Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5527 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלוום לכולם,

הנסיעה שלי היא 82 ק"מ ביום (מבנימינה לנתניה הלוך חזור) למשך 6 ימים בשבוע זאת אומרת שרק נסיעות בין עירניות.

אני כבר שנתיים נוסע על פונטו שנת 2000 וכבר התעייפתי ממנה למרות שהיא היתה דיי אמינה יחסית ( שני ראשי מנוע וזהו) לא היה יותר משהו חריג. ((בפונטו כולם עוקפים אותי ברמזור, נמאאאס ליי:cry:))

אני מחפש אוטו שישרת אותי ואוכל לנסוע את הנסיעה עם מזגן דלוק ולא אכפת לי ביצועים ונוחות נסיעה העיקר שיהיה אוטו חסכוני בדלק , אמין כמה שאפשר וחלקים זולים.

תקציב - 16000

חשבתי על-- מיצובישי סופר לנסר ידנית. אקסנט שנת 2001 . גטס ידנית 2003

פורסם
למרות שהיא היתה דיי אמינה יחסית ( שני ראשי מנוע וזהו)
אם בשבילך זה נחשב אמינות טובה, אז אתה יכול למחוק את המילה הזאת מהדרישות שלך.

 

בתקציב הזה לפי דעתי לא כדאי להחליף רכב, כול שכן, האופציות שרשמת לא יהיו יותר חסכוניות מהפיאט שלך.

פורסם
אם בשבילך זה נחשב אמינות טובה, אז אתה יכול למחוק את המילה הזאת מהדרישות שלך.

 

בתקציב הזה לפי דעתי לא כדאי להחליף רכב, כול שכן, האופציות שרשמת לא יהיו יותר חסכוניות מהפיאט שלך.

 

 

אני לא מחפש משהוא יות חסכוני מהפונטו . אני מחפש רכב שיוכל לנסוע את הנסיעות שלי עם מזגן בקיץ בלי בעיות .

פורסם
אני לא מחפש משהוא יות חסכוני מהפונטו . אני מחפש רכב שיוכל לנסוע את הנסיעות שלי עם מזגן בקיץ בלי בעיות .

 

סוזוקי בלנו תעשה את העבודה!

רכב אמין מאוד, זול לאחזקה ומתמודד בלי בעיה עם החום הישראלי ומזגן דולק כבקשתך. השוק מוצף ברכבים כאלה ועם קצת רצון גם תמצא אחת שמורה מאוד מודל 99-00 עם קילומטראז נמוך ויד נמוכה.

פורסם
אני לא מחפש משהוא יות חסכוני מהפונטו . אני מחפש רכב שיוכל לנסוע את הנסיעות שלי עם מזגן בקיץ בלי בעיות .

 

דרך אגב, יש אחת ביד 2 שנת 99 יד 1 עם 152,000 ק"מ ב 16,500 שקל אחרי טיימינג ועם טסט עד נובמבר!

וזה עוד מרפרוף מהיר בשביל הספורט :)

פורסם

בוא נגיד שעם שני ראשי מנוע בשנתיים אני ממליץ לך להחליף את מי שאתה מטפל אצלו (אלא אם השתמשת במי ברז ברדיאטור, ואז הכל מובן...)

עד כמה שזה יראה לך מוזר, אני ממליץ להתקדם מפונטו ל.... פונטו.

ספייס ELX שנת 2001 נכנסת בתקציב שלך, כוח לא חסר גם לעליות עם מזגן, אמינות טובה וחלפים לא יקרים. וכמובן, חסכונית מכל האופציות האחרות פה.

פורסם
בוא נגיד שעם שני ראשי מנוע בשנתיים אני ממליץ לך להחליף את מי שאתה מטפל אצלו (אלא אם השתמשת במי ברז ברדיאטור, ואז הכל מובן...)

עד כמה שזה יראה לך מוזר, אני ממליץ להתקדם מפונטו ל.... פונטו.

ספייס ELX שנת 2001 נכנסת בתקציב שלך, כוח לא חסר גם לעליות עם מזגן, אמינות טובה וחלפים לא יקרים. וכמובן, חסכונית מכל האופציות האחרות פה.

