Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5600 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אני מחפש רכב בתקציב של 25-30 אש"ח

ציפיות

  1. אמינות גבוהה
  2. הרבה מקום במושבים הקידמיים
  3. נוח
  4. מספיק מקום לרגליים במושב האחורי

נחמד גם אם יצרוך סביב 1:10 או פחות

 

הגעתי לשתי מועמדות

אלנטרה - 2002-2003 - יש רכבים יפים אפילו בפחות מהתקציב

כריזמה air משנתונים דומים

 

אופטרה גם נבחנה אבל יותר מידי אי שביעות רצון מבעלים של האוטו פסלה אותו

 

שאלות

האם יש העדפה ברורה לאחד הרכבים?

האם עלויות האחזקה דומות ?

האם יש רכב נוסף שכדאי לי לשקול?

פורסם

אני הייתי ממליץ לך על המיצובישי שהרגישה לי יותר מוצקה וחווית הנהיגה בה לא הייתה מדהימה אבל הרכב יחסית לאלנטרה נוח משמעותית ,

לגבי תצרוכת דלק ואמינות אני לא יכול לענות כי שני הרכבים היו לי בליסיניג.

לגבי האלנטרה אני יכול להגיד שהרגשתי שלרכב יש משהו אישי כנגדי ,

ההגה לא תקשר,

הברקסים לא עצרו,

והכי גרוע הרכב לא נוח.

אז נכון יש לו פוזה של רכב גדול אבל אני החלטתי שהרכב לא התאים לי והחזרתי אותו לקצין רכב בהזדמנות הראשונה שהיתה לי ועברתי לפוקוס משומשת שהרגישה לי הרבה הרבה יותר טוב .

טוב שם טוב משמן טוב

×
×
  • תוכן חדש...