Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8048 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש למלא כשהרכב במצב כבוי או דווקא דולק??(לאחר התחממות מנוע)

 

ומתי צריך למלא מים , אם חסר, במצב סטנדרטי לא משנה אם התחממם המנוע או לא?? במצב דלוק או כבוי?

 

תודה.

לכל מקום שנרצה, בכל דרך שנבחר!!!

פורסם

יש למלא נוזל קירור כאשר המנוע קר וכבוי, כי לאחר פעילות הנזול קירור חם ועלול להתפרץ על הפנים או משהו מפחיד כזה.

אל תשכח שזה נוזל קירור ולא סתם מים.

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E

פורסם
יש למלא נוזל קירור כאשר המנוע קר וכבוי, כי לאחר פעילות הנזול קירור חם ועלול להתפרץ על הפנים או משהו מפחיד כזה.

אל תשכח שזה נוזל קירור ולא סתם מים.

 

 

נאמר לי שזה הורס את הראש מנוע אם ממלאים מים במנוע מכובה.

הומלץ למלא מים במנוע דולק(המנוע לא מספיק כמובן להתחמם כדי שיתפרץ עליי זרם המים)

 

הגיוני?

לכל מקום שנרצה, בכל דרך שנבחר!!!

פורסם

כן.

אם המנוע חם, מילוי מים קרים כאשר הוא כבוי יגרום להפרשי טמפ' קיצוניים היכולים לסדוק משהו במע' הקירור.

 

כאשר הוא מונע, יש ערבול של נוזל הקירור, דבר שלא יגרום למים שאתה ממלא להשאר בנק' אחת.

פורסם
כן.

אם המנוע חם, מילוי מים קרים כאשר הוא כבוי יגרום להפרשי טמפ' קיצוניים היכולים לסדוק משהו במע' הקירור.

 

כאשר הוא מונע, יש ערבול של נוזל הקירור, דבר שלא יגרום למים שאתה ממלא להשאר בנק' אחת.

 

וזה באמת דופק את הראש מנוע?? אם אני ממלא במנוע מכובה?

לכל מקום שנרצה, בכל דרך שנבחר!!!

פורסם

מים ממלאים כשהמנוע קר. אחרת יש סיכוי לסדיקה של הבלוק (מצב קיצוני אבל אפשרי).

אם חסרים לך מים אחרי שנסעת, חכה שהמנוע יתקרר ואז תמלא.

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

פורסם

אבל בכל מקרה אמורים לאחר שמהנוע קורר ומולאו מים להתניע אותו שוב לא ?

הרי צריך להוציא אויר או משהו כזה לא ? :shock:

בכל יום שהאוטו נוסע יורדת ההסתברות שהוא ייסע מחר

פורסם

כן, נשמע הגיוני שצריך להניע אחרי המילוי מפני שיש סיכוי שתילכד בועת אוויר במערכת וזה יראה כאילו יש מספיק מים אבל בעצם אוויר תופס מקום מסוים.

 

בקשר לרכב שעומד, אם האוטו עומד וקר והמים הם מים ירוקים אין סיבה שיגרם נזק לראש..

 

וכמו שאמרו לא מומלץ למלא מים במנוע חם אפשר לגרום להתבקעות הרדיאטור :?

פורסם
בקשר לרכב שעומד, אם האוטו עומד וקר והמים הם מים ירוקים אין סיבה שיגרם נזק לראש..

לא כל-כך מבין מה הקשר למים ירוקים. הדבר נכון עבור כל נוזל שתשים.

רוב הסיכויים שישאר קצת אויר במערכת, זה לא ביג-דיל. אחרי כל נסיעה במשך מספר נסיעות תבדוק את מפלס הנוזל ותוסיף נוזל בהתאם. הסירקולציה של המערכת בדרך כלל תגרום לניקוז האויר לנק' הגבוהה ביותר במע' שהיא בדרך כלל פקק המילוי.

דני.

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

×
×
  • תוכן חדש...