Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בשקט בשקט חזרה לה ה-206 (נו טוב קצת מתוחה) למלאי של לובינסקי


zvit
שימו לב! השרשור הזה בן 4795 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

סקודה אוקטביה הישנה עד היום משווקת למוניות.

ניסאן החזירו את הווינר, אחרי שהשיקו את הנבארה.

 

דומגאות עולמיות, ממדינות מפותחות אפילו.

פיאט משווקת באירופה עדין את הפונטו הישנה (הדגם לפני הגרנדה).

רנו משווקת את הקליאו דור שני בשם "קליאו קמפוס".

הפולקסוואגן בורה עדין משווקת בקנדה.

שברולט עדין משווקים את האופטרה (תחת השם שברולט לאצ'טי).

ניסאן אלמרה משווקת בדרום קוריאה תחת השם סמסונג SM3 וברוסיה תחת השם "אלמרה קלאסיק".

מיצובישי החזירו את הייצור של לנסר דור קודם עבור השוק הרוסי (מסתבר שהרכב מאוד פופולארי שם).

פורד עדיין מייצרים את פוקוס דור 1 עבור השוק האמריקאי (נכון, שינו לו קצת את הצורה, אבל בבסיסו זה עדיין פוקוס דור ראשון).

 

 

עכשיו אני לא יודע אם אזה נכון, או שזה אגדה אורבנית:

 

הרבה יצרנים מייצרים ומחזיקים במלאי חלקים לדגמים ישנים, ואפילו יכולים להרכיב לך מכונית בהזמנה אישית מהחלקים האלה. לדוגמא אתה יכול לקנות וולבו 960 או מרצדס W140 מודל 2011. כמובן שזה יעלה לך בערך פי 3 מדגם נוכחי, אבל האפשרות קיימת.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

שימו לב שהלינקים "מפרט" ו"אבזור" מובילים למפרט ולאבזור של הRCZ. מילא אם זה היה מוביל בינתיים לאלה של ה-207 עד שהם היו מתארגנים על עצמם, אבל זה כבר ממש לעג לרש :)

כן שמתי לב, לכן רשמתי "האתר מתעדכן לאט אבל בטוח" הייתי צריך להוסיף את הגרשיים במקור, בלאט אבל בטוח :roll:

מי שרוצה, יכול להיעזר ברשימת האיבזור שאני פרסמתי בשירשור זה.

ומי שלא, יכול להמשיך לחלום על הRCZ :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העברנו את השאלות המענינות שהעלתם בשרשור זה לחברת לובינסקי וקיבלנו מהם את הפרטים המלאים.

 

המפרט הטכני של ה-206 פלוס כולל מנוע 1.4 ליטר בהספק של 73 כוחות-סוס (5200 סל"ד), 12 קג"מ (330 סל"ד) תיבת הילוכים ידנית 5 הילוכים, זינוק מאפס למאה ב-13.5 שניות. צריכת דלק משולבת - 16.7 קילומטרים לליטר.

אבזור הבטיחות כולל בקרת יציבות, EBD, אורות אזהרה שנדלקים אוטומטית בעת בלימת חרום, עוגני ISOFIX ו-4 כריות אוויר (2 קידמיות, 2 צידיות). שאר האבזור כולל 2 חלונות חשמל, אורות קדמיים עם השהייה (Follow home), מערכת שמע עם שליטה מההגה ולוח שעונים שכולל גם מד טמפרטורת ומד סל"ד.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם משהו, הבעיה שלובינסקי לא ממש ממהרים לעדכן את האתר בפרטים של ה206 פלוס.

מה שהם עשו הם הורידו את האיבזור והמפרט המוטעה בדף של הרכב שהיה בכלל של הRCZ כמו שכתבתי, אבל לא שמו את המפרט ואבזור של ה206 פלוס :roll:

במילה אחת. מקצועיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכל מי שרוצה לדעת פרטים על ה206+ אז ככה....שבוע שעבר אני הייתי בסוכנות פגו בבני ברק רק שם יש את הדגם היחידי של ה206+בארץ כי הוא יגיע לארץ רק בחודש אפריל...

