Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5546 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עזבו את הכתבה, בתוכנית החומש בתגובה השניה כתוב שיהיה דגם האצ'בק וסטיישן, וגם סדאן.

 

אגב, קרוסובר והצ'בק יכולים להיות ממש ממש קרובים, לפיאט יש כבר קרוסובר קטן, פיאט סדיצ'י, שנמכר אצלינו כסוזוקי אס איקס 4, ואף אחד אפילו לא חושב שזה קרוסובר.

 

 

פורסם

החשש מהמחליפה של הבראבו בהחלט מוצדק. בקונצרן פיאט, אבל לא רק אצלו, לעיתים מזומנות מכוניות חדשות רק מעוררות געגועים לאלו שהוחלפו. די אם נזכיר את ה 156 וה 147 של אלפא. אם נוסיף לכך את הילד החדש והלא ממש מוצלח שהתווסף לחבורה מאמריקה והתכנית האוילית לצייד כל מיני ג'יפים בגריל של פיאט, הרי שהחשש גם נראה הגיוני. בכל מקרה תעודת כבוד לבראבו היא אותה הרגשת געגוע למרות שה"ילד" עוד אתנו.

פורסם

רועי - טוב לדעת שאני לא היחדי שמרגיש את אתו דבר, בסה"כ מכל הפיאטים הנוכחים ה 500 והבראבו הם היחידים שיש בהם משהו ששווה לדבר עליו, אם זה עיצוב מעולה, מנועים חזקים(לא יודע לגבי ה 500, אבל ה MULTI AIR T-JET היה אמור להגיע לבראבו בארץ..) , אבזור מאוד נדיב, ובס"הכ במחיר לא יקר בהשוואה למשפחתטומטיות אחרות..

 

אתן המחשה:

שבוע שעבר עשיתי תאונה עם הבראבו, קיבלתי סובארו אימפרזה חליפית... הבראבו תיהיה מוכנה רק עוד 10 ימים משוער, בנתיים - לא הזזתי את האימפרזה מהבית, תחושה של רכב זול, עם דשבורד משנות ה 80 מזכיר את הDL, למרות שהיא 2008 היא מרגישה כמו 98 רדיו דיסק בהתקנה מקומית שלא שומעים בו כלום, חסר לי ההילוכים בהגה, לא מרגישה מוצקה כמו הבראבו, חסר כוח.. ...ניגשתי וביקשתי החלפה לרכב אחר, כמובן שאין במלאי בגלל החג. אז בנתים פשוט שמתי אותה בחניה וזהו, אין חשק ואין רצון לנהוג בדבר הזה.

נקווה לקבל חליפי אחר עד שהאוטו יצא מתיקון לאחר חול המועד...

 

כל זאת אגב, למרות שמדגישים בפניי בחברת הליסינג שעשו לי טובה שנתנו לי רכב קבוצה F במקום קבוצה I.. לך תבין..

פורסם

אתה לא היחיד ואם תחפש תמצא עוד כמה, אבל בגדול לא תמצא רבים כאלו בקהל שרובו ככולו עסוק בשאלה מה יהיה הכי קל למכור ובהפסד הכי קטן, כשהוא הולך לקנות אוטו וגורמים אחרים, כמו הנאה ואיכות שהבראבו הזו יודעת להעניק, בטלים בשישים.

פורסם
עזבו את הכתבה, בתוכנית החומש בתגובה השניה כתוב שיהיה דגם האצ'בק וסטיישן, וגם סדאן.

 

אגב, קרוסובר והצ'בק יכולים להיות ממש ממש קרובים, לפיאט יש כבר קרוסובר קטן, פיאט סדיצ'י, שנמכר אצלינו כסוזוקי אס איקס 4, ואף אחד אפילו לא חושב שזה קרוסובר.

 

 

בתוכנית מצויין שבראבו תוחלף בהצ'בק רגילה לחלוטין (C-HB זה C-segment hatchback), הסדאן תחליף את האלביאה כנראה.

 

החדשה הזו, אבל, היא שינוי של אותה תכנית בגלל אי עמידה של הדגם ביעד מכירות מינימאלי. כמו כן ההחלטה התקבלה לפני פחות מחודש, שזה הרבה אחרי שהתוכנית המקורית הוצגה :wink:

http://carscoop.blogspot.com/2011/04/fiat-to-replace-slow-selling-bravo-with.html

 

 

Fiat has decided that the Bravo's replacement won't be a conventional hatchback as initially planned, but a high-riding C-segment hatch.

The decision was made at the end of last month

פורסם

עם כל הכבוד לקרוסאובר וסדאן, האם באמת ניתן היום להוציא מהצע המוצרים של יצרן אירופאי את אופציית ההאצ'בק הקומפקטי? או שמא המחליפה של הפונטו תגדל עוד יותר כדי למלא את החסר הזה.

 

עוד דבר מעניין בכתבה, שהוזכר כי אפילו "רכבי נישה" כמו סקודה יטי עקפו את הבראבו במכירות (לא משנה שזה קרה ב-2010, לא חוכמה שדגם בן שנה עוקף דגם בן 4 במכירות). מה שמעניין זה שלמעשה - הנישה היא המיינסטרים החדש. וזה לא רק יטי, זה גם ניסאן ג'וק, ואולי גם ליף, וכל מיני דגמים משונים אחרים שצצים באחרונה. מי יודע, אולי הלהיט הבא יהיה סאנגיונג...

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

עוד דבר מעניין בכתבה, שהוזכר כי אפילו "רכבי נישה" כמו סקודה יטי עקפו את הבראבו במכירות (לא משנה שזה קרה ב-2010, לא חוכמה שדגם בן שנה עוקף דגם בן 4 במכירות). מה שמעניין זה שלמעשה - הנישה היא המיינסטרים החדש. וזה לא רק יטי, זה גם ניסאן ג'וק, ואולי גם ליף, וכל מיני דגמים משונים אחרים שצצים באחרונה. מי יודע, אולי הלהיט הבא יהיה סאנגיונג...

סגמנט הקומפקטיות הוא הנמכר ביותר באירופה, והבראבו היא סה"כ עוד מכונית קומפקטית שאמורה להתחרות בפיג'ו 308, פורד פוקוס, גולף ועוד שלל קומפקטיות יפניות וקוריאניות.

התחרות בפלח השוק הנ"ל עזה, ולכן פיתחו והגו היצרנים את גישת הנישה, אותה בעצם פיתחו היפנים בתחילת שנות ה 90', כשעדיין לא יכלו להתחרות במיטב תוצרת אירופה.

קומפקטית של ניסאן במבנה שיגרתי, נדונה מראש לכישלון באירופה, ולא בשל טיבה או איכויותיה, ולכן ניסאן עיצבה את הג'וק ביצירתיות, כלקח מהצלחת הקשקאי.

לקומפקטיות של פיאט יש מסורת ארוכה של כישלונות, בין מוחלטים (סטילו, ריטמו) ובין חלקיים (טיפו ובראבה), ולמעט בשוק האיטלקי הן לא זכו להצלחה ממשית, ורמת המכירות של הבראבו החדשה מעידה על כך שגם הדגם הזה לא ממש נחל הצלחה היסטרית.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אולי הם יוציאו גירסת אברט' לבראבו ככה לפני ההחלפה.

בתג מחיר של פחות מ180K זה יכול להיות מאוד מעניין.

פיאט קופה חדשה זה בכלל חלום.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

×
×
  • תוכן חדש...