Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5557 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דריש, אז דבריו של עידן בטלים או ש ?

אני הרי בחו"ל לתקופה ארוכה וחוזר פעם/פעמיים בשנה לישראל לחודש בממוצע. פעם ראשונה שאני שומע את מה שעידן אומר.

אז מה הסיכום ? האם יש זמן מינימלי כלשהו בו צריך לשהות בחו"ל (בלי לבקר בארץ) על מנת להיחשב תושב חוץ ?

הרי לא יתכן שיתנו לך לשלם אבל לא להנות משירותי ביטוח בריאות (למרות שלא יפתיע אותי כבר שום דבר).

Veni Vidi Vici

פורסם

ישנו "מבחן" שבו בוחנים אם "מרכז החיים" שלך נמצא בארץ או לא.

 

אם אתה הופך ללא-תושב, אז כשאתה רוצה לחזור בודקים אם באמת רוב החיים שלך פה. זה אומר משפחה, רכוש, עבודה ועוד כמה דברים.

אם למשל אתה מוכיח שיש לך אוטו, דירה או כל מני דברים כאלו, ושהחיים שלך ממוקדים בארץ, יכירו בך כתושב ישראל.

 

אני משער שזה גם פועל הפוך, שאם אתה לא רוצה לשלם ואתה גר בחו"ל, אתה יכול ללכת לשם ולהראות להם שמכרת את האוטו, שאין לך חוזה שכירות או קניית דירה בארץ, שחוזה העבודה שלך בחו"ל (אל תעשה את זה כי יכול להיות שמס הכנסה ירצה ליפול עליך בכל מקרה) ושהחיים שלך לא פה.

 

אתה מאבד זכויות של תושב וצריך להיות תושב חוזר בשביל לקבל אותן בחזרה.

את זה עושים רק אם אתה ממש מיושב בחו"ל ורק בא הנה לטיולים וביקורים קצרים.

 

אני כתבתי "מבחן" כי המבחן הוא בעצם משהו שרירותי לחלוטין ודי תלוי במצב הרוח של הפקיד שיושב מולך.

פורסם
דריש, אז דבריו של עידן בטלים או ש ?

 

במקרה שלי, אמרתי למוקדנית הנחמדה שאני מטייל כבר שלוש שנים באירופה, עם גיחות קצרות לארץ.

ביקשתי שתבדוק מה הסטטוס שלי, ונעניתי שהסטטוס הוא "הוראת קבע", לפיכך אף אחד בכלל לא סופר אותי

עד שתעבורנה חמש שנים מתאריך ההוראה (היום שבו הצהרתי שאני עוזב לתקופה ארוכה, לפני שלוש שנים).

 

אתה מוזמן להרים להם טלפון ולבדוק מה המצב שלך ומתי הזכויות יהפכו ל"פג-תוקף": 972-8-9369669

המוקד עובד בימים א' - ה' בין השעות 15:00 - 8:00. לפעמים מבקשים קוד אישי, אותי סתם שאלו שאלות.

פרטים נוספים על המוקד והשירותים שהוא נותן ניתן לראות כאן.

 

אשמח אם תחזור לעדכן בממצאים.

×
×
  • תוכן חדש...