Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5503 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם זה ספר טיפולים של היצרן או ספר כדוגמת "היינס"?

ספר של היצרן יכול לשמש כאסמכתה לרישום מידה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

יש טווח של מידות צמיגים שמתאים לאופנוע מסוים, אין מידה אחת מדויקת שחוץ ממנה הכל אסור. בוחן במשרד הרישוי אמור לדעת את זה

חוץ מזה המידות בשתי ספרות עם נקודה באמצע הם אינצ'יות והמידות ב 3 ספרות הן בס"מ. מידה 3.5 תואמת מידה 100/90. 4.5 תואם 120/80 או 120/90

ראה למשל כאן

פורסם

היי יוגב

 

המידות של הצמיגים רשומים לך בספר הרכב במידה ויש לך אחד כזה.

 

צמיג קידמי-19\90\100

 

צמיג אחורי-17\90\130

 

בכל מקרה בתקינה רושמים לך את גודל הצמיגים

 

אצלי רשום ברשיון-19\90 ו-17\90

 

האופנוע שלי מודל 78

 

רצוי אם יש לך אפשרות להחליף את הצמיגים מחו"ל לקראת התקינה אם הם במצב של צורך בהחלפה

 

בהצלחה אשמח לסייע לך

 

איציק דר

 

0522618051

1097961_498584450217200_1554826930_n.jpgאיציק דר

0522618051

פורסם

היי יוגב

 

המידות של הצמיגים רשומים לך בספר הרכב במידה ויש לך אחד כזה.

 

צמיג קידמי-19\90\100

 

צמיג אחורי-17\90\130

 

בכל מקרה בתקינה רושמים לך את גודל הצמיגים

 

אצלי רשום ברשיון-19\90 ו-17\90

 

האופנוע שלי מודל 78

 

רצוי אם יש לך אפשרות להחליף את הצמיגים מחו"ל לקראת התקינה אם הם במצב של צורך בהחלפה

 

בהצלחה אשמח לסייע לך

 

איציק דר

 

0522618051

1097961_498584450217200_1554826930_n.jpgאיציק דר

0522618051

פורסם
היי יוגב

 

המידות של הצמיגים רשומים לך בספר הרכב במידה ויש לך אחד כזה.

 

צמיג קידמי-19\90\100

 

צמיג אחורי-17\90\130

 

בכל מקרה בתקינה רושמים לך את גודל הצמיגים

 

אצלי רשום ברשיון-19\90 ו-17\90

 

האופנוע שלי מודל 78

 

רצוי אם יש לך אפשרות להחליף את הצמיגים מחו"ל לקראת התקינה אם הם במצב של צורך בהחלפה

 

בהצלחה אשמח לסייע לך

 

איציק דר

 

0522618051

 

הצמיג האחורי שלי סבבה לחלוטין.

הקידמי לעומת זאת מת לגמרי.

 

אני אמשיך לנסות למצוא קידמי ונראה מה יהיה.

אני אשמח לדעת אם אתם יודעים אם יש מישהו שמביא צמיגים במידות הללו לארץ, אבל רק מחברות מוכרות וגדולות (מישלין/פירלי/ברידג'סטון וכו').

 

תודה לכולם,

יוגב

פורסם
בספר הטיפולים של גולדוינג GL1000 מופיעים הפרטים הבאים לגבי הצמיגים:

 

 

GL 1000 75, 76, 77

 

TIRE SIZE: FRONT 3.50H 19



 

REAR 4.50H 17 A

 

 

היי,

האם ידוע לך מידת העומס שהצמיגים אמורים להיות בהם.

 

יש לי שני סטים בבית, אחד מידת עומס 63, אחד 57.

 

אני אשמח לדעת מה המידה שהיצרן דורש כדי שאדאג להרכיב צמיגים נכונים.

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

עדכונים,

עברתי תקינה עם האופנוע.

צמיג קידמי: 110.90-19

אחורי: MT90-17

 

הייתי יכול לבוא עם צמיג של טרקטור והיו רושמים לי אותם ברישיון.

 

עכשיו רק נותר לחכות לעמדה 6 שישלחו לי כבר את הרישיון.

יש לי קוצים...:-D

×
×
  • תוכן חדש...