הייתי בסוכנות וראיתי את הרכב ואף נבנסתי פנימה אך לא הרשו לי להדליק אותו ולעשות נסיעת מבחןאז הפרטים שאני ארשום הם רק

מתוך ראיה וישיבה ברכב אך מבלי נסיעה..אז ככהמבחינה חיצונית הוא דומה ל 206 הישנה אך עם כמה שינויים הפנסים הקדמיים הוחלפו ונראים כמו ה207 וגם הפנסים האחוריים הוחלפנו ונראים יותר ספורטיביים מהדגם הישן.הפנים שלו לגמרי שונה מהדגם הישן הוא יותר דומה לפנים של ה207 יותר מודרני ויותר יפה לטעמי..מבחינת איכות החומרים האיכות די טובה אבל לא לצפות לאיכות של מרצדס אוגרמנית אחרת..

מבחינת ישיבה על הכביש היא יותר נמוכה מאשר ה207 היא מרגישה יותר ספורטיבית [ישבתי גם ב207] ולדעתי התחושה של הישיבה היא יותר נמוכה וספורטיבית..

לוח השעונים בא בשתי צבעים שחור או לבן אך לארץ יגיע רק הדגם השחור{לצערי} הוא מגיע עם שני כריות אוויר מלפנים ועוד שתיים בצידי המושבים,מנוע 1400 עם75 כוח סוס ,תיבת הילוכים ידנית עם 5 מהלכים[אין גירסת אוטומט]מחיר 80000 ש"ח אך יש הנחות לחברי הוט

שורה תחתונה רכב יפיפה ונוח מבפנים מרווח כיסאות נוחים ובמחיר של קצת יותר מהצעצועים שמוכרים יונדאי סוזוקי ושברולט[i10 אלטו וספארק] וישבתי במכוניות האלה באוטו היום אז חשתי בהבדל ,ושלא נדבר על איפה מייצרים אותם {הודו וקוריאה}שאת הפיגו מייצרים בצרפת.

לסיום אני התרשמתי לטובה מהרכב הזה וכנראה שאני אביא אותו כמובן אחרי שיגיע לארץ ואני עעשה עליו נסיעת מבחן ואני חושב שעדיףאותו מאשר את ה "צעצועים" האחרים של יונדאי ושברולט וסוזוקי למרות שזה עולה קצת יותר אך אין מה להשוות..

מקווה שעניתי לכם על כל השאלות אריה....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב80 אלף לא בטוח שהוא משתלם בהרבה.

במחיר של 74 אלף דרך הסתדרות המורים שווה ושווה שבעתיים.

הבעיה שזה תקף רק למורים או לקרובים של מורים. לא לכל עם ישראל.

השאלה בכמה אם בכלל אפשר להוציא את הרכב פחות מהמחיר המחירון של היבואן. כפי שאני זוכר לפני כחצי שנה, לא ממהרים לעשות הנחות משמעותיות ממחיר המחירון. אולי רק לתת אזעקה וחיישנים על חשבונם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

בשעה טובה, לובינסקי עידכנו את דף האיבזור והמפרט של ה+206. להתרשמותכם.

הדבר הנוסף ששמתי לב אליו הוא חישוקי מגנזיום שבאים כסטנדרט 8)

206+ אבזור.pdf

206+ מפרט.pdf

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה טוב חישוקי מגנזיום? יש לזה השפעה על איכות הנהיגה או שזה סתם ליופי ולגנבים? נא לא לצחוק מהשאלה, אין לי מושג.

 

הפ'יגו 206 מוצעת החודש לעמיתי חבר בהנחה של 7,000 שקל. מה הסיכוי של מי שלא עמית בחבר לקבל גם כן את ההנחה הזו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב80 אלף לא בטוח שהוא משתלם בהרבה.

במחיר של 74 אלף דרך הסתדרות המורים שווה ושווה שבעתיים.

 

אם לוקחים בחשבון תוספת אבזור (ג'אנטים קלים) ושמדובר בסופר מיני אמיתית שמיוצרת בצרפת ולא באיזה חור בעולם השלישי (ומיועד בעיקר לאותם שווקים) הרכב הרבה יותר משתלם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהנחה שניתן להשיג את הרכב הנחה דרך קבוצה כזו או אחרת במחיר של כ75K,

הרי מדובר בעסקה טובה יותר מזו שניתנת על האלטו או על הסמארק- 8K יותר ויש לכם רכב אמיתי.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי גם בתוספת 13 אש"ח 206+ משתלמת מאוד. מדובר בתוספת זניחה בטווח ארוך. בתמורה מקבלים רכב אמיתי שמתעלה על הגרוטאות הספרטניות (ספארק, i10 ואלטו) בכל בחינה אפשרית. (טוב, נו, אולי צריכת דלק קצת פחות טובה. ביג דיל)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4795 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...