Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5620 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ברשותי הונדה 2006, התקנתי בה כבל מתאם לUSB שעולל גם כניסת בננה וכרטיס זיכרון, האמת זה יותר נוח בהרבה מדיסקים-אני מחבר לבננה את היציאה של הMP3 שלי וזה גם ממש קל לתפעול תוך כדי נהיגה.

הבעיה שלפני שבועיים התקינו לי ברכב סאב ומגבר ו4 רמקולים קומפוננט, האיכות -אכן עלתה אולם כששמתי דיסק(פעם ראשונה) גיליתי עד כמה שומעים בMP3 חרא!, חשבתי להחליף מערכת-כי החליפו לי הכל חוץ ממנה והיא לא משהו(מערכת מקורית מהיצרן) השאלה היא אם בכלל יש טעם להחליף מערכת כי אולי האיכות נופלת מהמתאם שהתקינו לי???

ובכלל למה שדיסק יהיה יותר איכותי מMP3 הרי הוא מחזיק את אותו קובץ מקור שיש על הדיסק?

ואם ארכוש מערכת עם מתאם לMP3 מובנה-זה יהיה אחרת???

אשמח לתגובות-תודה מראש

פורסם

אתה מחבר את הנגן דרך חיבור ה RCA (בננה) או ה USB?

יכול גם להיות שהקובץ על הנגן הומר ל MP3 בצורה גרועה, ולכן נשמע נחות מה CD המקורי.

מתחדשת*

פורסם

אני חושב שיש הנתחה מחיבור בננה

לחיבור בננה של האוטו ..

הכבל עצמו מנחית את האיכות של המוסיקה

לכן מהדיסק זה נישמע הרבה יותר איכותי

גם אם זה דיסק צרוב.

פורסם

אני מחבר אותה דרך הבננה, אולם גם דרך הUSB-אין שיפור, לא כמו דיסק.

בכל אופן האם כדאי לרכוש מערכת חדשה טובה יותר עם חיבור מובנה לUSB(בלי הכבל שאני התקנתי)-אז זה יהיה יותר טוב לדעתכם?

פורסם
יש ברשותי הונדה 2006, התקנתי בה כבל מתאם לUSB שעולל גם כניסת בננה וכרטיס זיכרון, האמת זה יותר נוח בהרבה מדיסקים-אני מחבר לבננה את היציאה של הMP3 שלי וזה גם ממש קל לתפעול תוך כדי נהיגה.

הבעיה שלפני שבועיים התקינו לי ברכב סאב ומגבר ו4 רמקולים קומפוננט, האיכות -אכן עלתה אולם כששמתי דיסק(פעם ראשונה) גיליתי עד כמה שומעים בMP3 חרא!, חשבתי להחליף מערכת-כי החליפו לי הכל חוץ ממנה והיא לא משהו(מערכת מקורית מהיצרן) השאלה היא אם בכלל יש טעם להחליף מערכת כי אולי האיכות נופלת מהמתאם שהתקינו לי???

ובכלל למה שדיסק יהיה יותר איכותי מMP3 הרי הוא מחזיק את אותו קובץ מקור שיש על הדיסק?

ואם ארכוש מערכת עם מתאם לMP3 מובנה-זה יהיה אחרת???

אשמח לתגובות-תודה מראש

 

א. המערכת המקורית של הונדה ,היא גרועה, ואפילו מאוד, במחיר שהרכב עולה זה אחת הנפילות הגדולות שלו היא מיוצרת על ידי יצרן עלום שם, לא ברור מי , איכות אין מה לחפש שם.

ב. אם חיברו לך מגבר על יחידת הראש המקורית קרוב לוודאי שהותקן גם מנחת או שהשתמשו במובנה של המגבר.

 

 

ג. כניסת ה aux המובנית עושה את העבודה אבל אין מה לחפש סופר סופר איכות.

ד. ככל דיסק אינו דחוס ולכן איכותו עדיפה על זאת של קובץ mp3 , אך כמו לכל כלל יש לא מעט יוצאים מן הכלל. קובץ mp3 איכותי 192 ביט ומעלה בדכ' נותן תוצאות יפות , לטעמי aac נותן תוצאות אפילו עדיפות יותר , הכל שאלה של "מה מפענח את אותו קובץ". אין לי מושג איזה מתאם שמו לך , ואם זה חיבור של usb אשר מומר לכניסת aux פשוטה .

לכן , אם החיבור שלך הוא מהנגן שלך ישירות בחיבור אנלוגי ("בננה" ) למערכת אז הנגן שלך לא משהו , ואני יוצא מנקודת הנחה שהקבצים שלך דגומים כמו שצריך .

אם החיבור שלך הוא דרך הusb אז המתאם שלך סופר גרוע - אבל תתנחם שקשה למצוא אחד טוב כמו שצריך .

 

לסיכום :

אם ברצונך להנות מאיכות טובה שהשקעה שלך לא תרד לטמיון , החלף יחידת ראש זה לא יקר :

מתאם דשבורד +צמה +מתאם אנטנה = 220 ש"ח כולל משלוח

יש הרבה יחידות ראש איכותיות שיעשו עבודה טובה יותר ממה שיש לך היום, גם תרוויח יציאות RCA נורמליות למגבר, וגם חיבור usb עדיף כי הממירים ביחידות האלו קרוב לוודאי עושים עבודה טובה יותר מהמתאם הלא ברור הזה שלך.

