Jump to content

דידווו

  • הודעות

    63
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי דידווו

  1. שלום לכולום, ברשותי קורולה 2008 הרכב אצלי שנה. שמתי לב לצריכת שמן מנוע שהיא הוספתי שמן ומיד עשיתי לו טיפול ושיניתי סוג השמן לשמן המקורי של טויוטה ואחרי בדקתי שמן אחרי 7000 ק"מ היה חסר קילו אחד . קילו אחד לקילומטרג' הזה זה נורמלי או מעיד על בעיה?. הרכב עם 140000 ק"מ . ליסינג לשעבר. בבקור שהרכב קר הוא לא מעשן . תודה
  2. הרכב הוא קורולה שנת 2008 אני מעוניין לשים משהוא טוב .. העיקר שיהיה צליל נקי ויפה. קיים ברכב כרגע רדיו דיק המקורי. אני רוצה להליף אותו לרדיו דיסק שמובנה עם GPS ׁ(דאבל דין) קיים בשוק הרבה סוגים ויש גם את התואם מקורי כמו זה שבקישור למטה שלא מצריך לשים פאנל השאלה אם הוא יספיק לחיבור סאב ומגבר או שעדיף ללכת על הדאבל דין של פיוניר וקנווד . קישור - http://www.carpc.co.il/site/detail/detail/detailDetail.asp?detail_id=1390776&seaWordPage=%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9C%D7%94 כמו כן על איזה מגבר וסאב קטן כדאי ללכת ?? תודה לכל העוזרים
  3. קישור - http://www.carpc.co.il/72623/%D7%9E%...95%D7%9C%D7%94 אני מעוניין להחליף את הרדיו דיסק המקורי שלי ל דאבל דין , במקום להתחיל לחפש פאנל ולבחור דאבל דין מהחברות השונות החלטתי לשים דאבל דין תואם מקורי ולפי דעתי הוא יושב יפה יותר מהאחרים. השאלה שלי מבחינת מקצועיות של הדאבל דין מה עדיף התואם מקורי או למשל דאבל דין של פיוניר . בעתיד אני מתכנן לשים גם סאב + מגבר. מה דעתכם על הדאבל דין הזה הוא יספיק לי ? קישור - http://www.carpc.co.il/72623/%D7%9E%...95%D7%9C%D7%94
  4. קישור - http://www.carpc.co.il/72623/%D7%9E%D7%A4%D7%A8%D7%98-esonic-%D7%98%D7%95%D7%99%D7%95%D7%98%D7%94-%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9C%D7%94 אני מעוניין להחליף את הרדיו דיסק המקורי שלי ל דאבל דין , במקום להתחיל לחפש פאנל ולבחור דאבל דין מהחברות השונות החלטתי לשים דאבל דין תואם מקורי ולפי דעתי הוא יושב יפה יותר מהאחרים. השאלה שלי מבחינת מקצועיות של הדאבל דין מה עדיף התואם מקורי או למשל דאבל דין של פיוניר . בעתיד אני מתכנן לשים גם סאב + מגבר. מה דעתכם על הדאבל דין הזה הוא יספיק לי ? קישור- http://www.carpc.co.il/72623/%D7%9E%D7%A4%D7%A8%D7%98-esonic-%D7%98%D7%95%D7%99%D7%95%D7%98%D7%94-%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9C%D7%94
  5. הרכב בבעלותי ולא משתמש בו. נגמר לו הטסט לפני חודשיים ויש בן אדם שרוצה לקנות אותו יום ראשון.. יהיה לי אפשרי להעביר בעלות יום ראשון בדואר בלי טסט??. או שצריך להעביר במשרד הרישוי ?. תודה לכולם
  6. שלום לכולם אני תכנן לעשות טיפול לטיוטה שקניתי לפני שבועיים . רק לפי הבדיקות שלי ראיתי שהיצרןן ממליץ על 5W30 והיואן ממליץ 10W30 בתכלס איזה שמן הכי מתאים ואיזה תקן גם . כי אני לא רוצה לשים סתם שמן. תודה
  7. שלום לכולם, אני נוסע 80 ק"מ ביום וריציתי לקנות אוטו קטן וחיפשתי סיריון אבל לא אהבתי וירדתי מהעניין הזה ואני רוצה רכב נורמלי שאם תצטרך אותו המשפחה תמצא אותו ועכשיו במחיר הזה יש את הרכבים הבאים על איזה רכב הייתם הולכים : - טיוטה קרולה -2008 גיר רובוטי ליסינג לשעבר מיצובישי לנסר - 2009 אוטומטית ליסינג לשעבר סובארו B3 -2008 אוטומטית ליסינג לשעבר אני מתכנן להשאיר את הרכב שארכוש תקופה לא פחות מ 3 שנים. אני נוסע רגוע ורוב הנסיעות שלי מחוץ לעיר. את האמת אני חושב יותר על הקרולה השאלה האם הגיר הזה מוצלח או שהוא בעייתי ? מה שאני רוצה רכב נורמלי שאהנה ממנו - אני צעיר בן 23 ולא חשוב לי איכות נסיעה וכל אלה...
