. אינפיניטי זה סוג של רכב פרימיום שככל הנראה גם מקבל שירות פרימיום שמועמס בעלות הכוללת, זה רכב שמיועד לאנשים שלא מתרגשים מעלויות כאלה ויכולים להרשות לעצמם עלויות כאלה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
רוני, הפתעת אותי. מי כמוך אמור לדעת שזמן עבודה להחלפת חלק X נקבע ע"י היצרן. היבואן/מוסך קובע את מחיר שעת העבודה.

זה שיסיימו גם ב-10 דק' את כל העניין לא אומר שגם יחייבו כך. לא שאני בעד מחירים כאלה אבל למוסך יש אינטרס ברור לסיים את העבודה לפני הזמן על מנת לפנות מקום לרכב הבא. הנחות על כך שסיים לפני הזמן הוא לא חייב לתת ללקוח.

ליאור

 

כמובן שאני יודע את זה, אבל כמו שאייל אמר - לא צריכים להיות חזירים. מה גם שזה החיוב בנפרד שהפריע לי. זה כמו להחליף טיימינג בקליאו ספורט ועל הדרך להחליף גם פולי מנוע, אבל לחייב עבודה בנפרד על שניהם (כ-1000 שקלים בטיימינג, סכום קרוב על הפולי אם אני זוכר נכון).

 

אגב, לי עשו טריק דומה במוסך מורשה יבואן של מאזדה (שמאז לא חזרתי אליו). ביקשתי לעשות טיפול אבל להחליף רק שמן מנוע, כי את פילטר האוויר המיוחד אני מנקה לבד. גבו ממני שעתון מלא של עבודה לטיפול, ולא הסכימו להוריד "כי לא אמרתי מראש שאני רוצה לשלם פחות". לגיטימי - אבל מסריח.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

 

זה לא נכון כי עלות הרפידות כאן לפני מע"מ ולא כולל עבודה ומע"מ עליה, היתה הסכום הסופי ששילמתי כולל עבודה ומע"מ וכללה גם עלות עבודה על בדיקה מסויימת שביקשתי לCAMSHAFT FOLLOWER שכללה פירוק והרכבת משאבת דלק קדמית שפשוט העמסתי אותה בתוך עלות הרפידות כי בכך הסתכמה החשבונית באותו היום.

 

אין ויכוח על כך שהאלפא תהיה יקרה יותר לאחזקה השאלה בכמה, לדעתי לא בפערים עצומים כלכך כמו שרועי ציין או כמו שנוח לך לכתוב כאן.

 

בשורה התחתונה אני ממש לא בטוח שיבואן אלפא מכוון לקהל הלקוחות של VW GOLF או VW בכלל והתמחור (הכללי אגב) בהתאם.

פורסם

ביטון, נדמה לי שאייל השווה לאינפיניטי, לא לאלפא, אבל בלי קשר, תהיה בטוח שאלפא מכוונת גם לקהל רוכשי VW. היא הרי גם לקחה משם את מנהל המותג (ואת עומר, בעצם). כפי שאלפא היתה רוצה שרוכשי גולף יעברו לרכוש ג'ולייטה (אבל לא מתייחסת לזה במחיר, כמובן) וכפי שהיתה שמחה אם בעלי פאסאט היו רוכשים 159 (אגב, בעיני חלופה לגיטימית).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.


×
×
  • תוכן חדש...