Jump to content

דידווו

  • הודעות

    63
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי דידווו

  1. זאת הבעיה שאני גם רוצה אוטו שאסע איתו אני ועוד איש (שמן). בשביל זה חשבתי על משפחתית כמו סופר לנסר ידנית שתס עם מזגן והיא גם זריזה . אני מחפש משהוא שיעשה בערך 13 ק"מ לליטר
  2. תודה לכולכם פונטו ספייס יש לה כוח לעליות עם מזגן ?? (אותו כוח סוס ונפח מנוע למה שיש לי נכון ?) את האמת שהשתמשתי במי ברז אבל עכשיו אני משתמש רקקק בנוזל קירור. עווד המלצות
  3. אני לא מחפש משהוא יות חסכוני מהפונטו . אני מחפש רכב שיוכל לנסוע את הנסיעות שלי עם מזגן בקיץ בלי בעיות .
  4. שלוום לכולם, הנסיעה שלי היא 82 ק"מ ביום (מבנימינה לנתניה הלוך חזור) למשך 6 ימים בשבוע זאת אומרת שרק נסיעות בין עירניות. אני כבר שנתיים נוסע על פונטו שנת 2000 וכבר התעייפתי ממנה למרות שהיא היתה דיי אמינה יחסית ( שני ראשי מנוע וזהו) לא היה יותר משהו חריג. ((בפונטו כולם עוקפים אותי ברמזור, נמאאאס ליי)) אני מחפש אוטו שישרת אותי ואוכל לנסוע את הנסיעה עם מזגן דלוק ולא אכפת לי ביצועים ונוחות נסיעה העיקר שיהיה אוטו חסכוני בדלק , אמין כמה שאפשר וחלקים זולים. תקציב - 16000 חשבתי על-- מיצובישי סופר לנסר ידנית. אקסנט שנת 2001 . גטס ידנית 2003
  5. יש לי עוד אפשרות שהיא סיקס אספנות מה דעתכם ? ??
  6. אני מתכנן לקנות את החלום שלי( סוף סוף) שזה ג'יפ חזק שישמש אותו רק לטיולי שטח בסופי שבוע.. עשיתי הרבה חיפושים וראתיתי שהג'יפ המתאים לי זה הסמוראי ואני מחפש סמוראי עכשיו , השאלה שלי שאם כדאי לי לחפש גם ספורטז כי בתקציב שלי אני יכול לקנות סמוראי עד שנת 90 ובאותו תקציב יכול לקנות ספורטז שנת 96 .. אז איזה ג'יפ מהם חזק יותר בשטח ושניתן לעשות לו שיפורים כמו נעילות.וגם חשיבות זמינות החלקים. טיפול עצמי בג'יפ.
  7. אני שוקל לקנות ג'יפ לאדה ניבה שנת 93 , עוד לא יודע את המצב שלו אבל רציתי לקבל חוות דעת ממכם לפני שאני אלך לבדוק. אני קונה אותו רק בשביל לנסוע איתו בסוף שבוע לשטח וזהו ושאר ימי השבוע לא לגעת בג'יפ. תיקונים אני אתקן באופן עצמי. אני לא רוצה להשקיע הרבה כסף בג'יפ אז החלטתי ללכת על הג'יפ הזה הבחור רוצה 7500 אלף ואם אני אשקיע עליו עוד 3000 זה יוכל לעמוד בדרישות ? דעות שלכם חשובות..
  8. למכירה 4 ג'נטים מגנזיום של פונטו מידה 14, מרווח ברגים 4*98 במצב מצויין ללא עקומות ונראות יפה מאוד. מחיר מצחיק. רק לריציניים. (לפנות אלי בפרטי ) הנה קישור לתמונה שלהם - http://www.israup.net/images/5f8f30c7f500a10b2b68bdadae1446c8.jpg אני מאזור נתניה/חדרה.
  9. הייתי באחד המוסכים שהוא לא מורשה. חברנו לסורק תקלות שפעם ראשונה שלי שאני רואה כזה סורק קטן כמו תיק את האמת אני לא סמכתי עליו. הסורק אמר שהבעיה בחיישן מהירות. יש קשר?? או שללכת למוסך עם סורק מתקדם יותר ואז לדעת. כי לפי דעתי זאת בעיה בגיר או בסולואידים .
