Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5552 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

שמי מתן ואני בן 26.

השבוע נידבקתי ברעיון ליבוא רכב אספנות מארצות הברית.

יש לי דודים שהיו מיבאים לארץ מכוניות ואז מוכרים אותם כשעליהם לשלם מס.

האם אני בן 26 יכול ליבוא רכב כזה לארץ?

אני בכל מיקרה טס עוד מספר חודשים לארצות הברית.

הבנתי שהרכב צרייך להיות לא יותר משלושים שנה על הכביש זה נכון?

במידה והרכב עולה לי באצרתו הברית דוגמא 13 אלף דולר ויבוא זה בערך 3 אלף דולר ממה שהבנתי.

האם יש טבלה של תשלומי מס למדינה ככל שהרכב ישן אז המס למדינה נמוך יותר?

כמה יכול לעלות לי תשלום למדינה?

 

תודה רבה.

פורסם
שלום רב.

שמי מתן ואני בן 26.

השבוע נידבקתי ברעיון ליבוא רכב אספנות מארצות הברית.

יש לי דודים שהיו מיבאים לארץ מכוניות ואז מוכרים אותם כשעליהם לשלם מס.

האם אני בן 26 יכול ליבוא רכב כזה לארץ? כן

אני בכל מיקרה טס עוד מספר חודשים לארצות הברית.

הבנתי שהרכב צרייך להיות לא יותר משלושים שנה על הכביש זה נכון? או ישן מ-30 שנה, או חדש משנתיים

במידה והרכב עולה לי באצרתו הברית דוגמא 13 אלף דולר ויבוא זה בערך 3 אלף דולר ממה שהבנתי.

האם יש טבלה של תשלומי מס למדינה ככל שהרכב ישן אז המס למדינה נמוך יותר? אין טבלה כזאת כי אין דבר כזה.

כמה יכול לעלות לי תשלום למדינה? בערך כמו שעלה לך להביא אותו לארץ. במילים אחרות, תצטרך לשלם משהו כמו 16 אלף דולר מס.

 

תודה רבה.

בבקשה, ויש עוד המון מידע בארכיון הפורום. במיוחד בפורום רכבי האספנות.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

ראה כאן:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=526346&postcount=3

 

בעקרון:

ניתן לייבא רכב מנועי פרטי עם מנוע בנזין והגה שמאלי.

המיסים נקבעים על פי הערכת שמאי מטעם השלטונות והוא ממתבסס בדרך כלל על מחירונים קיימים.

המס הוא בערך 120% מערך הרכב (שמאי..כן?) פלוס הובלה וביטוח (כך שיש משמעות אם אתה מביא אותו מקליפורניה או ניו יורק).

כלל האצבע הוא 1 על 10. כלומר 10 שקל לכל דולר שאתה משלם.

הרכב מקבל סטטוס של רכב אספנות עם כל הפלוסים והמינוסים.

יש מגבלה בייבוא רכב לצורך מכירה, צריך לחכות די הרבה זמן.

כפי שהוצע לך "כנס" לפורום רכבי אספנות.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

×
×
  • תוכן חדש...