Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3277 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ולסיום ,

פינת הטנדר (שברולטים כמובן).

ובזאת נסיים להפעם .

סוף שבוע נעים לכולם.

להשתמע שוב בשבוע הבא .

מתניה את צביקה בע"מ ,לייזר ושמעון רוגודקוביץ' גם.

חמישי חופשי--מסע בעקבות רכבי אספנות.

20121206_145527.jpg

20121206_145611.jpg

20121206_150115.jpg

צביקה מרגלית

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מדהים הב.מ.וו., זהה לחלוטין לשלי במראה (R-67?) ובשנתון, אבל שלי נראה כמו פח אשפה לידו :shock:

 

שי

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם

הגלגלים של המוסטנג פשוט מזעזעים, כל כך חבל לפגוע במקוריות ואם כבר משנים משהו אז לפחות שיהיה רלוונטי/מתאים.

 

תודה רבה על התמונות וההתמדה

פורסם

הוולבו N86 נראית ממש "חיה" - משתמשים בה?

 

יופי של פרוייקט למי שמעוניין בדבר כזה!

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם

:mm_yeah::mm_yeah::mm_yeah:

צביקה, מתניה ושות' - אין עליכם!

מדהים כל פעם לראות את המציאות.

אם אני לא טועה השברולט משנות העשרים היתה בתחילת שנות התשעים בתחילת שיפוץ בנהריה ע"י עובדת או"ם ומאז נתקלתי בה פעם או פעמיים והיא נעלמה (לי).

בכל פעם אני שמח לראות שמצאתם רכבים שנעלמו מצאו בית שאולי יחזיר אותם לתפארתם.

שלמה דן גדרון

פורסם

הי

שלמה אין עליך

אכן השברולט היא מהצפון

מחכה לה עתיד מזהיר הייתי עד בהרשי

לקניית חלפים לגברת

השקה בפסח 2014

דוביק

הוולוו במצב מצויין עבד עד לא מזמן

פורסם
אומי, צריך לבדוק דחוף איזה נשים אתה מכיר....רמז, בתל ברוך לא כולן נשים...רן

וואו ויברטור 30 טון חד משמעית גומרים לחלוטין

עופר בן צבי

פורסם

בעקבות פניות אלי בפרטי ע"מ שאדבר עם האיש עם השפם לגבי האופנועים , מצאתי לנכון להבהיר ולהתנצל שלא הצגתי אותו למרות שהוא הוזכר.

בעל השפם והשיער היפה הוא, שמעון רוגודקוביץ' , חבר שהצטרף אלינו למסע , ואין לו כל קשר לכלים המצולמים, למרות שהוא לא היה מתנגד.

20121206_115819 - עותק - עותק.jpg

צביקה מרגלית

פורסם
חזרנו!

חששנו שלא נוכל לצאת היום למסע בעקבות מזג האוויר, אבל , אפילו השמש זרחה לכבודינו.

הוזמננו אי שם במרכז הארץ למקום שאנחנו לא יודעים בדיוק מה נראה . הגענו למקום ושם נגלה לנו שברולט בתהליך שיפוץ.

לא הספקנו להתאושש ממנו , ובאגף אחר , נח לו בשלווה טנדר פורד 1931 (לא ייבוא) ששופץ ברמה מדהימה.

בחצר מצאנו טרקטור פרגוסון 28 וגם את התותח ששומר על המקום כשמתניה רוכב עליו וחי באשליות .

שימו לב, בתמונות יש לנו כוכב אורח ,שמעון רוגודקוביץ' שכיבד אותנו היום בנוכחותו.

 

ה"טנדר" הוא B משנת 1932


×
×
  • תוכן חדש...