היסטורית רכבים: אלפא 33 -91' :wink: \ קליאו 1.4 -ידנית 2003:-o \ניסן טידה 1.6 אוטומטית 2007 :roll: \ מגאן דיזל ידנית 2008 - :-) \פלואנס 1.6 בנזין אוטומטית (:shock: ) \הונדה סיוויק -2010 ידנית :-D \...עכשיו אין כלום...

פורסם

וואי תודה אח שלי על המידע אבל סליחה על הבורות,

לא הבנתי-מתאם ראש?, מה זה?, לא עדיף להחליף מערכת הרי אמרת שהיא גרוגה?, זה יפתור את הבעייה של המתאם ראש?

תודה אחי

פורסם

הוא מתכוון להחליף את כול הפאנל של הרדיו

ב 2 מסגרות כאלו

שעל אחת מהמסגרות ישב רדיו דיסק שאתה תבחר אותו . [ שהוא לא מובנה]

זה ניקרא מתאם ראש .

מתאם אנטנה - האנטנה ניבנתה לשמש את הרדיו דיסק המקורי [יחידת הראש המקורית]

היא צריכה מתאם כדי לשבת עם רדיו דיסק אחר שהוא לא מקורי של הרכב

ואותו דבר גם לגבי הצמה של הרדיו דיסק .

אפשר ליקנות את זה בחול

או בחנויות בארץ :D

פורסם

הזמנתי את זה, מקווה שזה יתאים-אחרי הכול רשום שם שזה להונדה סיוויק, קצת מטריד אותי כי לי יש סיויק האצבק(הונדה סיוויק החדשה)

תודה רבה לכם בכל אופן

פורסם

בטל ! בטל ! בטל !

דבר עם חבר פורום בשם jusper , שיש לו סיווויק 5D שם זה מתאם שונה לגמרי ..

וצריך צמת חוטים אחרת שלא תבטל את התצוגה של מערכת בקרת האקלים ..

היסטורית רכבים: אלפא 33 -91' :wink: \ קליאו 1.4 -ידנית 2003:-o \ניסן טידה 1.6 אוטומטית 2007 :roll: \ מגאן דיזל ידנית 2008 - :-) \פלואנס 1.6 בנזין אוטומטית (:shock: ) \הונדה סיוויק -2010 ידנית :-D \...עכשיו אין כלום...

פורסם
א. המערכת המקורית של הונדה ,היא גרועה, ואפילו מאוד, במחיר שהרכב עולה זה אחת הנפילות הגדולות שלו היא מיוצרת על ידי יצרן עלום שם, לא ברור מי , איכות אין מה לחפש שם.

 

לסיכום :

אם ברצונך להנות מאיכות טובה שהשקעה שלך לא תרד לטמיון , החלף יחידת ראש זה לא יקר

יצרן עלום שם זה Panasonic, מיוצר בצ'כיה, דגם CQ-MH5571LC (הונדה smg-g014-m1). מערכת שמע סבירה יחסית למה שמספקים בארץ. להחליף אותה זה עסק יקר, 1500 + ש"ח לפני מחיר של HU חדש.

פורסם

יש מספר דגמים , ומספר מקטים , שלי לדוגמא מיוצרת ב..בהונגריה .ואמנם יש לי חיבה לעם המדיארי , ואני נוסע לשם פעמיים בשנה אבל זה בהחלט לא זה.

היסטורית רכבים: אלפא 33 -91' :wink: \ קליאו 1.4 -ידנית 2003:-o \ניסן טידה 1.6 אוטומטית 2007 :roll: \ מגאן דיזל ידנית 2008 - :-) \פלואנס 1.6 בנזין אוטומטית (:shock: ) \הונדה סיוויק -2010 ידנית :-D \...עכשיו אין כלום...

פורסם

אז בסןף אי אפשר להחליף?-או שהפאנל שאמרו לי בהונדה שעולה 1000 ש"ח- הוא אכן עולה כך

קיבינימט עם הרכב הזה, הכל מסובך ויקר שם!, אז גם מערכת בסופו של דבר תעלה לי יותר מהממוצע?!

שוב תודה בכל אופן,

פורסם

בא נהיה ריאלים , הכל יקר כאן ולא שם .

דוגמא:

בסיוויק 4D שלי , חיפשתי מכסים לטוויטרים בדשבורד , התקשרתי למוסך המרכזי ואלו רוצים 100 ש"ח לפני מע"מ ליחידה .

בסוכנות מורשה של הונדה בארה"ב זה עולה : 1.87$ , כן כן , פחות מ 2 דולר ליחידה, אותו החלק ,עם אותו המק"ט וחלק מקורי לא תחליפי .

 

אז זה רכב לא הכי מסובך, (יש יותר מסובכים ) , יקר ? כן רק בישראל כי עושים מהרכב הזה רכב פרימיום והוא לא שונה מכל יפנית אחרת.

 

עריכה:

מצאתי כאן:

CTKHD01L.jpg

היסטורית רכבים: אלפא 33 -91' :wink: \ קליאו 1.4 -ידנית 2003:-o \ניסן טידה 1.6 אוטומטית 2007 :roll: \ מגאן דיזל ידנית 2008 - :-) \פלואנס 1.6 בנזין אוטומטית (:shock: ) \הונדה סיוויק -2010 ידנית :-D \...עכשיו אין כלום...

×
×
  • תוכן חדש...