Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5622 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש מספר דגמים , ומספר מקטים , שלי לדוגמא מיוצרת ב..בהונגריה .ואמנם יש לי חיבה לעם המדיארי , ואני נוסע לשם פעמיים בשנה אבל זה בהחלט לא זה.

בין סיוויק 4D ו-5D משותף מנוע וכמה פריטים נוספים, לא בטוח שזה כולל מערכת שמע. אלה 2 רכבים שונים.

בא נהיה ריאלים , הכל יקר כאן ולא שם .

זה לא מדויק.עלות של פנל בלבד ( מחירון 2008 ) באנגליה הוא 90 פאונד. לזה תוסיף מסגרת שתומכת בר"ד ו-Pocket אם אתה רוצה לשים single din - כבר עברת 1000 ש"ח. אל תשווה את זה ל-4D.

 

יש שם שתיים-מה ההבדל בינהם?

אחד הוא אנגלי (RHD) ושני מתאים לך (LHD).

Hu8.jpg

פורסם

כל מילה בסלע .

זכור לי חבר פורום (גבי , אם לא אני לא טועה ) שהוא זה שחפר ולא התייאש בנוגע לצמה - הצמה היא היקרה ב 5 דלתות כי יש שם סיפור עם מערכת בקרת האקלים שקשורה אליה (למה לערבב שמחה בשמחה , למהנדסי הונדה הפתרונים ) הוא רכש את המתאם בהונדה במספר מאות שקלים אבל לא זכור לי שהגיע ל 1000 (אני אחפש בפורום את השרשור הזה)

בכל מקרה קרוב לוודאי שמערכת הקול ב 5 דלתות שונה ואולי אפילו מהותית ממערכת הקול ב 4 דלתות לא פוסל זאת . דיברתי בשם עצמי.

הונדה סיוויק 5 דלתות לא נמכרת באמריקה , דיברתי על מחירי החלפים של ה 4 דלתות.  באירופה זה יותר יקר אני יודע ..

 

 

עריכה :

מצאתי את ההודעה של גבי מ 4 לאוגוסט 2010 : ואני מביא את הדברים בשם אומרם:

 

לכל בעלי הסיוויק 5 דלתות נמצא הפתרון להתקנת דאבל דין ללא השארת הרדיו דיסק הישן וללא איבוד

שום תצוגה בלוח השעונים

אתמול הגיע המתאם בדואר מיצרים אותו באנגליה ומתאים לסיוויק האירופאי עלות כולל משלוח

400 ש"ח פאנל מקורי נקנה בארץ במחסן הונדה

800 ש"ח דאבל דין מסוג MONTEVO GTV-X2 כולל GPS DVD TV RADIO מצלמה אחורית ועוד

2500 ש"ח 200 המצלמת רווס המתקין רדיו גיל

בקרית מלאכי 500 ש"ח סה"כ עלות

2500 מכשיר 1900 אביזרים והתקנה

מצורף מספר תמונות הכל בינתיים עובד כולל שליטה מההגה

היסטורית רכבים: אלפא 33 -91' :wink: \ קליאו 1.4 -ידנית 2003:-o \ניסן טידה 1.6 אוטומטית 2007 :roll: \ מגאן דיזל ידנית 2008 - :-) \פלואנס 1.6 בנזין אוטומטית (:shock: ) \הונדה סיוויק -2010 ידנית :-D \...עכשיו אין כלום...

פורסם

מחיר של צמה הוא 400/450 ש"ח. עד 2010 לא היה גם את זה. לסיוויק 4D קיים גם פנל מיצרנים אפטרמרקט, ל-5D לא. יכול להיות מאותה סיבה, שאתה ציינת (הונדה סיוויק 5 דלתות לא נמכרת באמריקה). גם בהונדה יודעים את זה :-)

פורסם

כנראה שגם אני הפכתי לחופר-ככה זה כשסבירים לי על דבר שהידע שלי בו זהה לידע שלי בחשבון דיפרנציאלי מתקדם:)

בלבלתם אותי לגמרי-וזה לא היה נורא אלמלא הייתי הולך לשרוך כאן כמה אלפי שקלים:(, לפחות אם אני שורף אותם-שייצא מזה משהו.

אז לפי הבנתי הקלוקלת אני צריך להזמין את הפאנל OFER הביא אבל את הדגם הLHD(?)

מה זה מה שדיברתם על הצמה הזו?, מה אני צריך לקנות גם צה? או שזה בא עם זה?

ולסיכום-קניתי את זה ואז אני יכול לקנות כל רדיו דיסק שבא לי וללכת למתקין? האמנם?

***אם אחד מכם מתעסק עם זה ומבין אשמח ביצירת קשר***

רוב תודות-כך או כך אין לי ספק שהשירשור הזה חסך לי כמה אלפים לא משנה מה אעשה בסוף

פורסם

אתה צריך את הצמה וגם את המסגרת :

קרא שוב את ההודעה שלי ,

אכן המסגרת עולה 800 ש"ח (איך זה עלה ל 1000 לא יודע , אבל עם מר יעקב שחר הכל אפשרי )

ואת הצמה המדוברת שניתן לרכוש אותה באנגליה.

אכ' תוכל לשים כל דאבלדין שאתה חפץ ביקרו

 

 

ולא השרשור הזה לא חוסך לך כמה אלפים השרשור הזה יכול יגרום לך להוציא עוד כמה אלפים שלא תכננת :-P ,

פורום נגמלים זה דלת שניה משמאל.

היסטורית רכבים: אלפא 33 -91' :wink: \ קליאו 1.4 -ידנית 2003:-o \ניסן טידה 1.6 אוטומטית 2007 :roll: \ מגאן דיזל ידנית 2008 - :-) \פלואנס 1.6 בנזין אוטומטית (:shock: ) \הונדה סיוויק -2010 ידנית :-D \...עכשיו אין כלום...

פורסם

אם אתה רוצה לשים double din חייבים:

 

PANEL - 77251-SMG-G00ZA

BRACKET A - 77256-SMG-G00

BRACKET B - 77257-SMG-G00

BOLT, FLANGE, 5X7 - 91551-SE0-003 X2

SCREW, TAPPING, 4X12 (PO) - 93913-14280 X6

 

אם אתה רוצה לשים single din תוסיף POCKET - 39116-S30-G01. שים לב לתמונות. בנוסף אתה צריך גם צמה.

את הצמה מזמינים מאנגליה, שאר הדברים אתה יכול להזמין דרך מוסך מורשה של הונדה.

B__3710[2].jpg

Honda Part Number.pdf

×
×
  • תוכן חדש...