  10. מאזדה לאנטיס 98 1600 באמצע נסיעה הנורה מהבהבת והגיר מוריד הילוך . זה קרה איתי פעמיים . פעם כל יום. מה דעתכם הבעייה ? חיישן מצב מצערת או סולונואיד בגיר..
  11. trip_88 - כן מאוד מתאים לי . ולא משנה לי אם אקבל את זה במייל או שאבוא אצלך לקחת .. אין בעיה גם לשלם לך תמורה.. אבל במהירות אם אתה יכול כי זה דחוף לי . תודה
  12. השנה אני מסיים את לימודי הנדסאי רכב במכללת רופין. וכידוע צריך לעשות פרוייקט גמר. מישהוא יש לו פרוייקט שנעשה בעבר או יודע מאיפה אני יכול למצוא פרוייקט שנעשה בעבר. אני מחפש פרוייקט כדי לדעת מה הסגנון של הכתיבה והכותרות . אני לא אגיש את אותו פרוייקט. זה ממש דחוווף לי.. תודה מראש.
  13. ניסן אלמרה שנת 2004. באמצע נסיעה עם אורות דלוקים הפעלתי אור גבוה ,האור הגבוה עבד לזמן של שניה ופתאום נכבו האורות מקדימה ומאחורה. ועכשיו האוטו בלי אורות. בדקתי שני פיוזים קטנים שכתוב על המכסה של הפיוזים שהם לאורות אבל הם לא שרופים. (האיתות עובד בסדר בשני הכיוונים אור ברקס עובד ואור הילוך אחורי גם עובד) . וגם לוח השעונים לא נדלק.. מה זה יכול להיות ? ידית?.
  14. אני רוצה לבדוק את כמות השמן של הגיר במאזדה לאנטיס על מנת שלא יהיה בעיות. מישהוא יודע איפה אני אמצא את המדיד ?..
  15. כשפתחתי את השרשור רציתי לקחת רשיון 125 סמ"ק כי זה די מהיר לקחת את הרשיון הזה ובלי תיאוריה. אבל עכשיו אחרי שראיתי את התגובות שלכם נראה לי שאני אלך ל 500 סמ"ק. כמה יעלה לי בערך להוציא רשיון ל 500 סמ"ק?. יש לי רשיון רכב פרטי 4 שנים.אני צריך תיאוריה?.
  16. אני מחפש אופנוע שטח בתקציב עד 5000 שח. אני לא אסע איתו יותר משישי שבת ואך ורק בשטח כל להנות קצת. גובה שלי 179 וזה הכלי הראשון שלי אחרי רכבים.
  17. אני מחפש אופנוע שאסע בו רק בשישי שבת בשטח וזה הכל. ממש בקצרה הוא ישרט אותי טוב בשטח או לא?. ללכת על ה ימאהה הזה או לסוזוקרי rmx?.
  18. איפה הממסר הזה בדיוק ואיך אני יכול לבדוק אותו? ומה עם בעיה בנגד זה לא יכול להיות?. תודה מראש
  19. פונטו רגילה s60 אבל רגע רפי אצלי המזגן לא עובד .. ובוא נגיד שכן המהירות השניה לא עובדת מה יכול להיות הבעיה?(המזגן מקורי) אך לא מקרר.
  20. אבל איזה חוט מהם של המהירות הנמוכה???. לאן הוא מחובר?.
  21. אז אין בעיה? לנסוע בלי לפחד?. איך אני יכול לדעת לתת למאוורר לכנס למהירות השניה כדי שאסע על בטוח?.(אני זוכר שגם החום עלה ליותר מחצי וגם המאוור לא עבד במהירות השניה).
  22. פונטו שנת 2000 המאוורר פועל רק במהירות הראשונה ולא מתחמם מה זה יכול להיות? (הוא נכנס לפעולה ב 90 מעלות).
  23. פונטו שנת 2000 כשמעבירים להילוך שני הידית קצת גולשת שמאלה ונתקעת בהילוך הזה. כשמנסים לחליף הילוך משני לכל הילוך היא לא יוצאת וכמזיזים אותה קצת ימינה היא יוצאת רגיל . ((הבעיה רק בהילוך שני)) מה דעתכם יכולה להיות הבעיה? ידית?בוקסה ?שטנגה?או אפילו גיר חס וחלילה?. ואיפה יש מוסך טווב שיטפל לי בבעיה במחיר סביר (אזור חדרה).
  24. אקסנטט כפי שהבנתי שהרבה אנשים מהפורם לא ממליצים עליה.
×
×
  • תוכן חדש...