  8. מה דעתכם ביונדאי אקסנט בשנים 2006-2005 אוטומטית. לא חסכונית בדלק אבל יותר זולה מהסיריון .
  9. אתה צודק ואני לא הולך לעשות פתיחות עם הסיריון. אני נוסע רגוע
  10. WA11 כך ההתלבטות שלי גדלה. כי אני כמעט סגור על הסיריון כי אין מישהוא שלא אמר על האוטו הזה דברים טובים. ואת האמת אתה הראשון שאני שומע ממנו שלסיריון אין מספיק כוח לעליות ושהיא צורכת דלק כמו שאר רכבי המיני כי אמרו לי שהיא צורכת 1/15 -16 בנסיעות מחוץ לעיר. תכללללס לקנות רכב זה סיייפווווור . נמאס
  11. תודה לעוזרים אז החלטה ראשונה לרדת מהאלטו כי אני רוצה אוטומטית .
  12. את האמת אני לא בדיוק נדלקתי על האלטו. אבל אם אני עדיף לי כבר רכב אוטומטי לא ידני, זאת אומרת אם אני בוחר באלטו אבחר בגרסה האוטומטית השאלה אם היא בסדר. גם יש חישוב של הביטוח אם אני לוקח רכב חדיש אני חייב לעשות ביטוח מקיף. וואאאלה אני הסתבכתי ולא יודע מה לקחת ודחוף לי רכב.
  13. תודה לכל העוזרים תקופה ארוכה זה לא פחות מ 3 שנים . התקציב הוא עד 50000 . 18000 מזומן והשאר מימון , זה התקציב בדיוק. אני לא רוצה שאני אפסיד הרבה , להפסיד אבל כמה שפחות . רומן, נכון זה הרבה אז למה אפשר ללכת ?
  14. שלום לכולם אני מתלבט ולא יודע על איזה רכב ללכת. אני מחפש רכב שאסע איתו לעבודה כל יום 85 ק"מ. הבקשות שלי מהרכב הם רכב אמין ואחזקה זולה רכב עם כוח שאסע איתו עם מזגן דלוק בקיץ החם שלנו חסכוני בדלק תקציב שלי- אני יכול לשלם עד 18000 מזומן ולקנות רכב ישן. אוו ללכת על אופציית המימון , אני אשלם מקדמה ואקח רכב עם שנתון גבוהה. אין לי בעיה שאקח רכב שישאר אצלי תקופה ארוכה אני אישית חשבתי על דיהטסו סיריון בשנים 2008 /2009 חשבתי על הונדה סיויק 1998 אלטו חדשה אבל אני איבדתי את עצמי ולא יודע מה שווה לקחת אני יודע שהרכב הוא לא נכס וזה רק הפסד אבל אני מנסה לקחת משהוא שלא אפסיד איתו המון כסף
  15. שלום לכולם פונטו שנת 2000 עם מזגן מקור,י יש לרכב יוניט חום עם 3 כניסות זאת אומרת יש למאוורר שתי דרגות פעולה הרכב מתחמם טיפה. אני רוצה לחבר את המאוורר שיעבוד קבוע אחרי הסוויץ במהירות הגבוהה וזה רק זמנית כי אני מעמיד את האוטו עוד מעט. איך אפשר לעשות זאת ?? אם אפשר הסבר. תודה לכולם
  16. סיאט איביזה שנת 2002 מנוע 1400 ידנית--מה דעתכם על האוטו ?
  17. זהוו איבדתי את עצמי לגמרי עכשיו לא יודע מה לחפש.
  18. אז לאיזה כיוון ללכת ????
  19. היום הציע לי מישהוא שאני מכיר (סוחר רכב) יונדאי אקסנט שנת 2008 ליסינג לשעבר עם ק"מ גבוה (180000 ק"מ) וטסט 4 חודשים. לקחתי אותה לבדיקה רצינית והתוצאה היתה מושלמת: -אין תאונות מנוע וגיר בסדר גמור. בולמים בסדר ... המחיר זול כי היא עם ק"מ גבוה הוא מוכן לתת לי אותה ב 35 אלף מה דעתכם כדאאאי?? או שלחפש משהוא אחר ?
  20. כל הנסיעות שלי מחוץ לעיר והנסיעה שלי רגועה כל הזמן (2800 סל"ד עד 3000 סל"ד).
  21. אייך הניסאן אלמרה 1600 ??מומלצת?
  22. שלום לכולם אני מחפש לקנות רכב עד 30000 "מימון" לא משנה לי אם היה ליסינג לשעבר כי אני לוקח לבדיקה ובודק ספר טיפולים . הדרישות שלי מהרכב הן : חסכוני כמה שיותר בדלק (1ל13 זה בסדר) וחלקים זולים וזמינים . נוחות נסיעה וביצועים לא חשובים לי רק שיעמוד בנסיעות של הקיץ עם מזגן . אני נוסע 1600 ק"מ בחודש גיר אוטומטי עדיף אני חשבתי על אקסנט שנת 2002 או אימפרזה ניו איג', שבורלט אוואו או ניסן אלמרה .. לא יודע אם החשיבה שלי נכונה אשמח לכבל ממכם הצעות . תוודה
  23. לפי ההמלצות שלכם הבנתי שלא כדאי לי לחפש רכב משפחתי , והחלטתי לחפש פונטו ספייס מהדגם 80 כוח סוס. מה עם גטס שנת 2003 ידנית כדאי ??
×
×
  • תוכן חדש...