Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בשקט בשקט חזרה לה ה-206 (נו טוב קצת מתוחה) למלאי של לובינסקי


zvit
שימו לב! השרשור הזה בן 4788 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מניח שרק השלדה משותפת לא? מלבד זה העיצוב החיצוני הוחלף וכך גם הדשבורד. מה לגבי המנוע?

כך או כך, תמורה מלאה לכסף.

 

Echoes, אין.

יש 1.1 עם 60 כ"ס, 1.4 בנזין עם 75 ו1.4 דיזל עם 70 כ"ס.

רמות גימור URBAN וTRENDY,

3 או 5 דלתות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפי מה שבדקתי יש למנוע 1.4 שני גימורים

אם מישהו יודע מה המפרטים שישתף בבקשה.

 

המפרטים משתנים בהתאם למדינה. הנה למשל מה שמוכרים בספרד:

http://www.peugeot.es/turismos-peugeot/206-plus/

 

והנה קטלוג צבעוני לגירוי התאבון:

http://ofertas.peugeot.es/e-catalogo/peugeot-206-plus/#/8

 

נתונים טכניים אפשר לראות באתרים לעיל, או כאן:

http://avtomarket.ru/catalog/Peugeot/206/?group=5594&class=1

 

בשביל לדעת בדיוק מה היבואן בארץ מציע, כדאי לשאול אותו במקום להעלות ספקולציות מעל דפי הפורום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין שגם הקליאו הישנה נמכרת במערב אירופה בתור "קליאו קמפוס" גם כן בגרסאות זולות יותר.

הצרפתים לא ממהרים להפטר ממכוניות הסופר מיני שלהם.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שמדובר בעסקה מצויינת.

גם עיצוב יפה יותר משל ה207 ומעדכן את זה של ה206.

20K זול יותר לרכב מוכר ובמחיר אטרקטיבי.

לנו היתה 206 1.4 ידנית מודל 00, רכשנו אותה במבצע "חבר, דאז.

הרכב הרגיש זריז יותר ממה שהנתונים היבשים הצהירו.

אם השיווק הנכון הוא יכול להמכר טוב יותר מה207 ובמספרים יפים.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שמדובר בעסקה מצויינת.

גם עיצוב יפה יותר משל ה207 ומעדכן את זה של ה206.

20K זול יותר לרכב מוכר ובמחיר אטרקטיבי.

לנו היתה 206 1.4 ידנית מודל 00, רכשנו אותה במבצע "חבר, דאז.

הרכב הרגיש זריז יותר ממה שהנתונים היבשים הצהירו.

אם השיווק הנכון הוא יכול להמכר טוב יותר מה207 ובמספרים יפים.

 

עידן

 

אני לא בטוח שלובינסקי מעוניינים למכור את ה206+ יותר מאת ה207. המטרה מבחינתן זה "לתפוס" את הלקוחות ששוקלים לעבור למיני (ולא 107), וממש לא לגרום ללקוחות פוטנציאלים של ה207 לפזול לעבר רכב זול יותר בכ-20K שקלים. לדעתי החשש הזה זאת בדיוק הסיבה שהם לא הביאו את הרכב עד עכשיו (זה והתיבה הידנית).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יפה. ראיתי אחת כזו אתמול באמסטרדם, באמת תהיתי מה זה הדבר הזה. פשוט הנחתי שזה עוד איזה מתיחת פנים שאלינו לא הגיעה.

 

מצחיק אבל שהם חוזרים לדגם ישן כשה207 רצה פה כבר שנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פעם ראשונה שאני שומע שיבואן מביא דגם ישן לאחר שהוא הביא דגם חדש.

 

סקודה אוקטביה הישנה עד היום משווקת למוניות.

ניסאן החזירו את הווינר, אחרי שהשיקו את הנבארה.

 

דומגאות עולמיות, ממדינות מפותחות אפילו.

פיאט משווקת באירופה עדין את הפונטו הישנה (הדגם לפני הגרנדה).

רנו משווקת את הקליאו דור שני בשם "קליאו קמפוס".

הפולקסוואגן בורה עדין משווקת בקנדה.

שברולט עדין משווקים את האופטרה (תחת השם שברולט לאצ'טי).

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בררתי כמה פרטים אצל היבואן, אני מצרף כאן מפרט ציוד ואבזרים שקיבלתי:

בנוסף, נאמר לי שהרכב יגיע לארץ בחודש אפריל.

אגב, הגיוני הדבר שהרכב מצוייד רק ב2 כריות אוויר? במפרט מדובר על 2 כריות אוויר לנהג ולנוסע . או שהכוונה, כרית קדמית וכרית צד לנהג ולנוסע, משמע 4 כריות אוויר?

Scan_Pic0001.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, הגיוני הדבר שהרכב מצוייד רק ב2 כריות אוויר? במפרט מדובר על 2 כריות אוויר לנהג ולנוסע . או שהכוונה, כרית קדמית וכרית צד לנהג ולנוסע, משמע 4 כריות אוויר?

 

לפי מה שהצלחתי לראות (הפקס לא הכי ברור) רשום "זוג כריות אויר לנהג ולנוסע" לכן מדובר בארבע כריות (2 לנהג - חזיתית וצידית, ו- 2 לנוסע - חזיתית וצידית)

Mazda Miata NB

Honda CBR500R

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שהצלחתי לראות (הפקס לא הכי ברור) רשום "זוג כריות אויר לנהג ולנוסע" לכן מדובר בארבע כריות (2 לנהג - חזיתית וצידית, ו- 2 לנוסע - חזיתית וצידית)

 

זה אכן מבלבל. ע״פ האתר של פיג׳ו, ה־206+ מגיעה בחלק מהאפשרויות עם שתי כ״א, ובחלק עם ארבע.

אבל אני חושש שהכוונה במפרט הנ״ל היא לזוג כריות אויר, שאחת מהן לנהג, והשניה לנוסע.

 

בדקתי את המפרט של ה־207, שמגיעה עם שש כריות אוויר בסה״כ. במפרט של לובינסקי נרשם:

  • זוג כריות אוויר לנהג ולנוסע מלפנים
  • זוג כריות אוויר צידיות לנהג ולנוסע מלפנים
  • זוג כריות אוויר (וילון) לאורך שני צידי התקרה להגנת ראשי הנוסעים מלפנים ומאחור

כלומר זוג כ״א בניסוח שלהם הוא שתיים, ולא ארבע.

כמובן, שהדרך היחידה לוודא היא להתקשר ללובינסקי ולשאול.

 

בסופו של דבר, המטרה של PSA (וגם של לובינסקי, כמובן), היא לא למכור 206+ במקום 207, אלא למכור 206+ לאנשים שלא יקנו 207. אם ה־206+ תהיה מוצלחת מדי, לא תהיה סיבה לקנות 207...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

שימו לב שהלינקים "מפרט" ו"אבזור" מובילים למפרט ולאבזור של הRCZ. מילא אם זה היה מוביל בינתיים לאלה של ה-207 עד שהם היו מתארגנים על עצמם, אבל זה כבר ממש לעג לרש :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4788 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...