Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5547 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי התלבטות ארוכה (וחפירה ממושכת בארכיון הפורום) אני עומד לפני רכישת טויטה קורלה שנת 2003 ממכר, עשיתי היום בדיקת קניה וקיבלתי הרבה איקסים וטקסטים קצת מלחיצים, אשמח אם תוכלו לעזור לי לפענח את הנתונים.

 

 מנוע, מערכת קירור מערכת סחר, מערכת הצתה: רעש מערכת שסתומים, לחץ עוקה גבוה-מבלאי לבדוק תצרוכת שמן בנסיעה, נזילות שמן, תושבות מנוע פגומות.

 

סרן קידמי. ומערכת היגוי: שחיקת צמיגים, לתקן זוויות היגוי, נקישות במתלה, פגיעה בתחתית, כיומון בתת שילדה.

 

קפיצים: קפיצים קודמיהם קשים, בוןמי זעזועים אחוריים חלשים.

 

שילדה ומרכב ליקויים בעל משמעות גבוה: תיקון תאונה מאחור, פגיעה/תיקון/כיפוף חזק בקורה אורכית אחורית מעבר לנקודת ריתוך המתלה, מתיחות בתחתית, פגיעה/תיקון ברצפה אחורית בתא מטען, הוחלפו חלקי מרכב

 

ליקויים בעל משמעות נמוכה: תיקוני מרכב ותיקוני צבע, פגיעות פח ופגמים בצבע.

 

מערכת בלמים ללא פירוק גלגלים: לפרק גלגלים לבדיקה.

 

צמיגים: צמיג אחורי פגום, צמיגים לא זהים, צמיג רזרבי פגום.

 

העברת הכוח: בלאי בדיסקיות הילוכים, נקישה בשילוב הילוכים, נזילות שמן תיבת הילוכים, תיקון בגיר, נקישות בגיר.

 

מחוונים: הבקרה בלוח שעונים פגומה.

 

אני יודע שהרכב עבר תאונה קלה מאחור, וכן קיבל מכה למטה מקדימה עכב עליה על מדרכה.

 

מדובר בקורולה 03

149000 ק״מ

יד 3

מחירון בערך 50000

 

אשמח לדעת האם אלו נתונים שמצביעים על רכב בעייתי שעדיף להימנע מקנייה שלו, או לחילופין כמה עלי לדרוש להוריד מהמחירון שלו 

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה לא "תאונה קלה מאחור", כי פגיעה עד נק' ריתום מתלה היא פגיעה עמוקה למדי.

בהתחשב בזה שזאת קורולה, ויש כאלה בכמויות אדירות, הייתי ממליץ לך לחפש אחת ללא פגיעות שלדה.

מעבר לזה, שאר התוצאות נראות לי כמו רכב מוזנח משהו.

V5

פורסם

הרכב אחרי תאונה רצינית מאוד, חפש אחר במקומו.

מה עוד, שיש לחץ עוקה גבוה, גיר דפוק ועוד ממתקים.

 

אני שונא להעריך רכבים של אחרים, אבל כדי להיות ברור, הרכב הזה 20,000 לא שווה.

משכנתא זה קל

פורסם

תודה על התשובות המהירות

 

כנראה שלרכב יש גם את התקלה של p0420.

 

המוכר הסכים להוריד ל-45 אלף.

 

סופית להתרחק?

פורסם

תריץ חיפוש בגוגל על P0240,תקבל סדר גודל של עלויות תיקון (כמה אלפי ש"ח)

שורה תחתונה, עזוב את זה ותמשיך בחיפושים.האמת שגם ב40K לא הייתי קונה את הרכב הזה.

V5

פורסם

מצחיקים אותי מכוני הבדיקות המגוכחים האלה, קפיצים קדמיים קשים :roll:

 

 

לגופו של עניין, הרכב עם תאונה קשה מאחור, וותר:roll: ועבור האלה.

פורסם

תודה על המענה והעזרה!

 

ראיתי בכמה אשכולות שיש לזה טיפול ב-1500 דיברתי עם המוסך והוא אישר לי שזה אמור לגמור את הסיפור.

 

מכיוון שיש לי תקציב מוגבל ושתי ילדים קטנים, האלטרנטיבה שלי היא קורולה 08 מליסינג, הבעיה שגם ממנו הפחידו אותי בגלל התיבה הרובוטית (אני עוד יסתדר, אבל גם אשתי צריכה לנהוג על הרכב)

 

גם משאר המקבילות הפחידו אותי:

פוקוס - הרבה תיקונים, צורכת יותר דלק

מזדה 3 - יקרה יותר, תיקונים יקרים יותר, זוללת דלק, ונמוכה מאוד.

 

מה הבחירה הכי פחות גרועה?

 

 

פורסם

קודם כל תעשה נסיעת מבחן על הקורולה עם הרובוטי, אולי תתחבר סה"כ ואז הרווחת רכב נהדר.

לגבי הקורולה 03 - עזוב, רד מזה. שום דבר לא שווה את הבריאות של הילדים שלך אם חלילה הרכב יתפרק במקרה של תאונה בגלל בעיות השלדה וההזנחה הכוללת

פורסם

קצת מבאס, במיוחד אחרי ששילמתי בדיקה, אבל שכנעתם

 

נראה לי שמיד שניה יותר מדי מועד לנפילות, יש המלצה למשהו מקביל שלא יעלה יותר מדי ברכישה מליסינג

60-70k זה המקסימום שלי... 

פורסם

ותר ותתקדם הלאה. לא חסרות קורולות במצב טוב.

 

לאור הסטטיסטיקה הייתי ממליץ להמנע מדגמי 2003-2004 שהורכבו בטורקיה כי הם סובלים ממספר פגמים , גם במה שקשור לממיר הקטליטי וגם בנושא בוצה שגומרת את המנועים.

 

דגמי 2005 הם מתוחי פנים ומצויינים וזה לדעתי צריך להיות היעד.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

פשוט מצחיק שאתה אשכרה חושב לקנות את זה.

 

קיה סיד מהשכרה, תעלה לך 50 אלף ש"ח, תהייה עם 100 אלף ק"מ פחות, עם אחריות לשנה על מכלולים, עם יישור קו על חשבון החברה והרבה יותר נעימה לנהיגה מהאוטו השחוק שאתה עומד לקנות.

 

רק יישור קו על הרכב יעלה קרוב ל-10 אלף ש"ח.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
קצת מבאס, במיוחד אחרי ששילמתי בדיקה, אבל שכנעתם

 

 

אל תתבאס, תחשוב על מה היה קורה אילו היית קונה ...:brickwall:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
פשוט מצחיק שאתה אשכרה חושב לקנות את זה.

 

קיה סיד מהשכרה, תעלה לך 50 אלף ש"ח, תהייה עם 100 אלף ק"מ פחות, עם אחריות לשנה על מכלולים, עם יישור קו על חשבון החברה והרבה יותר נעימה לנהיגה מהאוטו השחוק שאתה עומד לקנות.

 

רק יישור קו על הרכב יעלה קרוב ל-10 אלף ש"ח.

 

מהשכרה לא יהיה שחוק באותה מידה?

ואיך הקיה מבחינת גודל פנימי?


×
×
  • תוכן חדש...