 

תודה לכולכם

פונטו ספייס יש לה כוח לעליות עם מזגן ?? (אותו כוח סוס ונפח מנוע למה שיש לי נכון ?)

 

את האמת שהשתמשתי במי ברז אבל עכשיו אני משתמש רקקק בנוזל קירור.

עווד המלצות

פורסם

עם הפונטו שנוסעים לבד (משקל) אפשר בהחלט לעקוף את כולם ברמזור אם זה הדבר היחיד שמפריע לך :roll: צריך לנהוג קצת יותר טוב עם הגז וההילוכים פשוט. הצריכת דלק קצת תעלה..

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

הדגם שהומלץ לך הוא עם נפח מנוע זהה אבל עם 80 כ"ס וכן- יש לו כוח גם לעליות עם מזגן.

ובכלל לדעתי אין לך מה לחפש רכבים משפחתיים ועוד משנתון נמוך יותר, אין בזה כל הגיון לאור הדרישות שהצבת והנתונים שהבאת.

בהצלחה.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

פורסם
תודה לכולכם

פונטו ספייס יש לה כוח לעליות עם מזגן ?? (אותו כוח סוס ונפח מנוע למה שיש לי נכון ?)

את האמת שהשתמשתי במי ברז אבל עכשיו אני משתמש רקקק בנוזל קירור.

עווד המלצות

 

פונטו ספייס מגיעה עם 2 מנועים- 8 ו 16 שסתומים.

ה 8 שסתומים דומה מאוד למה שהיה לך, אבל קשה לי להגיד שהרכב עגלה. הספייס מרגישה זריזה על הכביש.

ה ELX מגיעה עם מנוע 16 שסתומים ו 80 כ"ס, מדובר ברכב זריז מאוד וכוח לא חסר לו.

 

עכשיו לנקודה רגישה גם בפונטו הראשונה וגם בספייס-

הן רגישות להזנחה.

להשתמש אך ורק בנוזל הקירור המומלץ ע"י היצרן, פראפלו UP אדום. מי ברז? אתה תעשה ראש מנוע כל שנה-שנה וחצי.

נוזל קירור פשוט וזול? עניין של מזל. נוזל קירור איכותי אבל לא פראפלו? תקווה לקלוע למה שהמנוע אוהב, הוא קצת סנוב.

פורסם
שלוום לכולם,

הנסיעה שלי היא 82 ק"מ ביום (מבנימינה לנתניה הלוך חזור) למשך 6 ימים בשבוע זאת אומרת שרק נסיעות בין עירניות.

...

אני מחפש אוטו שישרת אותי ואוכל לנסוע את הנסיעה עם מזגן דלוק ולא אכפת לי ביצועים ונוחות נסיעה העיקר שיהיה אוטו חסכוני בדלק , אמין כמה שאפשר וחלקים זולים.

תקציב - 16000

 

אתה נוסע די הרבה - כ-26K ק"מ בשנה. יש מצב שכדאי לך לעבור לדיזל. תנסה אולי לחשוב על רכב מהצורה של ברלינגו\קנגו\פרטנר. רכב מסביבות 2003 אמור להיכנס בתקציב שלך.

דיון קצת ישן אבל עדיין מעניין: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=141505

פורסם
עם הפונטו שנוסעים לבד (משקל) אפשר בהחלט לעקוף את כולם ברמזור אם זה הדבר היחיד שמפריע לך :roll: צריך לנהוג קצת יותר טוב עם הגז וההילוכים פשוט. הצריכת דלק קצת תעלה..

 

זאת הבעיה שאני גם רוצה אוטו שאסע איתו אני ועוד איש (שמן). בשביל זה חשבתי על משפחתית כמו סופר לנסר ידנית שתס עם מזגן והיא גם זריזה . אני מחפש משהוא שיעשה בערך 13 ק"מ לליטר

פורסם

לפי ההמלצות שלכם הבנתי שלא כדאי לי לחפש רכב משפחתי , והחלטתי לחפש פונטו ספייס מהדגם 80 כוח סוס.

 

מה עם גטס שנת 2003 ידנית כדאי ??

×
×
  • תוכן חדש...