Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[יונדאי] I20 / I30 [כרכב שני במשפחה]


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5536 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

 

מחפשים רכב שני במשפחה. כ 8K ק"מ בשנה.

היינו בסוכנות יונדאי,

i20 inspire ב 101,500

i20 premium ב 105,000 ומוכנים לתת כולל את אגרת הרישום, מה שמקרב את שתי הגרסאות למחיר מאוד דומה.

 

בעקרון חשבתי לקנות רכב עם שנתיים על הכביש, לחסוך את ירידת הערך.

ואז התחילה התלבטות האם לא כדאי לקחת כבר i30 בהפרש של כ 11K ש"ח לערך.

 

נכון, לא צריכים כרגע רכב גדול כרכב שני, אבל ה i30 מרגיש "יותר אוטו"...

 

אבל השאלה החשובה - איך בוחנים את ההצעות שיש ב yad2 למכוניות משומשות.

יש כאלו שרוצים מחירים לא ריאליים בכלל, ויש הצעות מליסינג וכו במחירים "לא ריאליים" מהכיוון ההפוך ...

 

האם לגבי מחיר המחירון באמת אנשים מוסיפים כסף בגין ק"מ נמוך ? שהרי הבלאי בנסיעה עירונית גם לו יש משקל, וטיפולים תקופתיים עושים עפי זמן ולא ק"מ במכוניות עם ק"מ נמוך...

 

דוגמא: i20 רפימיום אמצע 2009 שהמחירון 79000, המחיר עולה ל 84500 בגלל ק"מ נמוך וכן הלאה

 

אשמח לקצת כללי אצבע ...

 

וכמו כן, מה ההנחה המקסימלית שאפשר להוציא מיונדאי ? (פיספסנו את המבצע של חבר של ינואר)

פורסם

היי,

 

מכיוון שרוב הנסיעות הן בעיר – יונדאי i30CW תרגיש לך מסורבל (בגלל אורכו של הרכב). אך מאידך, היא אופציה טובה, לאור רמת האבזור הגבוהה יותר, המרווח והתחושה הנעימה יותר (לטעמי) בתא הנוסעים.

במידה ומדובר ברכב שלא יבצע קילומטרז' רב – האופציה של רכישת רכב כדאית, ובמיוחד כיום כאשר חברות ליסינג רבות מציעות כלי רכב למכירה עם אחריות, פריסת תשלומים והתחייבות לטרייד אין בעתיד.

מלבד זה, קח בחשבון שרוב המשומשות שתמצא יהיו מרמת האבזור הנמוכה, שכן הן נמכרו במקור לחברות הליסינג וההשכרה.

זו גם הסיבה שבבוא היום, כנראה שלא תצליח לקבל את ההפרש ששילמת על האבזור הנוסף, לאור חוסר המודעות של האנשים / הריבוי המכריע של המכוניות ברמת האבזור הבסיסית. לגבי תוספת המחיר על קילומטרז' נמוך - אתה יכול לבקש, אולי גם תצליח למצוא קונה שישלם, אבל בסופו של יום הכל עניין של משא ומתן, היצע וביקוש.

תבקש יותר, תנסה "למכור" את זה, ואולי תצליח.

 

בהצלחה,

גיל מאוויס 

פורסם
הוא מנסה לקנות, לא למכור (לפחות ככה אני הבנתי את הת'רד).

 

צודק.

מעוניין לקנות. ובטח לא את ה i30cw.

מדובר ברכב שני המשמש את החצי השני שלי לנסיעות לעבודה וחזרה וקצת אחהצ.

אין צורך ברכב גדול, אבל הפיתוי בהפרש בין i20 ו i30 ..

 

בקשר לאבזור...

ההבדל בין i20 inspire ל פרמיום הוא ממש שולי.

×
×
  • תוכן חדש...